Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Nadgradnja profila

Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?

Identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom lahko opravite uporabniki, ki imate račun Moj Telekom in z njim povezano mobilno številko, s katero imate povezan tudi račun VALÚ.

Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil prek VALÚ Monete?
Identifikacijo s podatki VALÚ Monete lahko opravite uporabniki Telekoma Slovenije, ki imate na svojem naročniškem razmerju eno mobilno številko. Če imate na svojem naročniškem razmerju več mobilnih številk, izberite druge načine identifikacije.
Kako poteka nadgradnja profila z VALÚ Moneto?

V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite VALÚ Moneta. Vpišite svojo davčno številko, rojstni datum in rojstni kraj.  Sistem preveri, ali se podatki ujemajo s podatki v sistemu/bazi Telekoma Slovenija. V nadaljevanju se opredelite o svoji političnosti izpostavljenosti in, če želite, vpišite še TRR. Nato vam aplikacija prikaže podatke, da jih lahko preverite in potrdite. Sledi obvestilo, da ste uspešno nadgradili profil.

V primeru težav z identifikacijo pokličite 041 440 880.

Po kolikšnem času mi poteče veljavnost identifikacije za nadgradnjo profila?

Veljavnost identifikacije za nadgrajeni profil traja 5 let. Če ste identifikacijo opravili osebno v Telekomovem centru ali prek videoklica, se upošteva datum veljavnosti osebnega dokumenta oz. obdobje 5 let – kar se zgodi prej. Če ste opravili identifikacijo z digitalnim potrdilom, se upošteva veljavnost digitalnega potrdila oz. obdobje 5 let – kar se zgodi prej.

Identifikacijo za nadgradnjo profila je treba obnavljati po zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma.

Kaj storiti, ko je pri osnovnem profilu dosežen mesečni oz. letni limit?

Svetujemo vam, da osnovni profil brezplačno nadgradite v naprednega. Napredni profil vam omogoča:

  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 15.000 EUR letno,
  • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim) ter
  • delitev računa

Kako si nadgradite profil, si oglejte v videu: https://youtu.be/gknM705G_oo.

Ali ima uporabnik lahko več naprednih profilov?
Ne, uporabnik ima lahko le en napredni profil (en napredni profil z eno davčno številko).
Kako lahko nadgradim svoj profil?

V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite takoj po registraciji ali pa naknadno v Nastavitvah. Identifikacijo za pridobitev naprednega profila v aplikaciji VALÚ lahko opravite na več načinov:

  • z videoidentifikacijo ali
  • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
  • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na mobilni napravi, ali
  • osebno v Telekomovih centrih ali
  • s podatki za VALÚ Moneto.

Profil lahko nadgradite tudi na www.valu.si, kjer se prijavite v Moj VALÚ. Izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil.
Identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko v Mojem VALÚ-ju opravite na več načinov:

  • z videoidentifikacijo ali
  • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
  • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku, ali
  • osebno v Telekomovih centrih.
Kaj mi omogočata osnovni in napredni profil VALÚ?

Osnovni profil vam omogoča:

  • do 150 EUR stanja na računu in
  • do 150 EUR mesečnih transakcij (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 1.500 EUR letno,
  • do 50 EUR na transakcijo pri plačilih na daljavo,
  • prejemanje sredstev s strani drugih uporabnikov.

Ko pri osnovnem profilu dosežete limit, vam svetujemo, da ga brezplačno nadgradite v naprednega.

Napredni profil vam omogoča:

  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 15.000 EUR letno,
  • posamična plačilna transakcija je omejena na največ 1.000 EUR,
  • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim),
  • delitev računa,
  • možnost pridobitve kartice VALÚ Mastercard.
Kako nadgradim profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?

V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite Moj Telekom. Vpišite e-naslov in geslo, ki ju uporabljate za dostop do Mojega Telekoma. V primeru težav z identifikacijo pokličite +386 41 440 880.

Kako poteka videoidentifikacija?

Če izpolnjujete pogoje, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo še videoidentifikacijo. Vnesite osebne podatke, potrdite strinjanje s pogoji, zatem pa se vzpostavi videoklic. Svetovalcu pokažite osebni dokument s fotografijo (podatke ste že prej vnesli v obrazec) in bančno kartico, s katere je razviden TRR, s katerim ste napolnili račun VALÚ oziroma s katerim boste napolnili račun v roku 7 dni od videoidentifikikacije. Videoidentifikacija je na voljo od ponedeljka do petka od 8. do 20. ure in ob sobotah od 8. do 16. ure (razen ob praznikih).

Kakšni so pogoji za izvedbo videoidentifikacije?

Za videoidentifikacijo morate biti polnoletni. V obrazec vnesite podatek o svojem TRR, s katerim ste napolnili račun oziroma s katerim boste napolnili račun v roku 7 dni od videoidentifikacije, in podatke s svojega osebnega dokumenta (potni list ali osebna izkaznica), s katerim se boste identificirali in ki ga morate med postopkom pokazati svetovalcu.
Pri videoidentifikaciji morate podati soglasje, s katerim dovoljujete izvedbo celotnega postopka videoidentifikacije in hranjenje zajetih posnetkov.
Za videoidentifikacijo potrebujete računalnik ali mobilno napravo s kamero in mikrofonom.
Podprta je uporaba naslednjih naprav in programske opreme:

  • računalnik z operacijskim sistemom Windows OS in brskalnikom Chrome,
  • računalnik z operacijskim sistemom MacOS in brskalnikom Safari ali Chrome,
  • mobitel ali tablica z operacijskim sistemom Android OS in brskalnikom Chrome,
  • mobitel ali tablica z operacijskim sistemom Apple IOS in brskalnikom Safari. Priporočljivo je, da ste med postopkom videoidentifikacije v dovolj tihem in svetlem prostoru ter da vir svetlobe ni tik za vami ali nad vami (da ne sveti v kamero računalnika ali mobitela).
Kako poteka nadgradnja profila z digitalnim potrdilom?

Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Sledi postopek urejanja osebnih podatkov, pri čemer dopolnite manjkajoče ali popravite že vnesene podatke. Na koncu za dodatno identifikacijo izberite digitalno potrdilo. Prikazala se vam bodo digitalna potrdila, nameščena na vašem računalniku. Izberite tisto, ki ga želite uporabiti.

Kako nadgradim profil v Telekomovem centru?

Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.

 

Videoklic ne deluje. Kaj lahko storim?
Če želite opraviti videoidentifikacijo prek aplikacije in se videoklic ne vzpostavi, vas prosimo, da poskusite opraviti videoidentifikacijo na www.valu.si (prijavite se v Moj VALÚ in izberite možnost Nadgradi profil).
Pri nadgradnji profila s certifikatom imam težave. Kaj lahko storim?

Svetujemo vam naslednje:

  • Preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
  • Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozilla Firefox.
  • Če imate težave z digitalnim potrdilom NLB, je priporočljivo, da namestite tudi korensko potrdilo RootCA in potrdilo SubCA. Več preberite TUKAJ.
  • Preverite, ali se vaša davčna številka ujema z davčno številko, zapisano v certifikatu. To lahko preverite tudi na tej povezavi, kjer izberete certifikat, s katerim želite opraviti identifikacijo, v predvideno polje vpišite svojo davčno številko in potrdite gumb Preveri. Prejeli boste odgovor, ali lahko nadgradnjo profila opravite s tem certifikatom ali ne.
  • Če postopka nadgradnje profila še vedno ne morete izvesti, nam pošljite zajem strani, ki se prikaže na strani za nadgradnjo profila, na info@valu.si ali nas pokličite na +386 41 440 880.
Ali lahko svoj napredni profil povrnem v osnovni profil?

Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.

Katera digitalna potrdila lahko uporabim za nadgradnjo profila?

Uporabite lahko enega izmed naslednjih digitalnih potrdil:

  • SIGEN-CA (izdajatelj Ministrstvo za javno upravo),
  • Pošta®CA (izdajatelj Pošta Slovenija) in
  • Halcom CA (izdajatelj Halcom).

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880