Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Vozovnice za vlak

Kako opravim nakup vozovnice v Marketu?
V Marketu kliknite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
Ali lahko kupim več vozovnic naenkrat?
Da.
Kje so shranjene kupljene vozovnice?
Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje QRte.
Ali je po nakupu vozovnice potrebna še kakšna rezervacija sedežev?
Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.
Kako uporabim kupljeno vozovnico?
Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje QRte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
Zamudil sem vlak. Ali lahko to vozovnico uporabim za naslednji vlak na isti relaciji?
Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.
Ali lahko kupljeno vozovnico pošljem komu drugemu?
Vozovnica je shranjena v vaši aplikaciji VALÚ v sklopu Market in je ne morete poslati drugemu uporabniku.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880