Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ Moneta

Ali lahko kodo PIN izključim?
Kode PIN ni mogoče izključiti.
Ali moram kodo PIN uporabiti pri vseh plačilih?

Kode PIN ne potrebujete pri:

  • plačilu na parkomatih;
  • pri plačilu vozovnic za avtobuse LPP s klicem na 1899 ali z aplikacijo Urbana;
  • pri polnjenju računov Mobi in IZI z ukaznim nizom,
  • pri polnjenju aplikacije VALÚ in aplikacije Urbana.
Kje ne potrebujem kode PIN?
Kode PIN ne potrebujete pri plačilu vozovnic za mestni avtobus LPP, plačilu parkirane, plačilih na avtomatih za hrano in pijačo, plačilih pri telefonski prodaji, polnjenju predplačniškega računa Mobi in IZI ter pri polnjenju denarnice VALÚ.
Kako kodo PIN uporabim pri plačilu?

Koda PIN je obvezna pri večini postopkov plačil. Uporabnikom aplikacije VALÚ predlagamo plačila z uporabo aplikacije VALÚ.

Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika, na fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkate ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.

Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu, na fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) v terminal najprej vpišete PIN in nato pokličete številko 180.

Pri plačilu prek sporočil SMS uporabite PIN pri potrditvi plačila. Najprej pošljete SMS s ključno besedo. Nato dobite nazaj SMS z navodili za potrditev. V mobitel vtipkate ukazni niz *188*PIN# in potrdite tipko za klic.

Sem uporabnik aplikacije VALÚ, vendar ne poznam svoje kode PIN. Kaj naj storim?
Vaš PIN je vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se te ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite na povezavo Pozabljena vstopna koda.
Z ukaznim nizom sem nastavil PIN in ga uporabil pri plačilu, a mi ga še vedno zavrne.
Najprej preverite, ali imate PIN res vključen. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Nato preverite, ali imate dovolj sredstev in limita za izvedbo plačila. Če ste se kdaj registrirali v aplikacijo VALÚ, za plačilo uporabite aplikacijo VALÚ. Za več informacij lahko pokličete tudi na 041440880.
Sem uporabnik VALÚ Monete, vendar ne poznam svoje kode VALÚ Moneta PIN. Kaj naj storim?

Najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).

Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.

Če je koda PIN blokirana, se po samodejno deblokirala v 24 urah.

Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

Kaj je koda PIN?

Pri postopkih plačila brez aplikacije je od 6. oktobra 2021 dalje obvezna uporabe varnostne kode PIN. Uporabniki aplikacije VALÚ pri postopkih plačil, ki potekajo brez aplikacije, za PIN uporabite svojo vstopno kodo za aplikacijo VALÚ. Če ste jo pozabili, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite na povezavo Pozabljena vstopna koda.

Uporabniki VALÚ Monete za PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Vključite jo z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem še na star način, torej z VALÚ Moneto?
Registrirani uporabniki VALÚ-ja lahko na večini prodajnih mest še vedno plačujete z VALÚ Moneto, če tehnologija na samem plačilnem mestu to omogoča. Pri tem pa morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto.
Odkar sem si naložil aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Zakaj?
Tudi v tem primeru lahko še vedno plačujete z VALÚ Moneto (torej na način, kot ste bili vajeni do sedaj). Edini pogoj pa je, da morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Tako boste lahko brezskrbno plačevali tako z aplikacijo VALÚ kot tudi na način, kot ste ga vajeni od prej.
Odkar imam aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Kako lahko ponovno plačujem z VALÚ Moneto?
Če ste si naložili aplikacijo VALÚ in želite plačati z VALÚ Moneto (z ukaznim nizom), morate imeti dovolj stanja na računu VALÚ. Rešitev je, da si vključite samodejno polnitev računa VALÚ z VALÚ Moneto:
1. obiščite sklop Nastavitve v desnem zgornjem kotu aplikacije,
2. izberite samodejno polnitev računa.
Kaj je VALÚ Moneta?
VALÚ Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobitelom, hkrati pa uporabnikom storitev Telekoma Slovenije in A1 omogoča tudi polnitev računa VALÚ. Prednost VALÚ Monete je odloženo plačilo, saj se vsa plačila obračunajo enkrat mesečno prek računa za telekomunikacijske storitve.
Kako aktiviram ali vključim/izključim VALÚ Moneto?
VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1. Uporabnik VALÚ Moneto aktivira na posamezni mobilni telefonski številki s prvo uporabo storitve VALÚ Moneta. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki BOB VALÚ Moneto vključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919.
  • Kako izključim VALÚ Moneto?
    VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919.
  • Kako preverim porabo VALÚ Monete?
    Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    Kaj je koda VALÚ Moneta PIN?

    VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako vključim kodo VALÚ Moneta PIN?

    Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in jo potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

    Vklop PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako spremenim kodo VALÚ Moneta PIN?

    Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .

     

    Spremembo PIN-a lahko urejate tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Kako izključim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kode VALÚ Moneta PIN ni mogoče izključiti, saj je obvezna pri večini postopkov plačil.
    Ali lahko kodo VALÚ Moneta PIN uporabim pri vseh plačilih?
    Na parkomatih in avtomatih s hrano in pijačo ob plačilu z VALÚ-jem. Obvezna pa je uporaba kode VALÚ Moneta PIN na Urbanomatih v Ljubljani in tankomatih na bencinskih črpalkah 24/7 (če imate kodo VALÚ Moneta PIN vključeno).
    Prav tako koda VALÚ Moneta PIN ni zahtevana ob plačilu vožnje z avtobusi LPP z aplikacijo Urbana.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880