Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Ali moram imeti za plačila s kartico VALÚ Mastercard vedno dovolj denarja na računu VALÚ?

Kartica VALÚ Mastercard je debetna kartica, kar pomeni, da se razpoložljivo stanje denarja v mobilni denarnici VALÚ zmanjša v trenutku avtorizacije, in sicer za celoten znesek transakcije in morebitno zaračunane provizije. Provizija se zaračuna 1,5 % od zneska pri dvigu gotovine na bankomatu ali  3 % od zneska pri transakcijah s kartico VALÚ Mastercard, ki vključujejo nakup potovalnih čekov, kriptovalut, tuje gotovine, loterijskih listkov, srečk, igralnih žetonov, dobroimetja, vavčerjev, ki so zamenljivi za gotovino, plačilo različnih stav, prenos sredstev ipd.
 
Če skupni zaračunani znesek (transakcije in provizije) presega razpoložljivo stanje v vaši mobilni denarnici VALÚ, bo transakcija ob preverjanju plačila zavrnjena. Koliko denarja imate na računu VALÚ, lahko kadarkoli preverite v mobilni denarnici VALÚ. Ne morete pa tega preveriti na bankomatu (pregled stanja ni omogočen). Uporabniku, ki ima v mobilni denarnici VALÚ vključeno samodejno polnitev računa z VALÚ Moneto, se ob avtorizaciji plačila razlika med skupnim zaračunanim zneskom in razpoložljivim stanjem denarja v mobilni denarnici VALÚ najprej napolni z VALÚ Moneto, če ima na VALÚ Moneti dovolj limita.