Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Zakaj je bilo plačilo s kartico VALÚ Mastercard zavrnjeno?

Možni razlogi za zavrnitev plačila so:

  • pred prvo uporabo kartice VALÚ Mastercard niste izvedli aktivacije v mobilni denarnici VALÚ;
  • želeli ste izvesti brezstično plačilo, vendar pred tem niste opravili plačila na POS-terminalu;
  • v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj dobroimetja za izvedbo plačila;
  • znesek za plačilo presega znesek dnevnih limitov, ki jih imate nastavljene v mobilni denarnici VALÚ;
  • presegli ste mesečne ali letne omejitve prometa;
  • v aplikaciji VALÚ ali v Mojem VALÚ-ju ste onemogočili uporabo kartice;
  • za tujino v aplikaciji še niste aktivirali možnosti »Omogoči plačevanje v tujini«;
  • poskusili ste opraviti nakup, ki ni dovoljen;
  • nepravilno ste vpisali številko PIN (številko PIN lahko preverite v mobilni aplikaciji VALÚ).