Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Plačevanje

Kako poteka plačevanje z mobilno aplikacijo VALÚ na prodajnih mestih?
Na prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma s skeniranjem QR-kode.

Plačilo na POS-terminalu:
Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb gumb_VALÚ in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android). Če je znesek plačila višji od 10 € ali če ste v istem dnevu že opravili 5 transakcij, morate v POS-terminal vnesti tudi svoj VALÚ PIN.

Plačilo s kodo:
Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR-koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ, nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
Kakšen je postopek plačevanja z VALÚ-jem v spletnih trgovinah?
V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ , nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila. Na strani spletne trgovine se nato izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu.
Kako poteka plačilo na avtomatih?
Če želite opraviti nakup na avtomatu,  v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek. Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
Zakaj ne morem opraviti nakupa na avtomatu, čeprav imam dovolj sredstev na računu VALÚ?
Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
Kako lahko plačam prijatelju?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem z VALÚ-jem tudi brez aplikacije?
Za registrirane uporabnike VALÚ-ja je na splošno omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če njihov ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata.
Kakšne so provizije pri plačevanju z VALÚ-jem?
Provizije za posamezne transakcije so navedene v Ceniku storitev.
Kje vidim zgodovino transakcij?
Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila. Prav tako lahko vse opravljene transakcije preverite na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Transakcije.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880