Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Kako uporabim kupljeno vstopnico?
Ob vstopu na prireditveni prostor pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market > Moje QRte.
Ali lahko kupim več vstopnic naenkrat?
Kupite lahko več vstopnic za isti dogodek, ne morete pa v enem nakupu izbrati vstopnic za različne dogodke.
Kako opravim nakup smučarske vozovnice, če imam svojo kartico s čipom?
Pri nakupu izberite možnost Naloži na kartico s čipom, vnesite 23-mestno kodo, ki jo najdete v kotu kartice s čipom, in opravite nakup. Kupljena smučarska vozovnica bo naložena na vašo kartico s čipom, kar pomeni, da z njo vstopite direktno na smučišče (brez prevzema smučarske karte na kartomatu ali blagajni smučišča).
Kako opravim nakup z vavčerjem?
Pri nakupu izberite možnost prevzema vavčerja. Vavčer se shrani v sklopu Moje QRte in ga pokažete na blagajni smučišča ali na kartomatu. Pri tem morate dodatno plačali kavcijo za kartico s čipom, ki jo nato ob vračilu kartice s čipom dobite nazaj.
Kako opravim nakup smučarske vozovnice v Marketu?

V Marketu kliknite gumb KUPI KARTO, izberite smučišče (trenutno je samo Krvavec), vrsto smučarske karte in starostno skupino ter potrdite svoj izbor. V naslednjem koraku izberite dodatno vozovnico ali nadaljujte z nakupom (gumb Naslednji korak). Nato izberite način prevzema smučarske karte, pri čemer imate dve možnosti:

  • naloži na kartico s čipom ali
  • vavčer.

Če želite smučarsko vozovnico naložiti na kartico s čipom, morate vnesti 23-mestno kodo, ki jo najdete v kotu kartice s čipom.

Če izberete vavčer, se vam bo dodatno obračunala kavcija kartice s čipom, ki jo prevzamete na smučišču (na kartomatu ali na blagajni).

Izbiro dodajte v košarico in nadaljujte na blagajno. Pri nakupu karte v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali pa vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.

Kako opravim nakup vstopnice v Marketu?
V Marketu kliknite gumb Kupi vstopnice, v naslednjem koraku pa potrdite, da se strinjate s posredovanjem vašega e-naslova ponudniku storitve Programski atelje A&Z d.o.o. (Moje karte). Nato izberite ali poiščite dogodek, vstopnico dodajte v košarico, po potrebi izberite sedež ter potrdite gumb K BLAGAJNI. V pregledu košarice potrdite izbiro z gumbom POTRDI. Nato izbrano vstopnico še plačajte − pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.sipa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila. Izbrano vstopnico najdete v sklopu Moje QRte, hkrati pa jo prejmete na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji v VALÚ.
Katere izdelke lahko kupim v Marketu?
Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic, vstopnice za dogodke ponudnika Programski atelje A&Z d.o.o. (Moje karte) in smučarske vozovnice za RTC Krvavec.
Kaj moram narediti, da lahko opravim nakup v Marketu?
Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup lahko nato opravite v aplikaciji ali na www.valu.si v sklopu Market. Če želite opraviti nakup na www.valu.si, se najprej prijavite v Moj VALÚ.
Kako lahko plačam v Marketu?
V Marketu lahko plačujete z VALU-jem.
Kako opravim nakup vozovnice v Marketu?
V Marketu kliknite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
Ali lahko kupim več vozovnic naenkrat?
Da.
Kje so shranjene kupljene vozovnice?
Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje QRte.
Kje lahko vidim opravljen nakup?
V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.
Ali je po nakupu vozovnice potrebna še kakšna rezervacija sedežev?
Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.
Kako uporabim kupljeno vozovnico?
Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje QRte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
Zamudil sem vlak. Ali lahko to vozovnico uporabim za naslednji vlak na isti relaciji?
Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.
Ali lahko kupljeno vozovnico pošljem komu drugemu?
Vozovnica je shranjena v vaši aplikaciji VALÚ v sklopu Market in je ne morete poslati drugemu uporabniku.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880