Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Nadgradnja profila

Kako lahko nadgradim svoj profil?
V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite v Nastavitvah, lahko pa to uredite kar v sklopu Transakcije (Nadgradi profil).
Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil.
Identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko opravite na več načinov:
  • z videoidentifikacijo ali
  • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
  • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku ali
  • osebno v Telekomovih centrih.
  • Kaj mi omogočajo različni profili?
    Osnovni profil vam omogoča:
  • do 500 EUR stanja na računu,
  • do 250 EUR mesečnih transakcij (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 1500 EUR letno,
  • prejemanje sredstev.

    Napredni profil vam omogoča:
  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil),
  • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim)ter
  • delitev računa
  • Kako nadgradim profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?
    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite Moj Telekom. Vpišite e-naslov in geslo, ki ju uporabljate za dostop do Mojega Telekoma. Če se vaši podatki v VALÚ-ju ujemajo s podatki v Mojem Telekomu, je identifikacija uspešno opravljena. V primeru, da imate težave z identifikacijo, pokličite +386 41 440 880.
    Kako poteka videoidentifikacija?
    Če izpolnjujete pogoje, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite videoidentifikacijo. Vnesite osebne podatke, potrdite strinjanje s pogoji, nato pa se sproži videoklic. Svetovalcu pokažite osebni dokument s fotografijo (podatke ste že prej vnesli v obrazec) in bančno kartico, s katere je razviden TRR, s katerim ste napolniti račun VALÚ. Videoidentifikacija je omogočena od ponedeljka do sobote od 8. do 20. ure (razen ob praznikih).
    Kakšni so pogoji za izvedbo videoidentifikacije?
    Za videoidentifikacijo morate biti polnoletni, hkrati pa mora biti izpolnjen pogoj, da ste prek svojega TRR-ja že napolnili račun VALÚ. V obrazec vnesite podatke s svojega osebnega dokumenta, s katerim se boste identificirali in ki ga morate med postopkom pokazati svetovalcu.
    Pri videoidentifikaciji morate podati soglasje, s katerim dovoljujete izvedbo celotnega postopka videoidentifikacije in hranjenje zajetih posnetkov.
    Za videoidentifikacijo potrebujete računalnik ali mobilno napravo s kamero in mikrofonom.
    Priporočljivo je, da ste med postopkom videoidentifikacije v dovolj tihem in svetlem prostoru ter da vir svetlobe ni tik za vami ali nad vami (da ne sveti v kamero računalnika ali mobitela).
    Kako poteka nadgradnja profila z digitalnim potrdilom?
    Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Sledi postopek urejanja osebnih podatkov, kjer dopolnite manjkajoče podatke ali popravite že vnesene podatke. Na koncu za dodatno identifikacijo izberite digitalno potrdilo. Prikazala se vam bodo digitalna potrdila, nameščena na vašem računalniku. Izberite tistega, ki ga želite uporabiti.
    Kako nadgradim profil v Telekomovem centru?
    Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.
    Videoklic ne deluje. Kaj lahko storim?
    Če želite opraviti videoidentifikacijo prek aplikacije in se videoklic ne vzpostavi, vas prosimo, da poskusite opraviti videoidentifikacijo na www.valu.si (prijavite se v Moj VALÚ in izberite možnost Nadgradi profil).
    Kaj naredim, če ne morem opraviti nadgradnje profila z digitalnim potrdilom?
    Najprej preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
    Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozzila Firefox.
    V primeru, da se težava kljub temu še vedno pojavlja, pokličite +386 41 440 880.
    Ali lahko svoj napredni profil povrnem v osnovni profil?
    Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.
    Katera digitalna potrdila lahko uporabim za nadgradnjo profila?
    Uporabite lahko enega izmed naslednjih digitalnih potrdil:
  • SIGEN-CA (izdajatelj Minstrstvo za javno upravo),
  • Pošta®CA (izdajatelj Pošta Slovenija) in
  • Halcom CA (izdajatelj Halcom).
  • Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880