Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za uporabnike

Najbolj pogosta vprašanja

Kaj je VALÚ Moneta?
VALÚ Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobitelom, hkrati pa uporabnikom storitev Telekoma Slovenije in A1 omogoča tudi polnitev računa VALÚ. Prednost VALÚ Monete je odloženo plačilo, saj se vsa plačila obračunajo enkrat mesečno prek računa za telekomunikacijske storitve.
Kako se registriram?
Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Nato vpišite svoj e-naslov, s katerim boste dostopali do sklopa Moj VALÚ na www.valu.si in na katerega boste prejemali obvestila. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
Kaj potrebujem za delovanje aplikacije VALÚ?
Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
Kaj je vstopna koda in kaj je VALÚ PIN?
Vstopna koda je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov. VALÚ PIN pa je koda, ki jo vnesete ob plačilih zaradi zagotavljanja večje varnosti. VALÚ PIN je treba vnesti pri plačilih nad 25 EUR, prav tako ga morate vnesti, če ste že izvedli 5 plačil oz. če bi znesek vaših nakupov presegel 50 EUR (na primer: če bi s tretjim plačilom presegli skupni znesek plačil 50 EUR, morate PIN vnesti že pri tretjem plačilu).
Pozabil sem vstopno kodo. Kaj lahko storim?
Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
Kako se prijavim v Moj VALÚ na www.valu.si?
Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova in določitev gesla za prijavo v Moj VALÚ. V Moj VALÚ se prijavite s potrjenim e-naslovom ali s svojo telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx). Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Kako podaljšati napredni profil?
Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si (sklop Moj VALU) znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
Kako napolnim račun VALÚ?
Račun lahko napolnite prek: VALÚ Monete aliTRR-ja aliplačilne kartice ali s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov. Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).

Dokumenti

Pogoji uporabe VALÚ

.pdf 716 kB

Cenik VALÚ

.pdf 52 kB

Pogoji uporabe storitve VALÚ Moneta - Telekom Slovenija

.pdf 621 kB

Pogoji uporabe storitve VALU Moneta - A1

.pdf 233 kB

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880