Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Kaj lahko storim, če imam neporavnane obveznosti iz naslova uporabe kartice VALÚ Mastercard?

Pri plačevanju s kartico se pred odobritvijo transakcije vedno preveri stanje v denarnici uporabnika. Včasih pa se zgodi, da se zaradi tehničnih razlogov ali pa specifik določenih vrst transakcij predhodna avtorizacija ne more izvesti ali pa pride do spremembe zneska predhodno avtorizirane transakcije zaradi tečajnih razlik.

 

Če v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj sredstev, lahko pride do neporavnanih obveznosti. Za nadaljnjo nemoteno uporabo mobilne denarnice VALÚ in kartice VALÚ Mastercard, si čim prej napolnite račun VALÚ. V primeru nezadostnega stanja, vas o tem obvestimo prek e-pošte, SMS-a in potisnih sporočil.

 

Če v 8 dneh v mobilni denarnici VALÚ ne poravnate negativnega stanja, se v skladu s pogoji poslovanja kartico VALÚ Mastercard ukine, o čemer vas obvestimo.