Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za uporabnike


Nazaj na teme pomoči
 

Prenos denarja

Kako lahko prejemam denar?
Osebi, od katere želite prejeti denar, pošljite zahtevek. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, nato vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite prejemnika (ali več prejemnikov). Prejemnik bo dobil sporočilo, da ga čaka vaš zahtevek.
Kako lahko pošiljam denar?
Za pošiljanje denarja morate imeti napredni profil. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik bo dobil sporočilo, da ste mu nakazali denar. Če prejemnik še ni registriran uporabnik VALÚ-ja, bo prejel SMS s povabilom, naj se registrira, če želi prejeti denar.
Ali lahko pošljem denar nekomu, ki nima aplikacije VALÚ?
Seveda. Ta oseba bo prejela SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. V primeru, da tega ne stori v 48 urah, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.
Kolikšen je najvišji znesek, ki ga lahko pošljem drugi osebi?
To je odvisno od vašega profila in omejitev za ta profil. Če boste vnesli previsok znesek, se vam bo izpisalo opozorilno besedilo.
Ali mi VALÚ omogoča možnost razdelitve računa?
Da. Če želite račun razdeliti na več zneskov, v aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite več prejemnikov. V naslednjem koraku preverite ali popravite vrednosti razdeljenega zneska in označene prejemnike ter potrdite. Prejemniki bodo dobili sporočilo, da jih čaka vaš zahtevek.
Rad bi prenesel ali dvignil denar s svojega računa VALÚ. Kako to storim?
Denar, ki ga imate na računu VALÚ, lahko nakažete na svoj TRR (prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si in kliknite gumb Izplačaj na TRR) ali pa ga dvignite v najbližjem Telekomovem centru. Nakazila so trenutno omogočena le na slovenske TRR-je.
Kolikšen je najvišji znesek, ki ga lahko dvignem z računa?
Najvišji znesek za dvig gotovine je 100 €.
Ali odprti zahtevki (kdo mi je dolžan in komu dolgujem) po določenem času zapadejo?
Ne. Zahtevki so v aplikaciji VALÚ (v sklopu Transakcije) vidni, dokler jih ne poravnate ali zavrnete.
Prejel sem zahtevek, vendar sredstev nikakor ne morem poslati. Kaj naj storim?
Pri izbranem prejemniku preverite, ali je morda prekoračil vrednost mesečnih transakcij. Če se težave še naprej pojavljajo, pokličite +386 41 440 880.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880