Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za uporabnike


Nazaj na teme pomoči
 

Uporaba in nastavitve

Pozabil sem vstopno kodo, nisem pa potrdil e-naslova. Kako lahko še enkrat pridobim vstopno kodo za aplikacijo VALÚ?
V tem primeru pokličite +386 41 440 880, kjer se boste identificirali in nato boste lahko nastavili novo vstopno kodo.
Kako se registriram?
Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Nato vpišite svoj e-naslov, s katerim boste dostopali do sklopa Moj VALÚ na www.valu.si in na katerega boste prejemali obvestila. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
Ne morem se registrirati prek mobilne aplikacije. Kaj naj storim?
Če ste več kot 5-krat napačno vnesli enkratno kodo, ki ste jo prejeli v brezplačnem SMS-u, je registracija nadaljnjih 24 ur onemogočena. Nato poskusite ponovno. V primeru težav pokličite +386 41 440 880.
Kaj potrebujem za delovanje aplikacije VALÚ?
Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
Bom imel z uporabo aplikacije VALÚ kakšne stroške?
Ob sami registraciji ne boste imeli nobenih stroškov. Katere transakcije imajo predvideno provizijo, lahko preverite v veljavnem Ceniku storitev.
Ali moram za delovanje VALÚ-ja aplikacijo povezati s svojim TRR-jem?
Ne. VALÚ deluje neodvisno od vaše banke in vašega transakcijskega računa. Vnos TRR-ja je obvezen samo v primeru, če želite opraviti izplačilo sredstev na svoj TRR ali če želite svoj profil nadgraditi prek videoidentifikacije.
Zakaj moram vpisati svojo mobilno številko?
Mobilna številka je vaše identifikacijsko sredstvo. Z vnosom svoje mobilne številke sprejmete splošne pogoje in pravila uporabe . Če tega ne storite, aplikacije VALÚ ne morete uporabljati.
Kaj je vstopna koda in kaj je VALÚ PIN?
Vstopna koda je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov.
VALÚ PIN pa je koda, ki jo vnesete ob plačilih zaradi zagotavljanja večje varnosti. VALÚ PIN je treba vnesti pri plačilih nad 25 EUR, prav tako ga morate vnesti, če ste že izvedli 5 plačil oz. če bi znesek vaših nakupov presegel 50 EUR (na primer: če bi s tretjim plačilom presegli skupni znesek plačil 50 EUR, morate PIN vnesti že pri tretjem plačilu).
Kako lahko spremenim VALÚ PIN?
V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete VALÚ PIN. Po vnosu vstopne kode boste lahko spremenili VALÚ PIN.
Ste pozabili svoj VALÚ PIN?
Svojo kodo VALÚ PIN lahko preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve. Za dostop do kode VALÚ PIN morate najprej vpisati svojo vstopno kodo.
Kje lahko nastavim prijavo s prstnim odtisom (Touch ID)?
V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato izberete možnost Uporabi prstni odtis (Uporabi TouchID).
Kako lahko spremenim vstopno kodo?
V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete Spremeni vstopno kodo.
Kje najdem svoj VALÚ ID?

Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

Pozabil sem vstopno kodo. Kaj lahko storim?
Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
Kako se prijavim v Moj VALÚ na www.valu.si?
Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova in določitev gesla za prijavo v Moj VALÚ. V Moj VALÚ se prijavite s potrjenim e-naslovom ali s svojo telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx). Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Ali je moj račun VALÚ še aktiven, če aplikacijo VALÚ izbrišem z mobitela?
Ja. Račun ostane aktiven in ga lahko uporabljate na www.valu.si.
Kaj se zgodi z aplikacijo, če zamenjam mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista?
Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
Kaj se zgodi z aplikacijo VALÚ, če zamenjam mobilno številko?
V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
Kaj se zgodi z aplikacijo VALÚ, če zamenjam mobitel?
Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
Kako lahko potrdim e-naslov?
Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
Ali lahko v aplikaciji VALÚ spremenim mobilno številko ali e-naslov?
Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo
Pred kratkim sem menjal stalno bivališče. Ali lahko spremenim svoje osebne podatke?
Svoje osebne podatke lahko spremenite tako v aplikaciji kot tudi na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ. Če imate napredni profil, lahko spremenite le ime, priimek in naslov. Za potrditev sprememb morate opraviti identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, z videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru (s seboj prinesite veljaven osebni dokument).
Kako lahko nadgradim svoj profil?

V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite v Nastavitvah, lahko pa to uredite kar v sklopu Transakcije (Nadgradi profil).  

Lahko pa se prijavite v Moj VALÚ na www.valu.si, izberete sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Dodatno identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko opravite na dva načina:

- z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku ali
- s prijavnimi podatki za Moj Telekom.
Ali lahko svoj napredni profil povrnem v osnovni profil?
Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.
Kako podaljšati napredni profil?
Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si (sklop Moj VALU) znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
Kje vidim zgodovino transakcij?
Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila. Prav tako lahko vse opravljene transakcije preverite na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Transakcije.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880