Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Pri nadgradnji profila s certifikatom imam težave. Kaj lahko storim?

Svetujemo vam naslednje:

  • Preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
  • Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozilla Firefox.
  • Če imate težave z digitalnim potrdilom NLB, je priporočljivo, da namestite tudi korensko potrdilo RootCA in potrdilo SubCA. Več preberite TUKAJ.
  • Preverite, ali se vaša davčna številka ujema z davčno številko, zapisano v certifikatu. To lahko preverite tudi na tej povezavi, kjer izberete certifikat, s katerim želite opraviti identifikacijo, v predvideno polje vpišite svojo davčno številko in potrdite gumb Preveri. Prejeli boste odgovor, ali lahko nadgradnjo profila opravite s tem certifikatom ali ne.
  • Če postopka nadgradnje profila še vedno ne morete izvesti, nam pošljite zajem strani, ki se prikaže na strani za nadgradnjo profila, na info@valu.si ali nas pokličite na +386 41 440 880.