Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Prikazalo se mi je obvestilo, da plačilo ni bilo uspešno. Kaj to pomeni?

Obvestilo se lahko prikaže iz več razlogov.

Predlagamo, da preverite:

  • ali imate napredni profil VALÚ,
  • ali imate na računu VALÚ dovolj denarja,
  • ali ste morda presegli mesečni ali letni promet na računu VALÚ,
  • ali imate na VALÚ Moneti še dovolj sredstev, če pri plačevanju uporabljate samodejno polnitev z VALÚ Moneto,
  • ali deluje internetna povezava (WiFi ali mobilni prenos podatkov).

Če ste na vse zgornje odgovorili pritrdilno, vas prosimo, da poskusite ponovno. Če se obvestilo še vedno prikazuje, nam pišite na info@valu.si in dopišite podatke o plačilu (telefonska številka, e-naslov, čas nakupa, podrobnejše informacije, kaj se je zgodilo), lahko pa nas tudi pokličete na 041440880.