Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ KLUB

Kako se lahko včlanim v VALÚ KLUB?
V VALÚ KLUB se včlanite prek aplikacije VALÚ. V aplikaciji podrsajte v desno in prikazal se vam bo zaslon za včlanitev v VALÚ KLUB.
Kaj potrebujem za včlanitev v VALÚ KLUB?
Za včlanitev potrebujete aplikacijo VALÚ.
Ali moram izpolnjevati kakšne pogoje za včlanitev?
Poleg tega, da morate imeti aplikacijo VALÚ, morate biti stari vsaj 16 let.
Kateri podatki so obvezni za včlanitev?
Za včlanitev morate izpolniti sledeče podatke:
- ime in priimek,
- rojstni datum,
- naslov,
- spol.
Ali bom prejel kartico zvestobe?
Ne. Vse, kar potrebujete, je mobitel z naloženo aplikacijo VALÚ. Na zaslon svojega mobitela si lahko naložite pripomoček VALÚ KLUB ID (widget), kjer je zabeležen vaš VALÚ ID, s katerim se lahko hitro identificirate, če želite ob nakupu pridobiti VALÚ točke.
Kako lahko pridobivam VALÚ točke?
VALÚ točke pridobite ob vsakem nakupu opravljenem na prodajnih mestih Telekoma Slovenije po pravilu 1 zapravljen EUR = 1 VALÚ točka.
Ali prejmem VALÚ točke ne glede na vrsto plačila?
Da, vendar morate prodajalcu povedati, da ste član VALÚ KLUBA.
Kako lahko dobim še več VALÚ točk?
Trenutno lahko prejmete dodatne VALÚ točke, če pridobite napredni profil VALÚ.
VALÚ točke za napredni profil VALÚ prejmete člani VALÚ KLUBA, ki ste od 1. 10. 2020 uspešno nadgradili profil VALÚ v naprednega. VALÚ točke se dodelijo ob uspešno opravljeni nadgradnji oziroma takrat, ko se včlanite v VALÚ KLUB. Člani VALÚ KLUBA lahko VALÚ točke iz tega naslova pridobite le enkrat, ne glede na to, ali registracijo opravite večkrat. VALÚ točke za napredni profil VALÚ prejmete vsi, ki ste fizične osebe, saj samostojni podjetniki svojega računa VALÚ ne morejo nadgraditi v napredni profil.
Kdaj bom v aplikaciji videl na novo pridobljene VALÚ točke?
VALÚ točke, ki jih prejmete za plačilo, običajno prejmete takoj po nakupu.
Ali lahko pridobljene VALÚ točke takoj porabim?
Da, razen v primeru, če ste VALÚ točke prejeli za opravljen nakup v E-trgovini Telekoma Slovenije. Te VALÚ točke bodo prvih 15 dni rezervirane, po tem času pa jih boste lahko unovčili. Ostale pridobljene VALÚ točke lahko unovčite takoj po prejetju.
Kje lahko vidim stanje VALÚ točk?
Svoje stanje VALÚ točk lahko preverite v aplikaciji VALÚ v sklopu VALÚ KLUB ali pa na www.valu.si v sklopu Moj VALÚ.
Kje vidim zgodovino prejetih in unovčenih VALÚ točk?
Zgodovino VALÚ točk si lahko pogledate v aplikaciji VALÚ v sklopu VALÚ KLUB ali pa na www.valu.si v sklopu Moj VALU -> VALÚ KLUB.
Ali VALÚ točke po določenem času zapadejo?
Da. VALÚ točke imajo veljavnost 1 leto od izdaje.
Ali lahko izstopim iz VALÚ KLUBA?
Da. Če ne želite več biti član VALÚ KLUBA, pošljite izstopno izjavo na klub@valu.si ali po navadni pošti na naslov Telekom Slovenije, d.d., VALÚ KLUB, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
Kaj se zgodi z mojimi neporabljenimi VALÚ točkami po izstopu iz VALÚ KLUBA?
V trenutku prenehanja članstva se neporabljene VALÚ točke in druge ugodnosti izbrišejo.
Ali se v primeru, da zaprem račun VALÚ, s tem konča tudi moje članstvo v VALÚ KLUBU?
Da. Člani VALÚ KLUBA so lahko le uporabniki mobilne denarnice VALÚ.
Ponovno se želim včlaniti v VALÚ KLUB in unovčiti VALÚ točke, ki sem jih imel prej. Ali je to možno?
Ne. Ko enkrat izstopite iz VALÚ KLUBA, se vaše VALÚ točke izbrišejo. Lahko pa se v VALÚ KLUB ponovno prijavite in pričnete z zbiranjem in unovčevanjem VALÚ točk.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880