Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Najbolj pogosta vprašanja

Kaj je VALÚ Moneta?
VALÚ Moneta je najboljši in najenostavnejši način polnjenja računa VALÚ, ki vam omogoča, da stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.VALÚ Moneta deluje tudi samostojno, kot brezgotovinsko plačevanje z mobitelom, ki vam omogoča odloženo plačilo. Stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.VALÚ Moneta je na voljo uporabnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije, naročnikom A1 in BOB.Na voljo je za fizične in pravne osebe ter pravne osebe z ločenim računom za zasebno rabo.Omogoča plačevanje z mobitelom na plačilnih mestih z oznako VALÚ.
Kako se registriram?
Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Nato vpišite svoj e-naslov, s katerim boste dostopali do sklopa Moj VALÚ na www.valu.si in na katerega boste prejemali obvestila. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
Kaj potrebujem za delovanje aplikacije VALÚ?
Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
Kaj je vstopna koda?
Vstopna koda je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov. Vnos vstopne kode je obvezen.
Pozabil sem vstopno kodo. Kaj lahko storim?
Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
Kako se prijavim v Moj VALÚ na www.valu.si?
Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova. Ko potrdite e-naslov, morate še na prijavni strani Moj VALÚ izbrati »Se prvič prijavljate?«. Ko vnesete e-naslov, s katerim ste se registrirali v aplikacijo VALÚ, prejmete e-sporočilo, v katerem je gumb za nastavitev gesla za Moj VALÚ. S tem geslom in e-naslovom oz. telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx) si zagotovite dostop do sklopa Moj VALÚ. Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Kako podaljšati napredni profil?
Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si (sklop Moj VALU) znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
Kako napolnim račun VALÚ?
Račun lahko napolnite prek: VALÚ Monete aliTRR-ja aliplačilne kartice ali s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov. Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).

Pogoji uporabe VALÚ (veljavnost od 1. 4. 2023)
 

.pdf 716 kB

Cenik VALÚ za uporabnike (veljavnost od 1. 6. 2023)

.pdf 52 kB

Pogoji uporabe storitve VALU Moneta - A1
 

.pdf 283 kB

Pogoji uporabe storitve VALU Moneta - bob
 

.pdf 737 kB

Postopki nakupa v VALÚ Marketu
 

.pdf 293,4 kB

Dokument z informacijami o nadomestilih
 

.pdf 159 kB

Obrazložitev zneskov v sklopu Transakcije
 

.pdf 603 kB

Pogoji uporabe VALÚ Mastercard (veljavnost od 1. 4. 2023)

.pdf 241 kB

Reklamacijski obrazec kartica VALÚ
 

.pdf 237 kB

Aplikacija VALÚ - VALÚ Moneta
 

.pdf 488 kB

Pogoji uporabe storitve VALÚ Moneta - Telekom Slovenija

.pdf 621 kB

Pravila sodelovanja v nagradni igri na družbenih omrežjih VALÚ

.pdf 143 kB

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880