Dodatna varnost pri plačilih VALÚ

S 6. oktobrom 2021 vpeljujemo dodatno varnost pri plačilih VALÚ. Zahteva izhaja s področne zakonodaje, ki jo je Telekom Slovenije dolžan upoštevati. Preverite kaj se spreminja.

Plačila v spletni trgovini, prek aplikacije mTerminal, na fizičnih prodajnih mestih (API)

Za kupce, ki pri plačevanju uporabljajo aplikacijo VALÚ se postopek plačila ne spreminja. Če kupci za plačevanje ne uporabljajo aplikacije VALÚ, ampak uporabljajo le VALÚ Moneto, morajo uporabiti ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.

Uporabniki aplikacije VALÚ na vaših prodajnih mestih še naprej plačujejo nespremenjeno:
  • 1

    Kupec izbere plačilo z VALÚ-jem.

  • 2

    Izpiše se 6-mestna številčna koda (XXXXXX) oz. QR-koda za plačilo.

  • 3

    Kupec odpre aplikacijo VALÚ.

    Izbere ikono

    Izbere plačilo s kodo

  • 4

    6-mestno številčno kodo prepiše v aplikacijo oz. QR-kodo skenira z mobitelom.

  • 5

    V aplikaciji se izpišejo podrobnosti plačila. Pritisne gumb Plačaj. Prikaže se potrdilo o plačilu.

Postopek plačila brez aplikacije VALÚ (za uporabnike le VALÚ Monete):
  • 1

    Kupec izbere plačilo z VALÚ-jem.

  • 2

    Izpiše se 6-mestna številčna koda (XXXXXX) oz. QR-koda za plačilo.

  • 3

    Kupec v mobitel vtipka ukazni niz *180*XXXXXX*PIN# in ga potrdi s tipko za klic.

  • 4

    Na zaslonu mobitela se nato prikaže obvestilo o nakupu.

  • 5

    Hkrati kupec prejme brezplačen potrditveni SMS.

Plačila prek sporočil SMS, periodična plačila

Pri plačilih prek ključne besede, ki jo kupec vpiše v SMS-sporočilo se spreminja način potrjevanja plačila.

Postopek plačila z aplikacijo VALÚ:
  • 1

    Kupec pošlje SMS z ustrezno ključno besedo na številko izbranega ponudnika VALÚ (podrobna navodila objavi vsak ponudnik sam).

  • 2

    Nato prejme potisno sporočilo in SMS s podrobnostmi transakcije in navodilom za potrditev.

  • 3

     Plačilo potrdite v aplikaciji VALÚ s klikom na potisno sporočilo. 

  • 4

    Na mobitel prejme potrditveni SMS.

Postopek plačila brez aplikacije VALÚ (za uporabnike le VALÚ Monete):
  • 1

    Kupec pošlje SMS z ustrezno ključno besedo na številko izbranega ponudnika VALÚ.

  • 2

    Nato prejme povratni SMS s podrobnostmi transakcije.

  • 3

    Transakcijo potrdi tako, da v mobitel vnese ukazni niz *188*PIN# in ga potrdi s tipko za klic.

  • 4

    Na mobitel prejme potrditveni SMS.

Plačila na POS-terminalih

Za kupce, ki pri plačevanju uporabljajo aplikacijo VALÚ se postopek plačila ne spreminja. Če kupci za plačevanje ne uporabljajo aplikacije VALÚ, ampak uporabljajo samo VALÚ Moneto, morajo v POS-terminal vnesti kodo PIN.

Uporabniki aplikacije VALÚ na vaših prodajnih mestih še naprej plačujejo nespremenjeno:
  • 1

    Prodajalec na blagajni izbere plačilo z VALÚ-jem in vnese znesek za plačilo v blagajno oz. POS-terminal.

  • 2

    Kupec odpre aplikacijo VALÚ in Izbere ikono

    Izberite plačilo s klicem

  • 3

    Mobitel prisloni k POS-terminalu VALÚ.

  • 4

    POS-terminal VALÚ natisne potrdilo o plačilu.

Postopek plačila brez aplikacije VALÚ (za uporabnike le VALÚ Monete):
  • 1

    Prodajalec na blagajni izbere plačilo z VALÚ-jem in vnese znesek za plačilo v blagajno oz. POS-terminal.

  • 2

    Kupec pokliče številko 180 in mobitel položi na POS-terminal.

  • 3

    Kupec vnese PIN v POS-terminal.

  • 4

    Po zaključeni transakciji terminal natisne dve obvestili o plačilu: eno za kupca, drugo za prodajalca.

Za pomoč vašim kupcem smo pripravili nekaj najpogostejših vprašanj. Predlagamo, da jih objavite tudi na svoji spletni strani.