Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ Moneta

Kaj je VALÚ Moneta?
  • VALÚ Moneta je najboljši in najenostavnejši način polnjenja računa VALÚ, ki vam omogoča, da stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta deluje tudi samostojno, kot brezgotovinsko plačevanje z mobitelom, ki vam omogoča odloženo plačilo. Stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta je na voljo uporabnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije, naročnikom A1 in BOB.
  • Na voljo je za fizične in pravne osebe ter pravne osebe z ločenim računom za zasebno rabo.
  • Omogoča plačevanje z mobitelom na plačilnih mestih z oznako VALÚ.
  • Kako lahko pričnem uporabljati VALÚ Moneto?

    VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije.. VALÚ Moneto na posamezni mobilni številki aktivirate ob prvi uporabi storitve. Takrat se vam začne obračunavati mesečna članarina. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:

  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu.
  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:

  • na portalu Moj A1,
  • na prodajnih mestih A1.
  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto vključite:

  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB,
  • s klicem na številko 068 680 680.
  • Cenik  uporabe storitve VALÚ Moneta
     

    Kakšna je razlika med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ?

    Glavne razlike med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ lahko preverite v tabeli.

    Kako potrdim plačilo prek SMS-a?

    Uporabniki VALÚ Monete plačilo potrdite z vnosom ukaznega niza *188*PIN# v mobitel in pritiskom tipke za klic.

    Vklop kode PIN za uporabnike VALÚ Monete: Uporabniki VALÚ Monete kodo PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Uporabniki aplikacije VALÚ morate imeti vključen prenos podatkov (WiFi, mobilni podatki), da dobite na mobitel potisno obvestilo za potrditev plačila. Obvestilo pošlje aplikacija VALÚ. Po kliku na potisno obvestilo se vam odpre aplikacija VALÚ, kjer kliknete gumb Potrdi/Plačaj.

    Ali lahko kodo PIN izključim?

    Če ste kodo VALÚ Moneta PIN pozabili, vam jo lahko izključijo v Telekomovih centrih. Za uspešno plačilo boste morali PIN ponovno vključiti z ukaznim nizom *134*PIN# in pritiskom tipke za klic.

    Ali moram kodo PIN uporabiti pri vseh plačilih?

    Kode PIN ne potrebujete pri:

    • plačilu na parkomatih;
    • pri plačilu vozovnic za avtobuse LPP s klicem na 1899 ali z aplikacijo Urbana;
    • pri polnjenju računov Mobi in IZI z ukaznim nizom,
    • pri polnjenju aplikacije VALÚ in aplikacije Urbana.
    Z ukaznim nizom sem nastavil PIN in ga uporabil pri plačilu, a mi ga še vedno zavrne.

    Najprej preverite, ali imate dovolj sredstev in limita za izvedbo plačila. Če ste se kdaj registrirali v aplikacijo VALÚ, za plačilo uporabite aplikacijo VALÚ.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj TelekomMoj A1 ali Moj BOB.

    Za več informacij lahko pokličete tudi na 041440880.

    Kaj je koda PIN pri plačilih z VALÚ-jem?

    Uporabniki VALÚ Monete za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Kodo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. 
    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem še na star način, torej z VALÚ Moneto?

    Na prodajnih mestih VALÚ lahko še naprej plačujete, kot ste navajeni, torej z VALÚ Moneto. Tehnologija na večini prodajnih mest to omogoča, izjema so le nekateri avtomati.

    Ko boste naložili aplikacijo VALÚ in se registrirali, se bodo vaša plačila začela izvajati v sistemu VALÚ.

    Posledično morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto.

    Odkar sem si naložil aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Zakaj?
    Tudi v tem primeru lahko še vedno plačujete z VALÚ Moneto (torej na način, kot ste bili vajeni do sedaj). Edini pogoj pa je, da morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Tako boste lahko brezskrbno plačevali tako z aplikacijo VALÚ kot tudi na način, kot ste ga vajeni od prej.
    Kako izključim VALÚ Moneto?

    VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:

  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:

  • na portalu Moj A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:

  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB.
  • s klicem na številko 068 680 680.
  • Kako preverim porabo VALÚ Monete?
    Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    Kaj je koda VALÚ Moneta PIN?

    VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako vključim kodo VALÚ Moneta PIN?

    Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in jo potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

    Vklop PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako spremenim kodo VALÚ Moneta PIN?

    Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .

     

    Spremembo PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako izključim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kode VALÚ Moneta PIN ni mogoče izključiti, saj je obvezna pri večini postopkov plačil.
    Ali lahko kodo VALÚ Moneta PIN uporabim pri vseh plačilih?
    Na parkomatih in avtomatih s hrano in pijačo ob plačilu z VALÚ-jem. Obvezna pa je uporaba kode VALÚ Moneta PIN na Urbanomatih v Ljubljani in tankomatih na bencinskih črpalkah 24/7 (če imate kodo VALÚ Moneta PIN vključeno).
    Prav tako koda VALÚ Moneta PIN ni zahtevana ob plačilu vožnje z avtobusi LPP z aplikacijo Urbana.
    Pozabil sem svojo kodo VALÚ Moneta PIN. Kaj lahko storim?

    Ponastavitev PIN-a lahko uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako vključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določen znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.
    Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA znesek na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
  • Kako izključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm lahko izključite na več načinov:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA NE na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
  • Kaj je limit VALÚ Moneta?
    Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
    Za nove naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni osnovni mesečni limit 80 EUR, po osmih mesecih pa je osnovni mesečni limit največ do 160 EUR v odvisnosti od segmentacije naročnika skladno s Politiko zasebnosti Telekoma Slovenije pri obvladovanju tveganj. Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
    Kako spremenim limit VALÚ Moneta?
    Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
  • v Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih,
  • z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev
  • Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj A1,
  • osebno na prodajnih mestih.
  • Ali ima VALÚ Moneta članarino?
    Da, za uporabo VALÚ Monete plačate članarino. Ob prvem plačilu z VALÚ Moneto se vam samodejno vključi članarina Standard.
    Na voljo sta dve članarini:
  • članarina Standard oziroma Osnovna članarina, ki se začne zaračunavati po prvi uspešno opravljeni transakciji nakupa z VALÚ Moneto;
  • članarina Plus oziroma Napredna članarina, ki jo svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

  • Članarino lahko kadarkoli spremenite:

    Naročniki storitev Telekoma Slovenije:
  • Za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918.
  • Za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

  • Naročniki storitev A1:
  • Za članarino Napredna VALÚ Moneta pošljite  SMS z vsebino VALU MONETA NAPREDNA na 1919 ali
  • prek portala Moj A1 ali
  • na prodajnih mestih A1.

  • Če članarino zamenjate sredi meseca, se obračuna sorazmeren del članarine (npr. če 15. v mesecu vključite članarino Standard, nato pa 20. v mesecu vključite članarino Plus, se vam obračuna 5 dni članarine Standard in 10 dni članarine Plus).
    Če uporabnik članarino vključi in izključi isti dan,se mu ta dan članarina ne obračuna.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880