Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Kateri osebni podatki se zbirajo pri uporabnikih, ki imajo stranka stalno/začasno bivališče izven EU ali ob zahtevajo višji limit?

Pregledan uporabnik, ne glede na to ali njegov osebni profil uporabnika vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, lahko uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, so pregledani v skladu s ZPPDFT-1 (napredni profil).

Če Telekom Slovenije uporabniku omogoči uporabo storitve VALÚ v večjem obsegu je pogoj za to lahko ponovni osebni pregled stranke, kjer posreduje dodatne podatke:

  • začasni naslov (če obstaja)
  • državljanstvo
  • podatek o osebnem dokumentu (naziv dokumenta, številka dokumenta, datum veljavnosti dokumenta in naziv izdajatelja)
  • podatki o predvidenem namenu/obsegu uporabe oziroma izvoru sredstev

Dodatni podatki se zahtevajo tudi v primeru, če ima stranka stalno/začasno bivališče izven EU.