VALÚ Market
Katere izdelke lahko kupim v VALÚ Marketu?
Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic, vozovnice za mestne avtobuse v Mariboru, kulinarične delavnice in doživetja Jezeršek, vrednostnice za predplačniške račune, kartico paysafecard in smučarske vozovnice.
Celoten nabor si lahko ogledate tu: VALÚ Market
Kaj moram narediti, da lahko opravim nakup v Marketu?
Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup nato opravite v aplikaciji.
Kako plačam v VALÚ Marketu?
V VALÚ Marketu lahko plačujete z VALÚ-jem. Postopek nakupa znotraj posameznega sklopa v VALÚ Marketu najdete v temah pomoči pod imenom posameznega sklopa. Primer: postopek nakupa vrednostnice najdete v Pomoč > Market > Vrednostnice za predplačniške račune.
Kje lahko vidim opravljen nakup?
V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.
Kako unovčim svoj nakup v VALÚ Marketu?
Za unovčenje nakupa pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market – Moje QRte. Nekateri ponudniki pošljejo vstopnico na vaš e-naslov.
Kakšen je postopek nakupa v VALÚ Marketu?
Opis postopka nakupa v VALÚ Marketu najdete tukaj.
Kaj so Moje QRte?
Vse karte, ki jih kupite v VALÚ Marketu, se shranijo v sklop Moje QRte v obliki QR-kode. Ko želite karto uporabiti, jo enostavno poiščete v sklopu Moje QRte.
Kaj je kartica paysafecard?
Paysafecard je predplačniška vrednostna kartica, ki jo lahko uporabite za nakup na različnih plačilnih mestih. Sistem paysafecard je eden izmed vodilnih na svetovnem trgu na področju spletnih predplačniških plačilnih sredstev in del skupine Paysafe. Več: https://www.paysafecard.com/sl-si/.
Kdo lahko v VALÚ Marketu kupi kartico paysafecard?
V VALÚ Marketu lahko kartico paysafecard kupite vsi, ki imate napredni profil VALÚ. Uporabnikom z osnovnim profilom VALÚ smo morali onemogočiti nakup kartic paysafecard zaradi usklajevanja z Zakonom o preprečevanju pranja denarja, ki prepoveduje polnjenje plačilnih instrumentov, kot je paysafecard, z anonimnim elektronskim denarjem. Vsem uporabnikom z osnovnim profilom VALÚ, ki v roku 7 dni po neuspešnem poskusu nakupa nadgradijo profil v naprednega, podarimo 1 € dobroimetja za nakup kartice paysafecard.
Kje lahko uporabim paysafecard?
S paysafecard lahko uporabniki plačujete v več tisoč spletnih trgovinah – brez posredovanja podatkov bančnega računa ali kreditne kartice. Paysafecard je mogoče uporabiti za plačilo različnih igric, na portalih z igrami na srečo (poker ipd.), na portalih za zmenke, na družbenih omrežjih, za telefonske pogovore in sporočila, za glasbo, film in zabavo.
Vsa mesta, kjer sprejemajo paysafecard lahko preveriš na paysafecard.com
Zakaj ne morem kupiti kartice paysafecard?
Nakup je lahko neuspešen iz več razlogov:
Prikazalo se mi je obvestilo, da plačilo ni bilo uspešno. Kaj to pomeni?
Obvestilo se lahko prikaže iz več razlogov.
Predlagamo, da preverite:
Če ste na vse zgornje odgovorili pritrdilno, vas prosimo, da poskusite ponovno. Če se obvestilo še vedno prikazuje, nam pišite na info@valu.si in dopišite podatke o plačilu (telefonska številka, e-naslov, čas nakupa, podrobnejše informacije, kaj se je zgodilo), lahko pa nas tudi pokličete na 041440880.
Kakšne vrednosti paysafecarda lahko kupim?
Na voljo imate 10, 25, 50 in 100 EUR.
Ali lahko kupim več kartic paysafecard naenkrat?
Ne, nakup več kartic hkrati ni mogoč.
Kako v VALÚ Marketu kupim paysafecard?
Postopek nakupa v aplikaciji VALÚ za uporabnika z naprednim profilom VALÚ:
Kje najdem kupljeno kartico paysafecard?
Kupljeni paysafecard se shrani v sklop Moje QRte. Ko odprete paysafecard, vidite na vrhu 16-mestno kodo za koriščenje, ki jo lahko tudi kopirate. Potrdilo o opravljenem nakupu prejmete na e-naslov.
Kako uporabim paysafecard?
Informacije, kako uporabite paysafecard, najdete na https://www.paysafecard.com/sl-si/.
Za kakšno vrednost lahko kupim paysafecard, paysafe direct ali paysafecash, če imam osnovni profil VALÚ?
Če imate osnovni profil VALÚ in ne uporabljate VALÚ Monete, kartic paysafecard ne morete kupiti. Za nakup kartic paysafe direct ali paysafecash prek SMS-a ali VALÚ Marketa pa je najvišji možen znesek nakupa 49 EUR.
Če želite kupiti kartico paysafecard ali si zagotoviti višje zneske za nakup kartic paysafe direct in paysafecash, si v aplikaciji nadgradite profil VALÚ.
Za kakšno vrednost lahko kupim paysafecard, paysafe direct ali paysafecash, če imam napredni profil VALÚ?
Če imate napredni profil VALÚ, lahko pri nakupu prek SMS-a ali v VALÚ Marketu pri paysafecardu izberete znesek 10, 25, 50 ali 100 EUR. Najvišji dovoljeni znesek nakupa kartice paysafe direct ali paysafecasha pa znaša 1000 EUR.
Za kakšno vrednost lahko kupim paysafecard, paysafe direct ali paysafecash, če uporabljam le VALÚ Moneto (nimam aplikacije VALÚ)?
Pri nakupu paysafecarda prek SMS-a lahko izberete znesek 10, 25, 50 ali 100 EUR.
Pri nakupu kartice paysafe direct ali paysafecasha najvišji dovoljeni znesek nakupa znaša 1000 EUR.
Za opravljanje nakupov v VALÚ Marketu si naložite aplikacijo VALÚ.
Kupil sem paysafecard, nakup je bil potrjen, vendar ga ni v Moje QRte, niti pod porabljene ali zapadle. Kaj naj naredim?
V primeru, ko imate med transakcijami v aplikaciji VALÚ zabeležen uspešen nakup paysafecarda, PIN-kode za paysafecard pa nimate prikazane v sklopu Moje QRte, pišite na info@edenar.net, pri tem pa sporočite svojo telefonsko številko in čas nakupa. Ekipa eDenar bo preverila transakcijo, nato pa vam bo poslala nadaljnja navodila oz. stornirala nakup, če pridobitev PIN-kode za paysafecard ne bo mogoča. V primeru stornacije boste sredstva prejeli nazaj na svoj račun.
Kako kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?
Nakup v aplikaciji VALÚ opravite tako:
• Odprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice.
• Sledite postopku nakupa.
• Kupljena predplačniška vrednostnica se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
• Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
Kako uporabim vrednostnico, ki sem jo kupil v VALÚ Marketu?
Vrednostnico najdete v sklopu Moje QRte. Ob kliku na vrednostnico se prikaže 16-mestna koda, ki jo kopirate oz. uporabite, kot je zapisano na vrednostnici (odvisno od operaterja). Kodo lahko tudi pošljete drugi osebi.
Za podrobnejša navodila koriščenja vrednostnice se obrnite na svojega mobilnega operaterja.
Kupil sem vrednostnico drugega mobilnega operaterja. Ali jo lahko zamenjam?
Vrednostnice žal ni mogoče menjati.
Imam VALÚ Moneto. Kako lahko kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?
V VALÚ Marketu lahko kupujejo le uporabniki aplikacije VALÚ. Če še nimate aplikacije VALÚ, predlagamo, da si jo naložite iz trgovine za aplikacije na vašem telefonu (AppStore, Google Play, Huawei App Gallery) in se vanjo registrirate.
Po opravljeni registraciji lahko vrednostnico kupite v aplikaciji VALÚ ali prek spleta. V obeh primerih obiščete sklop Market, izberete Vrednostnice in sledite postopku nakupa.
Predlagamo vam, da si v aplikaciji VALÚ vključite samodejno polnjenje z VALÚ Moneto. Tako se bo vaša pametna denarnica VALÚ kar sama napolnila s sredstvi VALÚ Monete.
Do kdaj je vrednostnica, ki jo kupim v VALÚ Marketu, veljavna?
Veljavnost je izpisana na sami vrednostnici, ki jo najdete v sklopu Moje QRte.
Kaj je vrednostnica?
Vrednostnica predstavlja sredstvo za polnjenje predplačniške številke. V VALÚ Marketu je vrednostnica virtualna, kar pomeni, da ne dobite listka. 16-mestna koda se vam po nakupu shrani v sklop Moje QRte.
V VALÚ Marketu vrednostnico kupite, postopek polnjenja pa določa vaš mobilni operater. Vrednostnica omogoča polnitev s klicem v klicni center mobilnega operaterja, z ukaznim nizom ali prek spleta. Kratek postopek polnjenja je napisan tudi na posamezni vrednostnici.
Predplačniške vrednostnice katerih operaterjev lahko kupim v VALÚ Marketu?
V VALÚ Marketu lahko kupite vrednostnice mobilnih operaterjev:
Kje je napisana veljavnost vrednostnice, kupljene v VALÚ Marketu?
V sklopu Moje QRte boste imeli vse aktivne vrednostnice shranjene v sklopu Aktualne, podatek o veljavnosti pa je izpisan na vrednostnici zgoraj levo. Ko posamezno vrednostnico uporabite, priporočamo, da jo sami prestavite med Porabljene, ko pa bo potekla, pa se bo samodejno prestavila med Pretečene.
Kako opravim nakup vstopnice v VALÚ Marketu?
V VALÚ Marketu kliknite gumb Kupi vstopnice, v naslednjem koraku pa potrdite, da se strinjate s posredovanjem svojega e-naslova ponudniku storitve Programski atelje A&Z, d.o.o. (Moje karte). Nato izberite ali poiščite dogodek, vstopnico dodajte v košarico, po potrebi izberite sedež ter potrdite gumb K BLAGAJNI. V pregledu košarice potrdite izbiro z gumbom POTRDI. Nato izbrano vstopnico še plačajte − pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi s potisnim sporočilom. Izbrano vstopnico najdete v sklopu Moje QRte, hkrati pa jo prejmete na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji v VALÚ.
Kako uporabim kupljeno vstopnico?
Ob vstopu na prireditveni prostor pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market > Moje QRte.
Ali lahko kupim več vstopnic naenkrat?
Kupite lahko več vstopnic za isti dogodek, ne morete pa v enem nakupu izbrati vstopnic za različne dogodke.
Kako opravim nakup vozovnice v Marketu?
V Marketu kliknite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
Kje so shranjene kupljene vozovnice?
Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje QRte.
Kako uporabim kupljeno vozovnico?
Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje QRte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
Ali je po nakupu vozovnice potrebna še kakšna rezervacija sedežev?
Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.
Zamudil sem vlak. Ali lahko to vozovnico uporabim za naslednji vlak na isti relaciji?
Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.
Ali lahko kupim več vozovnic naenkrat?
Da.
Kako lahko kupim vozovnico za mestne avtobuse v Mariboru?
V VALÚ Marketu izberite Vozovnice za mestne avtobuse v Mariboru, izberite želeno količino, dodajte v košarico in nadaljujte do plačila: če opravljate nakup v mobilni aplikaciji, le še potrdite plačilo, če pa opravljate nakup na računalniku, z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo in potrdite plačilo. Vozovnica bo shranjena v sklopu Moje QRte.
Kje najdem kupljeno vozovnico?
Kupljena vozovnica se bo v VALÚ Marketu shranila v sklop Moje QRte, do nje pa lahko dostopate tudi na prvi strani aplikacije VALÚ. Vozovnica je shranjena v obliki QR-kode.
Katere vozovnice lahko kupim?
Na voljo je samo ena vrsta vozovnic, in sicer enkratne vozovnice, ki veljajo na linijah mestnega prometa Marprom v Mariboru. Več informacij najdete na spletni strani Marproma.
Koliko vozovnic lahko kupim?
V VALÚ Marketu lahko kupite največ 10 vozovnic.
Kako uporabim kupljeno vozovnico?
Vozovnico, ki jo najdete v sklopu Moje QRte, odprite z izbiro gumba v obliki QR-kode. Prikazala se bo vozovnica s QR-kodo, ki jo skenirate pri voznikovem terminalu na avtobusu.
Kako dolgo je veljavna vozovnica?
Voznica, ki jo kupite v VALÚ Marketu, je veljavna 30 dni od nakupa. Ko jo uporabite prvič, je vozovnica veljavna še eno uro od prvega skeniranja oziroma aktivacije. Ko odprete vozovnico, se izpiše, ali je še neuporabljena oziroma koliko časa je še veljavna. Svetujemo vam, da uporabljeno vozovnico sami prestavite v sklop Porabljen, ko pa preteče od nakupa 30 dni, se vozovnica samodejno prestavi v sklop Pretečene.
Pomotoma sem kupil vozovnico za mestni avtobus v Mariboru. Jo lahko vrnem?
Vozovnica ni predmet vračila. Po opravljenem neželenem nakupu se lahko obrnete na podpora@marprom.si.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.