Polnjenje računa
Kako napolnim račun VALÚ?
Račun VALÚ lahko napolnite:
Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
Kako poteka polnitev prek VALÚ Monete?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Kako poteka polnitev prek TRR-ja?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
Na kaj moram biti pozoren pri polnitvi računa VALÚ prek TRR-ja?
Pri polnitvi računa VALÚ prek TRR-ja morate biti pozorni, da v UPN-obrazec vpišete pravilen sklic.
Če želite napolniti račun prek banke N26, morate v polje Sporočilo (Message) vnesti sklic v pravilni obliki:
Kako poteka polnitev prek plačilne kartice?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa 1.000,00 € (odvisno od doseženih limitov izbranega profila uporabnika VALÚ). V naslednjem koraku vpišete podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
S katerimi plačilnimi karticami lahko napolnim račun VALÚ?
Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Kako poteka polog gotovine?
Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (koda) in vpišite 6-mestno kodo, ki vam jo pove svetovalec. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Kaj je samodejna polnitev računa?
Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
Kako lahko vključim ali izključim samodejno polnitev računa VALU?
V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.
Ali lahko tudi v primeru, da imam vključeno samodejno polnitev računa VALÚ, še vedno opravim dodatne polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto?
Da, svoj račun VALÚ lahko kadarkoli dodatno napolnite prek VALÚ Monete.
Ali se pri polnitvah računa obračunava provizija?
Da, pri polnitvah se obračunava provizija. Več informacij najdete v ceniku.
Kdaj se mi začne zaračunavati članarina za VALÚ Moneto, če želim z VALÚ Moneto napolniti račun VALÚ?
Članarina se vam začne zaračunavati ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ.
Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v nastavitvah aplikacije VALÚ.
Zakaj polnitev računa VALÚ s kartico ni bila uspešna?
Polnitev je lahko neuspešna zaradi več razlogov, zato bodite pozorni na sledeče:
Po vpisu podatkov s kartice v aplikacijo boste preusmerjeni na stran (po vsej verjetnosti - odvisno od banke izdajateljice kartice), kamor boste vpisali kodo, ki vam jo bo prek SMS-a ali potisnega sporočila posredovala vaša banka. Kodo vpišite v za to namenjeno polje in zahtevo potrdite ali pa samo potrdite (odvisno od vaše banke).
Če so izpolnjeni vsi pogoji (omogočeno spletno nakupovanje s kartico, pravilno vpisani podatki o kartici, pravilno vpisana koda, zadostno stanje sredstev na računu, poslovanje VALÚ-ja v okviru mesečnih omejitev prometa) boste dobili obvestilo o uspešno opravljeni polnitvi.
Če v kateremkoli koraku polnitve pritisnete puščico nazaj, se postopek polnitve prekine in izpiše se obvestilo, da je bila polnitev s kartico neuspešna.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.