VALÚ Moneta
Kako izključim VALÚ Moneto?
VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.
Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
Kako preverim porabo VALÚ Monete?
Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
Kaj je VALÚ Moneta?
Kaj je limit VALÚ Moneta?
Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
Za nove naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni osnovni mesečni limit 80 EUR, po osmih mesecih pa osnovni mesečni limit znaša največ do 160 EUR v odvisnosti od segmentacije naročnika skladno s Politiko zasebnosti Telekoma Slovenije pri obvladovanju tveganj. Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
Kako spremenim limit VALÚ Moneta?
Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
Naročniki storitev BOB lahko limit spremenite:
Odkar sem si naložil aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Zakaj?
Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem še na star način, torej z VALÚ Moneto?
Na prodajnih mestih VALÚ lahko še naprej plačujete, kot ste navajeni, torej z VALÚ Moneto. Tehnologija na večini prodajnih mest to omogoča, izjema so le nekateri avtomati.
Ko boste naložili aplikacijo VALÚ in se registrirali, se bodo vaša plačila začela izvajati v sistemu VALÚ.
Posledično morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto.
Kakšna je razlika med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ?
Glavne razlike med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ lahko preverite v tabeli.
Kakšna je razlika med limitom VALÚ Monete in mesečnim prometom računa VALÚ?
Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto.
Mesečni promet računa VALÚ določa najvišji skupni znesek vplačil in izplačil, ki ga lahko dosežete v posameznem mesecu.
Skladno z zakonodajo se v mesečni promet računa VALÚ štejejo tako polnitve računa VALÚ kot tudi vsa plačila.
Primer: Račun ste napolnili za 5 EUR, nato pa ste plačali račun v znesku 5 EUR. To pomeni, da ste porabili 10 EUR mesečnega prometa. Stanje mesečnega prometa lahko spremljate na prvem zaslonu aplikacije VALÚ.
Aplikacija VALÚ mi kaže drugačno stanje porabe VALÚ Monete, kot ga prejmem prek SMS-a.
Pri preverjanju porabe VALÚ Monete lahko pride do 20-minutnega zamika, saj lahko traja do 20 minut, da se povsod zabeleži, da je transakcija zaključena. V vmesnem času so sredstva rezervirana in zato še niso zabeležena v porabi.
Ali lahko VALÚ Moneto uporabljajo mladoletne osebe?
Da, storitev VALÚ Moneta je omogočena mladoletnim osebam od 15. leta starosti.
Kaj je koda VALÚ Moneta PIN?
VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.
Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Kako vključim kodo VALÚ Moneta PIN?
Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.
Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite tudi v Mojem Telekomu.
Kako spremenim kodo VALÚ Moneta PIN?
Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .
Spremembo PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Pozabil sem svojo kodo VALÚ Moneta PIN. Kaj lahko storim?
Ponastavitev PIN-a lahko uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Ali lahko kodo VALÚ Moneta PIN ponovno vključim, ko sem jo enkrat že izključil?
Da, kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.
Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite tudi v Mojem Telekomu.
Kako vključim alarm VALÚ Moneta?
Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določeni znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.
Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
Kako izključim alarm VALÚ Moneta?
Alarm lahko izključite na več načinov:
Ali moram kodo PIN uporabiti pri vseh plačilih?
Kode PIN ne potrebujete pri:
Ali lahko kodo PIN izključim?
Kako potrdim plačilo prek SMS-a?
Uporabniki VALÚ Monete plačilo potrdite z vnosom ukaznega niza *188*PIN# v mobitel in pritiskom tipke za klic.
Vklop kode PIN za uporabnike VALÚ Monete: Uporabniki VALÚ Monete kodo PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.
Uporabniki aplikacije VALÚ morate imeti vključen prenos podatkov (WiFi, mobilni podatki), da dobite na mobitel potisno obvestilo za potrditev plačila. Obvestilo pošlje aplikacija VALÚ. Po kliku na potisno obvestilo se vam odpre aplikacija VALÚ, kjer kliknete gumb Potrdi/Plačaj.
Kaj je 6-mestna koda za potrditev plačila?
6-mestno kodo za potrditev plačila prejmete ob spletnem nakupovanju ali na prodajnem mestu. Po izbiri plačila z VALÚ-jem se na blagajni oz. na spletnem mestu izpiše 6-mestna koda za potrditev plačila, ki jo vnesete v mobilno aplikacijo VALÚ (izberete gumb za plačilo , nato pa Plačilo s kodo). Kodo morate vnesti, da se lahko prenesejo podatki o transakciji oziroma nakupu. Po pravilnem vnosu kode in vašega VALÚ PIN-a se na zaslonu mobilne aplikacije izpišejo podatki za potrditev nakupa.
Kako lahko pričnem uporabljati VALÚ Moneto?
VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije.. VALÚ Moneto na posamezni mobilni številki aktivirate ob prvi uporabi storitve. Takrat se vam začne obračunavati mesečna članarina. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.
Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto vključite:
Cenik uporabe storitve VALÚ Moneta
Kdaj se mi začne zaračunavati članarina za VALÚ Moneto, če želim z VALÚ Moneto napolniti račun VALÚ?
Članarina se vam začne zaračunavati ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ.
Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v nastavitvah aplikacije VALÚ.
Ali ima VALÚ Moneta članarino?
Da, za uporabo VALÚ Monete plačujete mesečno članarino.
Naročniki storitev Telekoma Slovenije plačujete enotno mesečno članarino 1,75 EUR.
Mesečna članarina za naročnike A1 in BOB:
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.