Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Zakaj je bilo plačilo neuspešno?

Plačilo je lahko neuspešno iz več razlogov:

  • na računu VALÚ nimate dovolj denarja,
  • na računu VALÚ ste presegli mesečni ali letni promet,
  • imate osnovni profil in želite plačati na spletu oziroma opraviti SMS-nakup ali nakup v telefonski prodaji, kjer je omejitev plačila 50 €
  • spletno stran s prikazom QR-kode in 6-mestne kode ste zaprli, preden se je plačilo izvedlo do konca,
  • na VALÚ Moneti nimate dovolj sredstev oziroma ste dosegli mesečni limit (tudi v primeru, da imate vključeno samodejno polnitev z VALÚ Moneto),
  • vaš račun VALÚ ni aktiven (pokličite +386 41 440 880),
  • vaša VALÚ Moneta ni aktivna (obrnite se na svojega operaterja),
  • vaš operater je nedosegljiv,
  • v primeru tehničnih težav.