Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Katere izdelke lahko kupim v Marketu?
Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic.
Kaj moram narediti, da lahko opravim nakup v Marketu?
Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup lahko nato opravite v aplikaciji ali na www.valu.si v sklopu Market. Če želite opraviti nakup na www.valu.si, se najprej prijavite v Moj VALÚ.
Katera plačilna sredstva so na voljo v Marketu?
V Marketu lahko plačujete z VALU-jem.
Kako opravim nakup vozovnice v Marketu?
V Marketu izberite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in izberite relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali pa vnesete 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
Ali lahko kupim več vozovnic naenkrat?
Da.
Kje so shranjene kupljene vozovnice?
Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje karte.
Kje lahko vidim opravljen nakup?
V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.
Ali je po nakupu vozovnice potrebna še kakšna rezervacija sedežev?
Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.
Kako uporabim kupljeno vozovnico?
Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje karte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
Zamudil sem vlak. Ali lahko to vozovnico uporabim za naslednji vlak na isti relaciji?
Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.
Ali lahko pošljem vozovnico komu drugemu?
Vozovnica je shranjena v vaši aplikaciji VALÚ v sklopu Market in je ne morete poslati komu drugemu.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880