Uporaba in nastavitve
Kaj potrebujem za delovanje aplikacije VALÚ?
Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS (od verzije 13 naprej). Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
Zakaj moram vpisati svojo mobilno številko?
Mobilna številka je vaše identifikacijsko sredstvo. Z vnosom svoje mobilne številke sprejmete splošne pogoje in pravila uporabe. Če tega ne storite, aplikacije VALÚ ne morete uporabljati.
Bom imel z uporabo aplikacije VALÚ kakšne stroške?
Ob sami registraciji ne boste imeli nobenih stroškov. Katere transakcije imajo predvideno provizijo, lahko preverite v veljavnem ceniku storitev.
Ali moram za delovanje VALÚ-ja aplikacijo povezati s svojim TRR-jem?
Ne. VALÚ deluje neodvisno od vaše banke in vašega transakcijskega računa. Vnos TRR-ja je obvezen samo v primeru, če želite opraviti izplačilo sredstev na svoj TRR.
Ne morem se registrirati prek mobilne aplikacije. Kaj naj storim?
Če ste več kot 5-krat napačno vnesli enkratno kodo, ki ste jo prejeli v brezplačnem SMS-u, je registracija nadaljnjih 24 ur onemogočena. Nato poskusite ponovno. V primeru težav pokličite +386 41 440 880.
Kako se registriram?
Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
Kako podaljšati napredni profil?
Če želite podaljšati napredni profil, v aplikaciji VALÚ znova opravite identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma se identificirajte (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
Kako lahko potrdim e-naslov?
Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
Kako lahko spremenim TRR, ki sem ga vnesel v mobilno aplikacijo VALÚ?
Če imate napredni profil, lahko TRR spremenite v aplikaciji v sklopu Nastavitve > Moji podatki > TRR-račun.
Če pa imate osnovni profil, lahko TRR spremenite v aplikaciji v sklopu Uredi podatke.
Kako ponovno naročim e-sporočilo, v katerem potrdim, da uporabljam e-naslov, ki sem ga vpisal v aplikacijo VALÚ?
Če ste e-pošto, v kateri bi morali potrditi svoj e-naslov, pomotoma izbrisali oziroma je niste prejeli, imate v aplikaciji VALÚ možnost, da ponovno naročite potrditveno sporočilo.
Za ponovno pošiljanje e-pošte za potrditev e-naslova:
Ali lahko v aplikaciji VALÚ spremenim mobilno številko ali e-naslov?
Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo.
Pred kratkim sem menjal stalno bivališče. Ali lahko spremenim svoje osebne podatke?
Svoje osebne podatke lahko spremenite v aplikaciji. Če imate napredni profil, lahko spremenite le ime, priimek in naslov. Za potrditev sprememb morate opraviti identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z videoidentifikacijo, elektronsko osebno izkaznico ali osebno v Telekomovem centru (s seboj prinesite veljaven osebni dokument).
Ali je moj račun VALÚ še aktiven, če aplikacijo VALÚ izbrišem z mobitela?
Da, račun ostane aktiven.
Kaj se zgodi z aplikacijo VALÚ, če zamenjam mobitel?
Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
Kaj se zgodi z aplikacijo VALÚ, če zamenjam mobilno številko?
V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
Kaj se zgodi z aplikacijo, če zamenjam mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista?
Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
Kaj se zgodi z mojimi sredstvi na računu VALÚ, če zamenjam mobilno številko?
Če zamenjate mobilno številko, morate zapreti svoj račun VALÚ. Postopek zapiranja računa VALÚ zahteva, da se le-ta izprazni. Stroški zapiranja računa so objavljeni v ceniku.
Kje lahko nastavim prijavo s prstnim odtisom (Touch ID)?
V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato izberete možnost Uporabi prstni odtis (Uporabi TouchID).
Kako lahko spremenim vstopno kodo?
V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete Spremeni vstopno kodo.
Pozabil sem vstopno kodo, nisem pa potrdil e-naslova. Kako lahko še enkrat pridobim vstopno kodo za aplikacijo VALÚ?
V tem primeru pokličite +386 41 440 880, kjer se boste identificirali, nato pa boste lahko nastavili novo vstopno kodo.
Kaj je vstopna koda?
Koda za dostop je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov. Vnos vstopne kode je obvezen.
Ali lahko po zaprtju račun VALÚ kasneje ponovno odprem?
Da. Račun VALÚ lahko 24 ur po zaprtju ponovno odprete z istimi podatki, kot ste jih že imeli.
Ali se ob zaprtju računa VALÚ ukine tudi VALÚ Moneta?
Če ste naročnik VALU Monete, boste lahko to nemoteno uporabljali še naprej.
Pišite nam
Za pomoč in vprašanja smo vam na voljo na info@valu.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 440 880.
Plačilna mesta
S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 4.000 plačilnih mestih po Sloveniji.