Plačevanje
Kje vse lahko plačujem z VALÚ-jem?
Z VALÚ-jem lahko plačujete na številnih prodajnih mestih (v trgovinah, barih, restavracijah, bencinskih servisih, avtomatih, spletnih straneh …). Seznam plačilnih mest najdete tukaj.
Kako poteka plačevanje z mobilno aplikacijo VALÚ na fizičnih prodajnih mestih?
Na fizičnih prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma skeniranjem QR-kode.
Plačilo na POS-terminalu:
Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android).
Plačilo s kodo:
Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb , nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
Kako poteka plačilo na avtomatih?
Če želite opraviti nakup na avtomatu, v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb
nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek.
Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem z VALÚ-jem tudi brez aplikacije?
Registriranim uporabnikom VALÚ-ja je omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če vaš ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata. V mobitel vtipkajte ukazni niz *180*XXXXXX*PIN# (XXXXXX je 6-mestna koda, ki se izpiše v postopku plačila) in ga potrdite s tipko za klic. Na zaslonu mobitela se nato prikaže obvestilo o nakupu. Hkrati prejmete brezplačen potrditveni SMS.
Kakšen je postopek plačevanja z VALÚ-jem v spletnih trgovinah?
V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb , nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila, ki ga potrdite z gumbom Plačaj. Počakajte, dokler se na strani spletne trgovine ne izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu.
Uporabniki z osnovnim profilom lahko na spletu opravite le plačila, ki ne presegajo 50 €.
Kako naj plačam z aplikacijo VALÚ?
Aplikacija VALÚ omogoča plačilo s kodo, z NFC-jem in s klicem. Način plačila je odvisen od plačilnega mesta.
Kako lahko plačam prijatelju?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
Kaj naj storim, če želim uporabljati VALÚ za večje nakupe, kot mi omogoča napredni profil VALÚ?
Če potrebujete višji mesečni oz. letni limit, kot ga omogoča napredni profil VALÚ, lahko oddate vlogo za individualno zvišanje limita. Vlogo lahko oddate:
osebno v Telekomovih centrih ali pri posrednikih ali
na daljavo, pri čemer v nastavitvah aplikacije pregledate svoje podatke in jih še enkrat potrdite, se identificirate z videoklicem, nato pa na e-naslov info@valu.si sporočite dodatne zahtevane podatke:
začasni naslov (če ga imate) in
informacijo, od kod izvirajo sredstva, s katerimi boste polnili račun VALÚ.
Vaš promet lahko zvišamo, kot sledi:
letni promet do 50.000 EUR,
mesečni promet do 10.000 EUR.
Kakšne so provizije pri plačevanju z VALÚ-jem?
Provizije za posamezne transakcije so navedene v Ceniku storitev.
Kje vidim zgodovino transakcij?
Zgodovino transakcij za zadnjih 6 mesecev lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije.
Zakaj ne morem opraviti nakupa na avtomatu, čeprav imam dovolj sredstev na računu VALÚ?
Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
Zakaj je bilo plačilo neuspešno?
Plačilo je lahko neuspešno iz več razlogov:
Zakaj pri plačilu z VALÚ-jem prek telefonske prodaje uporabnik ne dobi potisnega obvestila?
Med vzpostavljenim klicem mora imeti internetno povezavo, in sicer:
Kam se lahko obrnem v primeru, ko se ne strinjam z odgovorom na pritožbo oz. reklamacijo?
V primeru, da se ne strinjate z odgovorom na svojo pritožbo oz. reklamacijo, se lahko obrnete na Evropski center za reševanje sporov (Tomšičeva 6, Ljubljana, e-naslov info@ecdr.si, telefonska številka 08 205 65 90). Evropski center za reševanje sporov je izvajalec za izvensodno reševanje potrošniških sporov. Slednje velja za vse 3 plačilne storitve: pametno denarnico VALÚ, kartico VALÚ Mastercard in VALÚ Moneto.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.