Varnost
Kaj je koda PIN pri plačilih z VALÚ-jem?
Koda PIN je varnostna koda, ki jo morate uporabljati za dodatne zavarovanje vaših plačil.
Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:
Uporabnikom aplikacije VALÚ pri večini postopkov plačil ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.
Navodila za uporabnike VALÚ Monete:
Uporabniki VALÚ Monete za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Kodo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveno sporočilo SMS. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.
Z ukaznim nizom sem nastavil PIN in ga uporabil pri plačilu, a mi ga še vedno zavrne.
Ali lahko podaljšam čas, po katerem se aplikacija samodejno zaklene?
Ne. Zaradi varnosti se aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklene, če je ne uporabljate.
Koliko poskusov imam za vnos vstopne kode?
Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. Če prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.
Kaj storiti v primeru onemogočenega dostopa do aplikacije?
Dostop do aplikacije je zavrnjen na vašo zahtevo ali ker ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo. Za ponovni dostop pokličite naš klicni center na +38641440880.
Kje lahko nastavim prijavo s prepoznavo obraza (Face ID)?
Če vaš mobitel to omogoča, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve in izberite možnost Uporabi prepoznavo obraza (Face ID).
Sem uporabnik VALÚ Monete, vendar ne poznam svoje kode VALÚ Moneta PIN. Kaj naj storim?
Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije lahko najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).
Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.
Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.
Če je koda PIN blokirana, se bo samodejno deblokirala v 24 urah.
Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.
Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Sem uporabnik aplikacije VALÚ, vendar ne poznam svoje kode PIN. Kaj naj storim?
Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije pa lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.
Kako kodo PIN uporabim pri plačilu?
Navodila za uporabnike aplikacije VALU:
Uporabnikom aplikacije VALÚ v samem postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza).
Navodila za uporabnike Valu Monete:
Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika, na fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkate ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.
Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu, na fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličete številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato vpišite PIN v POS-terminal.
Pri plačilu prek sporočil SMS uporabite PIN pri potrditvi plačila. Za potrditev plačila vtipkate v mobitel ukazni niz *188*PIN# in potrdite tipko za klic.
Sem uporabnik VALÚ Monete, vendar ne poznam svoje kode VALÚ Moneta PIN. Kaj naj storim?
Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije lahko najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).
Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.
Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.
Če je koda PIN blokirana, se bo samodejno deblokirala v 24 urah.
Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN*1# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.
Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Kako pri plačilu uporabim kodo PIN?
Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:
Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ.
Navodila za uporabnike VALÚ Monete:
Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika in fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkajte ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu in fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličite številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato v POS-terminal vpišite PIN. Pri plačilu prek sporočil SMS pri potrditvi plačila uporabite PIN. Za potrditev plačila v mobitel vtipkajte ukazni niz *188*PIN# in potrdite s tipko za klic.
Kako je poskrbljeno za varnost osebnih podatkov?
Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Kako je poskrbljeno za varnost aplikacije?
Aplikacija je zavarovana z vstopno kodo, ki je znana samo vam. Namesto vstopne kode pa lahko uporabite tudi prstni odtis (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
Kaj storiti v primeru, če izgubim mobitel?
V primeru izgube ali kraje mobitela čim prej pokličite naš klicni center na +38641440880, da onemogočimo dostop do aplikacije. Če uporabljate VALÚ Moneto, pokličite še svojega mobilnega operaterja, da vam začasno izključi možnost plačevanja z VALÚ Moneto.
Kdo je politično izpostavljena oseba?
Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici EU ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.
Kako je poskrbljeno za politiko zasebnosti?
V dokumentu Politika zasebnosti preverite, kako Telekom Slovenije uporabnikom zagotavlja informacije o obdelavi osebnih podatkov v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
Kateri osebni podatki se zbirajo pri osnovnem uporabniku?
Osnovni nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbranega postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT, ter v skladu z ukrepi za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.
Osnovni uporabniki
1. Obvezni podatki ob registraciji:
• mobilna številka,
• e-naslov.
Uporabniku se dodelita identifikacijska številka VALÚ ID in SPP-številka.
2. Neobvezni podatki (podatki, ki jih uporabnik vnese, če želi; uporabnik s tem še ne pridobi statusa pregledanega uporabnika):
• ime,
• priimek,
• spol,
• naslov,
• datum rojstva,
• kraj rojstva,
• državljanstvo,
• TRR-račun,
• davčna številka.
Registrirani uporabnik lahko ne glede na to, ali njegov osebni profil vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, ki niso pregledani v skladu z ZPPDFT (osnovni profil).
Za uporabo storitve VALÚ brez omejitev, ki veljajo za osnovni profil, mora uporabnik opraviti pregled, pri tem pa posreduje oziroma dovoli pridobitev, pregled in obdelavo dodatnih podatkov.
Kateri osebni podatki se zbirajo pri naprednem, pregledanem uporabniku?
Nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbranega postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT, in v skladu z ukrepi za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.
Pri pregledanem uporabniku se obvezno zbirajo naslednji podatki: ime, priimek, spol, naslov, datum rojstva, kraj rojstva, državljanstvo, davčna številka in podatek o politični izpostavljenosti.
Glede na izbrani način identifikacije se dodatno zbirajo še:
Kateri osebni podatki se zbirajo pri uporabnikih, ki imajo stranka stalno/začasno bivališče izven EU ali ob zahtevajo višji limit?
Pregledani uporabnik lahko ne glede na to, ali njegov osebni profil vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, ki so pregledani v skladu z ZPPDFT (napredni profil).
Če Telekom Slovenije uporabniku omogoči uporabo storitve VALÚ v večjem obsegu, je pogoj za to lahko ponovni osebni pregled uporabnika, pri čemer ta posreduje dodatne podatke:
Dodatni podatki se zahtevajo tudi v primeru, če ima uporabnik stalno/začasno bivališče izven EU.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.