Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za uporabnike


Nazaj na teme pomoči
 

Polnjenje računa

Kako poteka dvig gotovine?
Dvig gotovine iz računa VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite dvigniti iz računa VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (koda) in vpišite 6-mestno kodo, ki vam jo pove svetovalec. Dvig bo v aplikaciji VALÚ viden med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
S katerimi plačilnimi karticami lahko napolnim račun VALÚ?
Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Bodite pozorni na to, da je kartica namenjena tudi spletnemu nakupovanju. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Kako poteka polnitev s plačilno kartico?
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa je odvisen od vašega profila. Če imate osnovni profil, je najvišji znesek polnjenja 125,00 €, če imate napredni profil, pa 1.000,00 € (odvisno pa tudi od vašega doseženega prometa). V naslednjem koraku vpišite podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.  Za dodatna pojasnila o polnitvi poglejte tudi v odgovoru na vprašanje "Zakaj polnitev računa VALÚ s kartico ni bila uspešna?".
Zakaj polnitev računa VALÚ s kartico ni bila uspešna?

Polnitev je lahko neuspešna zaradi več razlogov, zato bodite pozorni na sledeče:

  • Preverite, ali vaša kartica omogoča spletno plačevanje. Če ne veste, v svoji spletni banki preverite, ali kartica to omogoča ali ne in kakšne omejitve imate nastavljene za spletno nakupovanje. Če teh podatkov ne najdete, kontaktirajte svojo banko in se dogovorite, naj vam omogoči spletno nakupovanje.
  • V aplikacijo VALÚ pravilno vnesite podatke s kartice (izberite vrsto kartice, vpišite številko kartice, veljavnost kartice in CSV-kodo). Če na kartici ne najdete CSV-kode (trimestna številka), vpišite 000 (velja predvsem za kartice Maestro).

  • Po vpisu podatkov s kartice v aplikacijo boste preusmerjeni na stran (po vsej verjetnosti - odvisno od banke izdajateljice kartice), kamor boste vpisali kodo, ki vam jo bo prek SMS-a ali potisnega sporočila posredovala vaša banka. Kodo vpišite v za to namenjeno polje in zahtevo potrdite ali pa samo potrdite (odvisno od vaše banke).

    Če so izpolnjeni vsi pogoji (omogočeno spletno nakupovanje s kartico, pravilno vpisani podatki o kartici, pravilno vpisana koda, zadostno stanje sredstev na računu, poslovanje VALÚ-ja v okviru mesečnih omejitev prometa) boste dobili obvestilo o uspešno opravljeni polnitvi.

    Če v kateremkoli koraku polnitve pritisnete puščico nazaj, se postopek polnitve prekine in izpiše se obvestilo, da je bila polnitev s kartico neuspešna.  

    Na kaj moram biti pozoren pri polnitvi računa VALÚ prek TRR-ja?
    Pri polnitvi računa VALÚ prek TRR-ja morate biti pozorni, da v UPN-obrazec vpišete pravilen sklic.
    Če želite napolniti račun prek banke N26, morate v polje Sporočilo (Message) vnesti sklic v pravilni obliki:
  • pravilno: SI03 108-66044-91XXXXXXXX.
  • napačno: SI031086604491XXXXXXXX.
  • Kako poteka polnitev prek plačilne kartice?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa 1.000,00 € (odvisno od doseženih limitov izbranega profila uporabnika VALÚ). V naslednjem koraku vpišete podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kako napolnim račun VALÚ?
    Račun lahko napolnite prek:
  • VALÚ Monete ali
  • TRR-ja ali
  • plačilne kartice ali
  • s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov.
  • Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
    Kako poteka polnitev prek VALÚ Monete?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kako poteka polnitev prek TRR-ja?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
    S katerimi plačilnimi karticami lahko napolnim račun VALÚ?
    Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kako poteka polog gotovine?
    Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (koda) in vpišite 6-mestno kodo, ki vam jo pove svetovalec. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kaj je samodejna polnitev računa?
    Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
    Kako lahko vključim ali izključim samodejno polnitev računa VALU?
    V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.
    Ali lahko tudi v primeru, da imam vključeno samodejno polnitev računa VALÚ, še vedno opravim dodatne polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto?
    Da, svoj račun VALÚ lahko kadarkoli dodatno napolnite prek VALÚ Monete.
    Kdaj se mi začne zaračunavati članarina za VALÚ Moneto, če želim z VALÚ Moneto napolniti račun VALÚ?
    Ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ se vam začne zaračunavati članarina Standard. Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
    Ali se pri polnitvah računa obračunava provizija?
    Da, pri polnitvah se obračunava provizija. Več informacij najdete v ceniku.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880