Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ KLUB

Kako se lahko včlanim v VALÚ KLUB?
V VALÚ KLUB se včlanite prek aplikacije VALÚ. V aplikaciji podrsajte v levo in prikazal se vam bo zaslon za včlanitev v VALÚ KLUB.
Kaj potrebujem za včlanitev v VALÚ KLUB?
Za včlanitev potrebujete aplikacijo VALÚ.
Ali moram izpolnjevati kakšne pogoje za včlanitev?
Poleg tega, da morate imeti aplikacijo VALÚ, morate biti stari vsaj 16 let.
Kateri podatki so obvezni za včlanitev?
Za včlanitev morate izpolniti sledeče podatke:
- ime in priimek,
- rojstni datum,
- naslov,
- spol.
Kako lahko pridobivam VALÚ točke?
VALÚ točke pridobite ob vsakem nakupu opravljenem na prodajnih mestih Telekoma Slovenije po pravilu 1 zapravljen EUR = 1 VALÚ točka.
Ali bom prejel kartico zvestobe?
Ne. Vse, kar potrebujete, je mobitel z naloženo aplikacijo VALÚ. Na zaslon svojega mobitela si lahko naložite pripomoček VALÚ KLUB ID (widget), kjer je zabeležen vaš VALÚ ID, s katerim se lahko hitro identificirate, če želite ob nakupu pridobiti VALÚ točke.
Ali prejmem VALÚ točke ne glede na vrsto plačila?
Da, vendar morate prodajalcu povedati, da ste član VALÚ KLUBA.
Kako lahko dobim še več VALÚ točk?
Trenutno lahko prejmete dodatne VALÚ točke, če pridobite napredni profil VALÚ. VALÚ točke za napredni profil VALÚ prejmejo člani VALÚ KLUBA, ki so uspešno nadgradili profil VALÚ v naprednega, upoštevajoč naslednji vrstni red: registracija v VALÚ, včlanitev v VALÚ KLUB, nadgradnja osnovnega profila v naprednega. VALÚ točke se dodelijo ob uspešno opravljeni nadgradnji. Člani VALÚ KLUBA lahko VALÚ točke iz tega naslova pridobijo le enkrat, ne glede na to, ali registracijo opravijo večkrat. VALÚ točke za napredni VALÚ profil prejmejo le fizične osebe, saj samostojni podjetniki svojega računa VALÚ ne morejo nadgraditi v napredni profil.
Kdaj bom v aplikaciji videl na novo pridobljene VALÚ točke?
VALÚ točke, ki jih prejmete za plačilo, običajno prejmete takoj po nakupu.
Ali lahko pridobljene VALÚ točke takoj porabim?
Da, razen v primeru, če ste VALÚ točke prejeli za opravljen nakup v E-trgovini Telekoma Slovenije. Te VALÚ točke bodo prvih 15 dni rezervirane, po tem času pa jih boste lahko unovčili. Ostale pridobljene VALÚ točke lahko unovčite takoj po prejetju.

Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

Pišite nam info@valu.si
Pokličite nas +386 41 440 880