Nadgradnja profila
Kaj mi omogočata osnovni in napredni profil VALÚ?
Osnovni profil vam omogoča:
Ko pri osnovnem profilu dosežete limit, vam svetujemo, da ga brezplačno nadgradite v naprednega. Napredni profil vam omogoča:
Ali lahko svoj napredni profil povrnem v osnovni profil?
Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.
Po kolikšnem času mi poteče veljavnost identifikacije za nadgradnjo profila?
Veljavnost identifikacije za nadgrajeni profil traja 5 let. Če ste identifikacijo opravili osebno v Telekomovem centru ali prek videoklica, se upošteva datum veljavnosti osebnega dokumenta oz. obdobje 5 let – kar se zgodi prej.
Identifikacijo za nadgradnjo profila je treba obnavljati po zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma.
Kako lahko nadgradim svoj profil?
V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite takoj po registraciji ali pa naknadno v nastavitvah. Identifikacijo za pridobitev naprednega profila v aplikaciji VALÚ lahko opravite na več načinov:
Kako nadgradim profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?
V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite Moj Telekom. Vpišite e-naslov in geslo, ki ju uporabljate za dostop do Mojega Telekoma. V primeru težav z identifikacijo pokličite +386 41 440 880.
Kako nadgradim profil v Telekomovem centru?
Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.
Kako nadgradim profil z e-osebno izkaznico?
Za izvedbo potrebujete:
Identifikacijo z novo e-osebno izkaznico lahko naredite znotraj pametne denarnice VALÚ, kjer med možnostmi za nadgradnjo profila izberete alinejo e-osebna izkaznica. Denarnica vas usmerja čez proces z navodili za vnos osebnih podatkov in zajema podatkov z e-osebne izkaznice.
Ko so podatki uspešno prebrani, skrbno preverite njihovo pravilnost. Če v njih najdete napako, jo popravite in nato potrdite.
Če dobite ob koncu postopka obvestilo o neuspešno opravljeni identifikaciji, postopek ponovite. Še prej pa preverite točnost vnesenih podatkov.
Kako poteka nadgradnja profila z VALÚ Moneto?
V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite VALÚ Moneta. Vpišite svojo davčno številko, rojstni datum in rojstni kraj. Sistem preveri, ali se podatki ujemajo s podatki v sistemu/bazi Telekoma Slovenija. V nadaljevanju se opredelite o svoji političnosti izpostavljenosti in, če želite, vpišite še TRR. Nato vam aplikacija prikaže podatke, da jih lahko preverite in potrdite. Sledi obvestilo, da ste uspešno nadgradili profil.
V primeru težav z identifikacijo pokličite 041 440 880.
Kakšni so pogoji za izvedbo videoidentifikacije?
Za videoidentifikacijo morate biti polnoletni. V obrazec vnesite podatke s svojega osebnega dokumenta (potni list ali osebna izkaznica ali novo vozniško dovoljenje), s katerim se boste identificirali in ki ga morate med postopkom pokazati svetovalcu.
Pri videoidentifikaciji morate podati soglasje, s katerim dovoljujete izvedbo celotnega postopka videoidentifikacije in hranjenje zajetih posnetkov.
Za videoidentifikacijo potrebujete računalnik ali mobilno napravo s kamero in mikrofonom.
Podprta je uporaba naslednjih naprav in programske opreme:
Kako poteka videoidentifikacija?
Če izpolnjujete pogoje, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo še videoidentifikacijo. Vnesite osebne podatke, potrdite strinjanje s pogoji, zatem pa se vzpostavi videoklic. Svetovalcu pokažite osebni dokument s fotografijo (podatke ste že prej vnesli v obrazec). Napredni profil se ustvari po uspešni videoidentifikaciji. Videoidentifikacija je na voljo od ponedeljka do petka od 8. do 20. ure in ob sobotah od 8. do 16. ure (razen ob praznikih).
Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil prek VALÚ Monete?
Identifikacijo s podatki VALÚ Monete lahko opravite uporabniki Telekoma Slovenije, ki imate na svojem naročniškem razmerju eno mobilno številko. Če imate na svojem naročniškem razmerju več mobilnih številk, izberite druge načine identifikacije.
Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?
Identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom lahko opravite uporabniki, ki imate račun Moj Telekom in z njim povezano mobilno številko, s katero imate povezan tudi račun VALÚ.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.