Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Kako oddam reklamacijo v primeru plačila s kartico VALÚ Mastercard?

Postopek oddaje reklamacije je sledeč:

  • s spletne strani Pomoč si prenesite reklamacijski obrazec;
  • izpolnite reklamacijski obrazec, ga natisnite in podpišite;
  • podpisan reklamacijski obrazec skupaj z vsemi zahtevanimi prilogami pošljite na info@valu.si.

Po potrebi vas bodo kontaktirali sodelavci ekipe VALÚ, ki bodo na podlagi opravljene identifikacije pridobili dodatne podatke, potrebne za razrešitev reklamacije.

V primeru reklamacije nam podajte čim več informacij:

  • datum transakcije;
  • znesek transakcije;
  • prodajno mesto ali lokacija bankomata;
  • vrsta transakcije (bankomat, POS, splet);
  • opis težave (čim bolj podroben opis, zaslonske slike, potrdilo, besedilo, ki se je izpisalo na POS-terminalu/zaslonu, pisna komunikacija s prodajnim mestom itd.).

Če je bila spletna transakcija uspešna in je težava nastala pri dostavi blaga/storitve ali ustreznosti/poškodovanosti artikla, najprej kontaktirajte trgovca in poskušajte z njim rešiti težavo. V primeru, da zadeve ne boste mogli urediti s trgovcem, nam posredujte dokazila (dopisovanje s trgovcem).