Obvezna uporaba kode PIN pri plačilih z VALÚ Moneto

Pred 1357 dnevi
·
Čas branja:
·
Poslušaj vsebino

Pri plačilih z VALÚ Moneto je od 6. 10. 2021 dalje obvezen vnos kode PIN. Zahteva po uvedbi PIN-a izhaja s področne zakonodaje, ki jo je Telekom Slovenije dolžan upoštevati.

Vklop kode PIN za plačila z VALÚ Moneto

Uporabniki VALÚ Monete kodo PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic.

PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite, spremenite ali ponastavite tudi v Mojem Telekomu, uporabniki A1 v aplikaciji Moj A1, uporabniki BOB pa v mojem BOBU.

Če si naložite aplikacijo VALÚ, vam ni treba nastaviti kode PIN z ukaznim nizom. Za plačevanje pa tako uporabite aplikacijo VALÚ. Več o tem spodaj.

Postopek plačil z VALÚ Moneto po novem

  • Pri plačilih s kodo (npr. na Petrolu, OMV-ju, pri Pošti Slovenije, v Mercatorju, Tušu) v mobitel vtipkate *180*6-mestna koda*PIN# in potrdite s tipko za klic.

  • Pri plačilu prek sporočil SMS (npr. za nakup kartic paysafecard) pošljete SMS z ustrezno ključno besedo na številko izbranega ponudnika VALÚ (podrobna navodila objavi vsak ponudnik sam). Za potrditev plačila v mobitel vtipkate ukazni niz *188*PIN# in potrdite s tipko za klic.

  • Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu, na fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličete številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato PIN vpišete v POS-terminal.

Izjeme, kjer ne potrebujete PIN-a, pa so plačila na parkomatih, na avtomatih za hrano in pijačo, polnitve denarnice VALÚ in nakup vozovnice LPP.

Preklopite na aplikacijo VALÚ

Vsem, ki pri plačilih še uporabljate VALÚ Moneto, svetujemo, da preklopite na aplikacijo VALÚ, saj vam tako ne bo treba nastavljati kode PIN z ukaznim nizom, pri plačevanju pa boste za vstop v aplikacijo lahko uporabili prstni odtis ali prepoznavo obraza. VALÚ Moneto pa lahko uporabite za polnjenje denarnice VALÚ. Tako boste poenostavili plačevanje, hkrati pa izkoristite še druge napredne možnosti, ki vam jih omogoča VALÚ

 

Za lažjo uporabo aplikacije VALÚ smo za vas pripravili nekaj najpogostejših vprašanj.

Kakšna je razlika med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ?

 

 

VALÚ Moneta

VALÚ

Plačevanje

Z mobitelom

Z mobitelom

Kratka razlaga

Storitev, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z odloženim plačilom; obračuna se na mesečnem računu mobilnega operaterja

Mobilna aplikacija, ki omogoča plačevanje, prenos denarja, razdelitev računa, kartico VALÚ Mastercard, VALÚ Market

Kdo lahko uporablja?

Uporabniki z mobilno številko pri Telekomu Slovenije, A1 in BOB

Uporabniki mobilnih številk vseh slovenskih operaterjev

Limit

Uporabniki Telekoma Slovenije: do 160 EUR

Uporabniki A1 in BOB: do 55 EUR

Osnovni profil: 150  EUR mesečnega prometa

Napredni profil: 3000 EUR mesečnega prometa

Možnost višjega limita

Da

Da – za uporabnike z naprednim profilom

Polnitev

/

Polnitev z VALÚ Moneto, plačilnimi in kreditnimi karticami, nakazilom prek TRR-ja ali pologom gotovine v Telekomovih centrih

Članarina

Uporabniki Telekoma Slovenije:
Standard: 0,99 EUR

Plus: 1,19 EUR

Uporabniki A1 in BOB:

Osnovna 0,79 EUR

Napredna: 1,49 EUR

Ni članarine

Varnost

Uporaba PIN-a pri vsakem nakupu.+

Vnosa PIN-a pri plačilih ni potreben; PIN je obvezen le za vstop v aplikacijo, a je mogoče uporabiti tudi prstni odtis ali prepoznavo obraza

Vklop

Pri Telekomu Slovenije, A1 in BOB

Registracija v aplikaciji VALÚ

 

Kako plačujem z aplikacijo VALÚ?

Pri plačilu z aplikacijo VALÚ vedno najprej odprete aplikacijo in izberete gumb VALÚ. Nato pa:

  1. Za plačila s kodo (v spletni trgovini, na fizičnih plačilnih mestih, na avtomatu, ob dostavi, pri taksistih) v aplikaciji VALÚ izberete ikono s tremi pikicami in številčno kodo prepišete v aplikacijo ali skenirate QR-kodo.

  2. Za plačila s klicem na POS-terminalih (na Urbanomatu ali fizičnih plačilnih mestih) izberete ikono VALÚ ali NFC (uporabniki naprav Android) in nato mobitel prislonite k terminalu.

  3. Pri plačilu prek sporočil SMS pošljete SMS z ustrezno ključno besedo na številko izbranega ponudnika VALÚ (podrobna navodila objavi vsak ponudnik sam). Za potrditev plačila v mobitel vtipkate ukazni niz *188*PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ.


Kaj se zgodi z VALÚ Moneto, če si naložim aplikacijo VALÚ?

VALÚ Moneto lahko začnete uporabljati za polnitve pametne denarnice VALÚ. Za lažjo uporabo predlagamo, da nagradite profil in v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto ter tako izkoristite vse prednosti.

Ali si moram pri VALÚ Moneti nastaviti PIN, če sem si naložil aplikacijo VALÚ?

To najhitreje storite z vklopom samodejne polnitve z VALÚ Moneto v nastavitvah aplikacije (desno zgoraj).

Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.

Vsi načini polnjenja:

  • z VALÚ Moneto,
  • s plačilnimi karticami (debetnimi ali kreditnimi),
  • prek TRR-ja,
  • s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov,
  • z nakazilom s strani drugih oseb.

Zakaj potrebujem napredni profil?

Z naprednim profilom izkoristite celoten limit VALÚ Monete, omogoča vam pošiljanje denarja drugim uporabnikom VALÚ, za nakupe lahko uporabite Market, s kartico VALÚ Mastercard pa lahko plačujete po vsem svetu.