Postopek oddaje reklamacije je sledeč:
s spletne strani Pomoč si prenesite reklamacijski obrazec;
izpolnite reklamacijski obrazec, ga natisnite in podpišite;
podpisan reklamacijski obrazec skupaj z vsemi zahtevanimi prilogami pošljite na info@valu.si.
Po potrebi vas bodo kontaktirali sodelavci ekipe VALÚ, ki bodo na podlagi opravljene identifikacije pridobili dodatne podatke, potrebne za razrešitev reklamacije.
V primeru reklamacije nam podajte čim več informacij:
datum transakcije;
znesek transakcije;
prodajno mesto ali lokacija bankomata;
vrsta transakcije (bankomat, POS, splet);
opis težave (čim bolj podroben opis, zaslonske slike, potrdilo, besedilo, ki se je izpisalo na POS-terminalu/zaslonu, pisna komunikacija s prodajnim mestom itd.).
Če je bila spletna transakcija uspešna in je težava nastala pri dostavi blaga/storitve ali ustreznosti/poškodovanosti artikla, najprej kontaktirajte trgovca in poskušajte z njim rešiti težavo. V primeru, da zadeve ne boste mogli urediti s trgovcem, nam posredujte dokazila (dopisovanje s trgovcem).