Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Plačevanje

Kaj naj storim, če želim uporabljati VALÚ za večje nakupe, kot mi omogoča napredni profil VALÚ?
Če potrebujete višji mesečni oz. letni limit, kot ga omogoča napredni profil VALÚ, lahko oddate vlogo za individualno zvišanje limita. Vlogo lahko oddate:
  • osebno v Telekomovih centrih ali pri posrednikih ali
  • na daljavo, pri čemer v nastavitvah aplikacije pregledate svoje podatke in jih še enkrat potrdite, se identificirate z videoklicem ali z digitalnim certifikatom, nato pa na e-naslov info@valu.si sporočite dodatne zahtevane podatke:
  • začasni naslov (če ga imate) in
  • informacijo, od kod izvirajo sredstva, s katerimi boste polnili račun VALÚ.


  • Vaš promet lahko zvišamo, kot sledi:
  • letni promet do 50.000 EUR,
  • mesečni promet do 10.000 EUR.
  • Zakaj pri plačilu z VALÚ-jem prek telefonske prodaje uporabnik ne dobi potisnega obvestila?
    Med vzpostavljenim klicem mora imeti internetno povezavo, in sicer:
    • vključen WiFi ali
    • vključene mobilne podatke 3G oz. LTE/4G z vključeno storitvijo VoLTE.
    Kako naj plačam z aplikacijo VALÚ?

    Postopki plačil z aplikacijo VALÚ preverite tu: Kje lahko plačujem z VALÚ-jem?- Za uporabnike - VALÚ (valu.si)

    Zakaj je bilo plačilo neuspešno?
    Plačilo je lahko neuspešno iz več razlogov:
  • na računu VALÚ nimate dovolj denarja,
  • na računu VALÚ ste presegli mesečni ali letni promet,
  • imate osnovni profil in želite plačati na spletu oziroma opraviti SMS-nakup ali nakup v telefonski prodaji, kjer je omejitev plačila 50 €,
  • spletno stran s prikazom QR-kode in 6-mestne kode ste zaprli, preden se je plačilo izvedlo do konca,
  • na VALÚ Moneti nimate dovolj sredstev oziroma ste dosegli mesečni limit (tudi v primeru, da imate vključeno samodejno polnitev z VALÚ Moneto),
  • vaša VALÚ Moneta ni aktivna (obrnite se na svojega operaterja),
  • vaš operater je nedosegljiv,
  • v primeru tehničnih težav.
  • Kako poteka plačevanje z mobilno aplikacijo VALÚ na fizičnih prodajnih mestih?
    Na fizičnih prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma s skeniranjem QR-kode.

    Plačilo na POS-terminalu:
    Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb gumb_VALÚ in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android).

    Plačilo s kodo:
    Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR-koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ, nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
    Kakšen je postopek plačevanja z VALÚ-jem v spletnih trgovinah?
    V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ , nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila, ki ga potrdite z gumbom Plačaj. Počakajte, dokler se na strani spletne trgovine ne izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu. Uporabniki z osnovnim profilom lahko na spletu opravite le plačila, ki ne presegajo 50 €.
    Kako poteka plačilo na avtomatih?
    Če želite opraviti nakup na avtomatu,  v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek. Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
    Zakaj ne morem opraviti nakupa na avtomatu, čeprav imam dovolj sredstev na računu VALÚ?
    Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
    Kako lahko plačam prijatelju?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
    Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem z VALÚ-jem tudi brez aplikacije?
    Za registrirane uporabnike VALÚ-ja je na splošno omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če njihov ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata.
    Kakšne so provizije pri plačevanju z VALÚ-jem?
    Provizije za posamezne transakcije so navedene v Ceniku storitev.
    Kje vidim zgodovino transakcij?
    Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila. Prav tako lahko vse opravljene transakcije preverite na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Transakcije.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880