Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Aktivnosti v gorah

Kako opravim nakup smučarske vozovnice v Marketu?
V Marketu pod Aktivnosti v gorah izberite smučišče. Nato izberete vrsto vozovnice in potrdite svoj izbor. V naslednjem koraku izberite dodatno vozovnico ali nadaljujte z nakupom (gumb Naslednji korak). Nato izberite način prevzema smučarske karte, pri čemer imate dve možnosti:
  • naloži na kartico s čipom ali
  • vavčer.
    Če želite smučarsko vozovnico naložiti na kartico s čipom, morate vnesti 23-mestno kodo, ki jo najdete v kotu kartice s čipom.
    Če izberete vavčer, se vam bo dodatno obračunala kavcija kartice s čipom, ki jo prevzamete na smučišču (na kartomatu ali na blagajni).
    Izbiro dodajte v košarico in nadaljujte na blagajno. Pri nakupu karte v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali pa vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
    Izbirate lahko med smučišči: Krvavec, Rogla, Soriška planina in Golte.
  • Kaj se zgodi, če ne koristim vseh kupljenih vozovnic?
    Vozovnica ni vezana na točno določen dan. Priporočamo, da jo porabite v isti zimski sezoni. Pogoje uporabe v naslednji zimski sezoni določa posamezno smučišče.
    Ali lahko v VALÚ Marketu kupim družinsko vozovnico?
    Nakup družinske vozovnice v VALÚ Marketu ni mogoč. Lahko pa kupite več vozovnic naenkrat.
    Koliko vozovnic lahko naložim na eno kartico s čipom?
    Na eni kartici s čipom je lahko naenkrat naložena ena vozovnica.  Ko jo porabite, lahko naložite novo.
    Kaj moram narediti, da bo kartica delovala?
    Sledite postopku nakupa. Kupljena vozovnica in kartica s čipom se povežeta na podlagi vpisane 23-mestne kode med nakupom. Obisk blagajn ni potreben. Po opravljenem nakupu se lahko takoj odpravite do prve gondole ali sedežnice.
    Kje lahko dobim kartico s čipom?
    Kartico lahko dobite v Telekomovem centru v Kranju, Ljubljani (Citypark) in Velenju. Lahko nam tudi pišete na info@valu.si in se dogovorimo, kje bi jo lahko prevzeli. Predlagamo, do dopišete še svoje ime in priimek, telefonsko številko in kraj bivanja, da se bomo lažje uskladili. Kartico s čipom vam izdajo tudi na blagajni smučišč, če ste izbrali nakup z vavčerjem. Nekatera smučišča imajo tudi avtomate za izdajo kartic s čipom. Uporabite lahko katerokoli kartico s čipom iz sistema SkiData.
    Doma že imam kartico s čipom. Lahko uporabim kar to?
    Vozovnico lahko naložite na katerokoli kartico s čipom iz sistema SkiData. Primer: če imate kartico s čipom, ki ste jo uporabili na smučišču Krvavec, jo lahko ponovno uporabite za smučanje na Soriški planini.
    Kako opravim nakup vozovnice, če imam svojo kartico s čipom?
    Postopek nakupa vozovnice, če že imate kartico s čipom:
    • V aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si obiščite Market.
    • Kliknite sklop Aktivnosti v gorah.
    • Sledite postopku izbire vozovnice.
    • Izberite možnost Naloži na kartico s čipom. Vnesite 23-mestno kodo, ki jo najdete na spodnjem levem robu kartice s čipom.
    • Nakup potrdite z gumbom Plačaj.
    • S tem je plačilo zaključeno. Kartica s čipom je pripravljena za uporabo.
    Vozovnico ste shranili na kartico s čipom, vidna pa je tudi v sklopu Moje QRte
    Kako opravim nakup z vavčerjem?
    Pri nakupu izberite možnost prevzema vavčerja. Vavčer se shrani v sklopu Moje QRte in ga pokažete na blagajni smučišča ali na kartomatu. Pri tem morate dodatno plačali kavcijo za kartico s čipom, ki jo nato ob vračilu kartice s čipom dobite nazaj.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880