Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Kaj je koda PIN pri plačilih z VALÚ-jem?

Uporabniki aplikacije VALÚ pri postopkih plačil, ki potekajo brez aplikacije, za PIN uporabite svojo vstopno kodo za aplikacijo VALÚ. Če ste jo pozabili, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite na povezavo Pozabljena vstopna koda.

Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Vključite jo z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.

Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN*1# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.
Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj TelekomMoj A1 ali Moj bob.