Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

Plačevanje s kartico

Kolikšen je najvišji znesek nakupa na spletnih in fizičnih prodajnih mestih s kartico VALÚ Mastercard?
Najvišji dnevni limit za nakupe na fizičnih in spletnih prodajnih mestih je 1000 EUR. To pomeni, da lahko v enem dnevu na fizičnih prodajnih mestih plačate največ za 1000 EUR in na spletnih prodajnih mestih še 1000 EUR, če imate na računu VALÚ dovolj sredstev. Dnevni limit lahko v aplikaciji VALÚ tudi spremenite – podrsajte v levo in izberite Dnevni limiti. Najvišji možni znesek nakupa je odvisen tudi od stanja na računu VALÚ in vašega profila VALÚ.
Koliko lahko največ dvignem na bankomatu s kartico VALÚ Mastercard?
Na bankomatu lahko s kartico VALÚ Mastercard dvignete največ 500 EUR na dan. Dnevni limit do zneska 500 EUR nastavite v aplikaciji VALÚ – podrsajte v levo in kliknite na Dnevni limiti.
Ali moram imeti za plačila s kartico VALÚ Mastercard vedno dovolj denarja na računu VALÚ?
Kartica VALÚ Mastercard je debetna kartica, kar pomeni, da se razpoložljivo stanje denarja v mobilni denarnici VALÚ zmanjša v trenutku avtorizacije, in sicer za celoten znesek transakcije in morebitno zaračunane provizije. Provizija se zaračuna 1,5 % od zneska pri dvigu gotovine na bankomatu ali 3 % od zneska pri transakcijah s kartico VALÚ Mastercard, ki vključujejo nakup potovalnih čekov, kriptovalut, tuje gotovine, loterijskih listkov, srečk, igralnih žetonov, dobroimetja, vavčerjev, ki so zamenljivi za gotovino, plačilo različnih stav, prenos sredstev ipd. Če skupni zaračunani znesek (transakcije in provizije) presega razpoložljivo stanje v vaši mobilni denarnici VALÚ, bo transakcija ob preverjanju plačila zavrnjena. Koliko denarja imate na računu VALÚ, lahko kadarkoli preverite v mobilni denarnici VALÚ. Ne morete pa tega preveriti na bankomatu (pregled stanja ni omogočen). Uporabniku, ki ima v mobilni denarnici VALÚ vključeno samodejno polnitev računa z VALÚ Moneto, se ob avtorizaciji plačila razlika med skupnim zaračunanim zneskom in razpoložljivim stanjem denarja v mobilni denarnici VALÚ najprej napolni z VALÚ Moneto, če ima na VALÚ Moneti dovolj limita.
Zakaj je bilo plačilo s kartico VALÚ Mastercard zavrnjeno?
Možni razlogi za zavrnitev plačila so:
  • pred prvo uporabo kartice VALÚ Mastercard niste izvedli aktivacije v mobilni denarnici VALÚ;

  • želeli ste izvesti brezstično plačilo, vendar pred tem niste opravili plačila na POS-terminalu;

  • v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj dobroimetja za izvedbo plačila;

  • znesek za plačilo presega znesek dnevnih limitov, ki jih imate nastavljene v mobilni denarnici VALÚ;

  • presegli ste mesečne ali letne omejitve prometa;

  • v aplikaciji VALÚ ali v Mojem VALÚ-ju ste onemogočili uporabo kartice;

  • za tujino v aplikaciji še niste aktivirali možnosti »Omogoči plačevanje v tujini«;

  • poskusili ste opraviti nakup, ki ni dovoljen;

  • nepravilno ste vpisali številko PIN (številko PIN lahko preverite v mobilni aplikaciji VALÚ).

  • Poskusil sem opraviti brezstično plačilo na prodajnem mestu, vendar je bilo to zavrnjeno. Zakaj?
    Predpogoj za aktivacijo brezstičnih plačil je predhodna izvedba plačila tako, da kartico vstavite v POS-terminal ali bankomat, odtipkate številko PIN in transakcijo uspešno zaključite. S tem se namreč na vaši kartici VALÚ Mastercard aktivira čip NFC. Možnosti za zavrnitev nakupa so seveda tudi druge. Morda prihaja do težav na trgovčevi strani, morda je presežena dnevna/mesečna omejitev dovoljenih nakupov s kartico VALÚ Mastercard, morda imate na računu VALÚ prenizko stanje dobroimetja za plačilo računa ali pa imate nastavljene prenizke limite, ki ne omogočajo tega plačila.
    Kaj lahko storim, če imam neporavnane obveznosti iz naslova uporabe kartice VALÚ Mastercard?
    Pri plačevanju s kartico se pred odobritvijo transakcije vedno preveri stanje v denarnici uporabnika. Včasih pa se zgodi, da se zaradi tehničnih razlogov ali pa specifik določenih vrst transakcij predhodna avtorizacija ne more izvesti ali pa pride do spremembe zneska predhodno avtorizirane transakcije zaradi tečajnih razlik. Če v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj sredstev, lahko pride do neporavnanih obveznosti. Za nadaljnjo nemoteno uporabo mobilne denarnice VALÚ in kartice VALÚ Mastercard, si čim prej napolnite račun VALÚ. V primeru nezadostnega stanja, vas o tem obvestimo prek e-pošte, SMS-a in potisnih sporočil. Če v 8 dneh v mobilni denarnici VALÚ ne poravnate negativnega stanja, se v skladu s pogoji poslovanja kartico VALÚ Mastercard ukine, o čemer vas obvestimo.
    Kje lahko vidim plačila, opravljena s kartico VALÚ Mastercard (promet na kartici)?
    Uporabniki kartice VALÚ Mastercard vsa izvedena plačila vidite neposredno v svoji mobilni denarnici VALÚ, v sklopu Transakcije. Transakcije, ki so še v postopku avtorizacije (prejemnik sredstev jih še ni dokončno potrdil), so izpisane z rožnato barvo, dokončno potrjene transakcije pa s črno barvo. Vse avtorizirane transakcije znižujejo vaša razpoložljiva sredstva, potrjene transakcije pa stanje na vašem računu VALÚ.
    Kdaj plačila z brezstično kartico ni treba potrditi z vnosom številke PIN?
    V Sloveniji pri brezstičnem plačevanju nakupov do 25 evrov vnos številke PIN ni potreben, nakupe nad 25 evrov pa boste še vedno morali potrditi s številko PIN. Če boste nakupe opravljali na prodajnem mestu, ki ne omogoča brezstičnega plačevanja, boste vsak nakup morali potrditi s številko PIN ali podpisom. Višina zneska, pri katerem ni potrebna potrditev z vnosom številke PIN, se uravnava na nacionalnem nivoju vsake države in se lahko med državami razlikuje.
    Kakšni so limiti pri uporabi kartice VALÚ Mastercard?

    Uporabniki kartice VALÚ Mastercard lahko svoje lastne dnevne limite za plačevanje s kartico nastavite v aplikaciji VALÚ – podrsajte v levo in izberite Dnevni limiti. Najvišji dnevni limiti:

    • spletna prodajna mesta: do 1000 EUR,
    • fizična prodajna mesta: do 1000 EUR,
    • dvig na bankomatu: do 500 EUR.

    Določene omejitve pa so iz varnostnih razlogov in v skladu s pravili mednarodne kartične sheme Mastercard nastavljene neposredno v avtorizacijskem sistemu izdajatelja. Pri plačevanju s kartico VALÚ Mastercard poleg dnevnih limitov porabe veljajo enake omejitve kot za transakcije s pametno denarnico VALÚ (mesečne omejitve, omejitve stanja in druge omejitve), ki veljajo za napredne uporabnike pametne denarnice VALÚ.

    Ali lahko s kartico VALÚ Mastercard plačujem storitve, ki zahtevajo predavtorizacijo, npr. najem vozila, hotelske storitve ipd.?
    Da, s kartico se lahko izvaja tudi začasne predavtorizacije, vendar je treba pred izvedbo zagotoviti dovolj finančnih sredstev v mobilni denarnici VALÚ (znesek dobroimetja v mobilni denarnici VALÚ mora biti enak ali višji od zneska predavtorizacije).
    Ali lahko s kartico izvajam neavtorizirana plačila (Off-line)?
    Da, s kartico VALÚ Mastercard se lahko izvaja tudi neavtorizirana plačila na prodajnih mestih brez povezave z internetom (na primer pri plačilu avtocest in parkirnin). V takšnem primeru prejmete obvestilo o uspešno opravljenem nakupu običajno čez nekaj dni.
    Ali naj na POS-terminalih v tujini izberem plačilo v lokalni valuti?
    Če na POS-terminalu za plačilo blaga ali storitev izberete možnost plačila v lokalni valuti, se bo preračun v evre izvedel po tečaju mednarodnih kartičnih sistemov. Če boste izbrali možnost plačila s konverzijo, bo preračun izveden po tečaju lokalne banke – lastnice prodajnega mesta. Svetujemo izbiro plačila v lokalni valuti (brez konverzije). 
    Ali v tujini izberem dvig gotovine s konverzijo ali dvig v lokalni valuti?
    Pred potrditvijo transakcije na bankomatu vedno skrbno preberite vsa obvestila in navodila, ki se prikažejo na bankomatu. Če bankomat ne ponuja jezika, ki ga poznate, ga ne uporabite.  Bankomat v tujini pred dvigom gotovine lahko ponudi dve možnosti, in sicer dvig s konverzijo ali dvig gotovine v lokalni valuti. V primeru, da izberete dvig s konverzijo, bo pri preračunu v evre uporabljen tečaj lokalne banke, ki je lastnica bankomata. V primeru, da izberete dvig v lokalni valuti, bo preračun v evre izveden po tečajih mednarodnih kartičnih sistemov, ki so ugodnejši kot tečaji lokalnih bank. Imetnikom kartic svetujemo, da izberete dvig v lokalni valuti brez konverzije. Določeni bankomati lahko zahtevajo plačilo dodatnih stroškov, ki jih zaračuna banka lastnica bankomata in na katere izdajatelj nima vpliva. Obvestilo o višini teh stroškov se mora pred potrditvijo transakcije obvezno izpisati na zaslonu bankomata. Če se ne strinjate z dodatnimi stroški, prekinite transakcijo in poiščite drug bankomat. 
    Ali kartica VALÚ Mastercard podpira varno spletno plačevanje 3-D Secure?
    Da, kartica VALÚ Mastercard podpira varno spletno plačevanje prek sistema 3-D Secure. V praksi to pomeni, da spletne nakupe s kartico potrdite v mobilni denarnici VALÚ. Za potrditev posameznega plačila vstopite v aplikacijo VALÚ, kjer se vam na zaslonu prikaže sporočilo, ki ga morate v naslednjih 5 minutah potrditi.

    Na določenih spletnih prodajnih mestih je še vedno omogočeno tudi potrjevanje spletnih nakupov s kartico prek SMS-sporočila. To poteka tako, da morate za potrditev posameznega spletnega plačila v pojavnih oknih potrditi pravilnost svoje mobilne številke in vnesti enkratno geslo, ki ga prejmete prek SMS-sporočila. Podatki se po medmrežju pošiljajo varno, v šifrirani obliki, tako da nepooblaščene osebe do njih ne morejo dostopati.
    Kakšni so menjalni tečaji pri plačilih s karticami v tuji valuti?
    Menjalne tečaje za pretvorbo transakcij iz tuje v domačo valuto in pribitke na referenčni tečaj Evropske centralne banke (ECB), ki velja za kartična plačila in dvige na bankomatih v tujini, opravljene s kartico VALÚ Mastercard, si lahko pogledate na spletni strani Delavske hranilnice: https://www.delavska-hranilnica.si/tecajne-liste/menjalniski-tecaj-pri-placilih-s-karticami. Uporabnikom, ki izvedejo kartično transakcijo na bankomatu ali prodajnem mestu, kjer se izvaja valutna konverzija v katerikoli valuti držav EGP, ki ni euro, se po vsaki izvedeni transakciji pošlje tudi posebno sporočilo SMS, ki bo vsebovalo obvestilo o pribitku na referenčni tečaj Evropske centralne banke (ECB).

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880