Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ Moneta

Odkar imam aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Kako lahko ponovno plačujem z VALÚ Moneto?
Če ste si naložili aplikacijo VALÚ in želite plačati z VALÚ Moneto (z ukaznim nizom), morate imeti dovolj stanja na računu VALÚ. Rešitev je, da si vključite samodejno polnitev računa VALÚ z VALÚ Moneto:
1. obiščite sklop Nastavitve v desnem zgornjem kotu aplikacije,
2. izberite samodejno polnitev računa.
Kaj je VALÚ Moneta?
VALÚ Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobitelom, hkrati pa uporabnikom storitev Telekoma Slovenije in A1 omogoča tudi polnitev računa VALÚ. Prednost VALÚ Monete je odloženo plačilo, saj se vsa plačila obračunajo enkrat mesečno prek računa za telekomunikacijske storitve.
Kako vključim VALÚ Moneto?
VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.
  • Kako izključim VALÚ Moneto?
    VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.
  • Kako preverim porabo VALÚ Monete?
    Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    Kaj je koda VALÚ Moneta PIN?
    Plačila z VALÚ Moneto lahko dodatno zavarujete s kodo VALÚ Moneta PIN . VALÚ Moneta PIN je varnostna koda, zato je ne posredujte nikomur.
    Kako vključim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite tudi v Mojem Telekomu.
    Kako spremenim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a . Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN spremenite tudi v Mojem Telekomu.
    Kako izključim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kodo VALÚ Moneta PIN izključite z ukaznim nizom *134*izbrani PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je izključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri izklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN izključite tudi:
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev, ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije.
  • Ali lahko kodo VALÚ Moneta PIN uporabim pri vseh plačilih?
    Na parkomatih in avtomatih s hrano in pijačo ob plačilu z VALÚ-jem. Obvezna pa je uporaba kode VALÚ Moneta PIN na Urbanomatih v Ljubljani in tankomatih na bencinskih črpalkah 24/7 (če imate kodo VALÚ Moneta PIN vključeno).
    Prav tako koda VALÚ Moneta PIN ni zahtevana ob plačilu vožnje z avtobusi LPP z aplikacijo Urbana.
    Pozabil sem svojo kodo VALÚ Moneta PIN. Kaj lahko storim?
    Če kodo VALÚ Moneta PIN pozabite ali zablokirate pri svojem ponudniku mobilnih storitev, jo izključite, nato pa jo lahko ponovno vključite.
    Ali lahko kodo VALÚ Moneta PIN ponovno vključim, ko sem jo enkrat že izključil?
    Da, kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite tudi v Mojem Telekomu.
    Kako vključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določen znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.
    Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA znesek na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
  • Kako izključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm lahko izključite na več načinov:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA NE na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
  • Kaj je limit VALÚ Moneta?
    Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
    Za naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni mesečni limit 80 EUR (le pri mobilnih paketih za mlade je začetni limit 50 EUR). Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
    Kako spremenim limit VALÚ Moneta?
    Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
  • v Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih,
  • z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev
  • Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj A1,
  • osebno na prodajnih mestih.
  • Ali ima VALÚ Moneta članarino?
    Da, za uporabo VALÚ Monete plačate članarino. Ob prvem plačilu z VALÚ Moneto se vam samodejno vključi članarina Standard.
    Na voljo sta dve članarini:
  • članarina Standard oziroma Osnovna članarina, ki se začne zaračunavati po prvi uspešno opravljeni transakciji nakupa z VALÚ Moneto;
  • članarina Plus oziroma Napredna članarina, ki jo svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

  • Članarino lahko kadarkoli spremenite:

    Naročniki storitev Telekoma Slovenije:
  • Za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918.
  • Za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

  • Naročniki storitev A1:
  • Za članarino Napredna VALÚ Moneta pošljite  SMS z vsebino VALU MONETA NAPREDNA na 1919 ali
  • prek portala Moj A1 ali
  • na prodajnih mestih A1.

  • Če članarino zamenjate sredi meseca, se obračuna sorazmeren del članarine (npr. če 15. v mesecu vključite članarino Standard, nato pa 20. v mesecu vključite članarino Plus, se vam obračuna 5 dni članarine Standard in 10 dni članarine Plus).
    Če uporabnik članarino vključi in izključi isti dan,se mu ta dan članarina ne obračuna.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880