Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Kaj je koda PIN pri plačilih z VALÚ-jem?

Koda PIN je varnostna koda, ki jo morate uporabljati za dodatne zavarovanje vaših plačil.

Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:

Uporabnikom aplikacije VALÚ pri večini postopkov plačil ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

 

Navodila za uporabnike VALÚ Monete:

Uporabniki VALÚ Monete za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Kodo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveno sporočilo SMS. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.