Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Splošno o Marketu

Kaj so Moje QRte?
Vse karte, ki jih kupite v VALÚ Marketu, se shranijo v sklop Moje QRte v obliki QR-kode. Ko želite karto uporabiti, jo enostavno poiščete v sklopu Moje QRte.
Kakšen je postopek nakupa v VALÚ Marketu?
Opis postopka nakupa v VALÚ Marketu najdete tukaj.
Kako unovčim svoj nakup v VALÚ Marketu?
Za unovčenje nakupa pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market - Moje QRte. Nekateri ponudniki pošljejo vstopnico na vaš e-naslov.
Ali lahko kupim več vstopnic naenkrat?
Kupite lahko več vstopnic za isti dogodek, ne morete pa v enem nakupu izbrati vstopnic za različne dogodke.
Katere izdelke lahko kupim v VALÚ Marketu?
Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic, vozovnice za mestne avtobuse v Mariboru, kulinarične delavnice in doživetja Jezeršek, vrednostnice za predplačniške račune, kartico paysafecard in smučarske vozovnice.
Kaj moram narediti, da lahko opravim nakup v Marketu?
Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup lahko nato opravite v aplikaciji ali na www.valu.si v sklopu Market. Če želite opraviti nakup na www.valu.si, se najprej prijavite v Moj VALÚ.
Kako plačam v VALÚ Marketu?
V VALÚ Marketu lahko plačujete z VALÚ-jem. Postopek nakupa znotraj posameznega sklopa v VALÚ Marketu najdete v temah pomoči pod imenom posameznega sklopa. Primer: postopek nakupa vrednostnice najdete v Pomoč > Market > Vrednostnice za predplačniške račune.
Kje lahko vidim opravljen nakup?
V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880