Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za uporabnike


Nazaj na teme pomoči
 

Polnjenje računa

Kako napolnim račun VALÚ?
Račun lahko napolnite prek:
  • VALÚ Monete ali
  • TRR-ja ali
  • plačilne kartice ali
  • s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov.
  • Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
    Kako poteka polnitev prek VALÚ Monete?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kako poteka polnitev prek TRR-ja?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja.
    Kako poteka polnitev prek plačilne kartice?
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. V naslednjem koraku vpišete podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI, bo polnitev računa VALÚ opravljena. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    S katerimi plačilnimi karticami lahko napolnim račun VALÚ?
    Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kako poteka polog gotovine?
    Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (NFC ali klic) in mobitel prislonite k terminalu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Kaj je samodejna polnitev računa?
    Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
    Kako lahko vključim ali izključim samodejno polnitev računa VALU?
    V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.
    Ali lahko tudi v primeru, da imam vključeno samodejno polnitev računa VALÚ, še vedno opravim dodatne polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto?
    Da, svoj račun VALÚ lahko kadarkoli dodatno napolnite prek VALÚ Monete.
    Kdaj se mi začne zaračunavati članarina za VALÚ Moneto, če želim z VALÚ Moneto napolniti račun VALÚ?
    Ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ se vam začne zaračunavati članarina Standard. Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
    Ali se pri polnitvah računa obračunava provizija?
    Da, pri polnitvah se obračunava provizija. Več informacij najdete v ceniku.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880