Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Izguba, kraja ali zloraba kartice in reklamacije

Kako ponovno naročim kartico VALÚ Mastercard?

Kartico VALÚ Mastercard ponovno naročite v aplikaciji VALÚ, tako da podrsate v levo in kliknete gumb Naročilo nove kartice. V nadaljevanju izberete razlog za menjavo ter označite, da se strinjate z zneskom ponovne izdaje kartice, ki je 8 EUR. Nato pritisnete gumb Naroči. Obstoječa kartica se po naročilu nove prekliče in je ni več mogoče uporabljati. Od naročila do dostave kartice lahko traja do 10 dni.

Kartica bo poslana na vaš stalni naslov po običajni pošti. Po prejemu kartico aktivirate v mobilni denarnici VALÚ, tako da s kartice prepišete zadnje štiri številke.

Ali lahko v primeru kraje, izgube ali zlorabe blokiram kartico?
Kartico VALÚ Mastercard lahko kadarkoli sami blokirate v mobilni aplikaciji VALÚ ali na spletni strani Moj VALÚ.
V aplikaciji to storite v treh korakih:
  • vstopite v mobilno denarnico VALÚ,

  • podrsajte levo, da pridete do sklopa VALÚ Mastercard,

  • izberite možnost Onemogoči.

  • V primeru izgube, kraje ali zlorabe svojo kartico čim prej blokirajte oziroma pokličite službo za pomoč uporabnikom VALÚ na brezplačno telefonsko številko 041 440 880.
    Kako oddam reklamacijo v primeru plačila s kartico VALÚ Mastercard?
    Postopek oddaje reklamacije je sledeč:
  • s spletne strani Pomoč si prenesite reklamacijski obrazec;
  • izpolnite reklamacijski obrazec, ga natisnite in podpišite;
  • podpisan reklamacijski obrazec skupaj z vsemi zahtevanimi prilogami pošljite na info@valu.si.
  • Po potrebi vas bodo kontaktirali sodelavci ekipe VALÚ, ki bodo na podlagi opravljene identifikacije pridobili dodatne podatke, potrebne za razrešitev reklamacije. V primeru reklamacije nam podajte čim več informacij:
  • datum transakcije;
  • znesek transakcije;
  • prodajno mesto ali lokacija bankomata;
  • vrsta transakcije (bankomat, POS, splet);
  • opis težave (čim bolj podroben opis, zaslonske slike, potrdilo, besedilo, ki se je izpisalo na POS-terminalu/zaslonu, pisna komunikacija s prodajnim mestom itd.).
  • Če je bila spletna transakcija uspešna in je težava nastala pri dostavi blaga/storitve ali ustreznosti/poškodovanosti artikla, najprej kontaktirajte trgovca in poskušajte z njim rešiti težavo. V primeru, da zadeve ne boste mogli urediti s trgovcem, nam posredujte dokazila (dopisovanje s trgovcem).

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880