Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Nazaj na teme pomoči
 

VALÚ Moneta

Ali ima VALÚ Moneta članarino?
Da, za uporabo VALÚ Monete plačujete mesečno članarino. Ob prvem plačilu z VALÚ Moneto se vam samodejno vključi nižja članarina.

Na voljo sta dve članarini:
  • članarina Standard oziroma Osnovna, ki se začne zaračunavati po prvem uspešnem nakupu z VALÚ Moneto;
  • članarina Plus oziroma Napredna, ki jo svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

  • Mesečna članarina za naročnike storitev Telekoma Slovenije:
  • članarina Standard: 1,49 EUR,
  • članarine Plus: 1,79 EUR.

  • Mesečna članarina za naročnike A1 in BOB:
  • članarina Osnovna: 0,79 EUR.
  • članarina Napredna: 1,45 EUR.
  • Ali lahko VALÚ Moneto uporabljajo mladoletne osebe?

    Da, storitev VALÚ Moneta je omogočena mladoletnim osebam od 15. leta starosti.

    Aplikacija VALÚ mi kaže drugačno stanje porabe VALÚ Monete, kot ga prejmem prek SMS-a.

    Pri preverjanju porabe VALÚ Monete lahko pride do 20-minutnega zamika, saj lahko traja do 20 minut, da se povsod zabeleži, da je transakcija zaključena. V vmesnem času so sredstva rezervirana in zato še niso zabeležena v porabi.

    Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil s prijavnimi podatki za Moj Telekom?

    Identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom lahko opravite uporabniki, ki imate račun Moj Telekom in z njim povezano mobilno številko, s katero imate povezan tudi račun VALÚ.

    Kdo lahko opravi identifikacijo oz. pridobi napredni profil prek VALÚ Monete?
    Identifikacijo s podatki VALÚ Monete lahko opravite uporabniki Telekoma Slovenije, ki imate na svojem naročniškem razmerju eno mobilno številko. Če imate na svojem naročniškem razmerju več mobilnih številk, izberite druge načine identifikacije.
    Kako poteka nadgradnja profila z VALÚ Moneto?

    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite VALÚ Moneta. Vpišite svojo davčno številko, rojstni datum in rojstni kraj.  Sistem preveri, ali se podatki ujemajo s podatki v sistemu/bazi Telekoma Slovenija. V nadaljevanju se opredelite o svoji političnosti izpostavljenosti in, če želite, vpišite še TRR. Nato vam aplikacija prikaže podatke, da jih lahko preverite in potrdite. Sledi obvestilo, da ste uspešno nadgradili profil.

    V primeru težav z identifikacijo pokličite 041 440 880.

    Kaj je VALÚ Moneta?
  • VALÚ Moneta je najboljši in najenostavnejši način polnjenja računa VALÚ, ki vam omogoča, da stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta deluje tudi samostojno, kot brezgotovinsko plačevanje z mobitelom, ki vam omogoča odloženo plačilo. Stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta je na voljo uporabnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije, naročnikom A1 in BOB.
  • Na voljo je za fizične in pravne osebe ter pravne osebe z ločenim računom za zasebno rabo.
  • Omogoča plačevanje z mobitelom na plačilnih mestih z oznako VALÚ.
  • Kako lahko pričnem uporabljati VALÚ Moneto?
    VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije.. VALÚ Moneto na posamezni mobilni številki aktivirate ob prvi uporabi storitve. Takrat se vam začne obračunavati mesečna članarina. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu Moj A1,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto vključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB,
  • s klicem na številko 068 680 680.

  • Cenik  uporabe storitve VALÚ Moneta
    Kako vključim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in jo potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

    Vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kakšna je razlika med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ?
    Glavne razlike med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ lahko preverite v tabeli.
    Kako potrdim plačilo prek SMS-a?
    Uporabniki VALÚ Monete plačilo potrdite z vnosom ukaznega niza *188*PIN# v mobitel in pritiskom tipke za klic.

    Vklop kode PIN za uporabnike VALÚ Monete: Uporabniki VALÚ Monete kodo PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Uporabniki aplikacije VALÚ morate imeti vključen prenos podatkov (WiFi, mobilni podatki), da dobite na mobitel potisno obvestilo za potrditev plačila. Obvestilo pošlje aplikacija VALÚ. Po kliku na potisno obvestilo se vam odpre aplikacija VALÚ, kjer kliknete gumb Potrdi/Plačaj.
    Ali lahko kodo PIN izključim?
    Če ste kodo VALÚ Moneta PIN pozabili, vam jo lahko izključijo v Telekomovih centrih. Za uspešno plačilo boste morali PIN ponovno vključiti z ukaznim nizom *134*PIN# in pritiskom tipke za klic.
    Ali moram kodo PIN uporabiti pri vseh plačilih?
    Kode PIN ne potrebujete pri:
  • plačilu na parkomatih;
  • pri plačilu vozovnic za avtobuse LPP s klicem na 1899 ali z aplikacijo Urbana;
  • pri polnjenju računov Mobi in IZI z ukaznim nizom,
  • pri polnjenju aplikacije VALÚ in aplikacije Urbana.
  • Z ukaznim nizom sem nastavil PIN in ga uporabil pri plačilu, a mi ga še vedno zavrne.
    Najprej preverite, ali imate dovolj sredstev in limita za izvedbo plačila. Če ste se kdaj registrirali v aplikacijo VALÚ, za plačilo uporabite aplikacijo VALÚ.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj TelekomMoj A1 ali Moj BOB.

    Za več informacij lahko pokličete tudi na 041440880.
    Kaj je koda PIN pri plačilih z VALÚ-jem?

    Koda PIN je varnostna koda, ki jo morate uporabljati za dodatne zavarovanje vaših plačil.

    Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:

    Uporabnikom aplikacije VALÚ pri večini postopkov plačil ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

     

    Navodila za uporabnike VALÚ Monete:

    Uporabniki VALÚ Monete za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Kodo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveno sporočilo SMS. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem še na star način, torej z VALÚ Moneto?
    Na prodajnih mestih VALÚ lahko še naprej plačujete, kot ste navajeni, torej z VALÚ Moneto. Tehnologija na večini prodajnih mest to omogoča, izjema so le nekateri avtomati.

    Ko boste naložili aplikacijo VALÚ in se registrirali, se bodo vaša plačila začela izvajati v sistemu VALÚ.

    Posledično morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto.
    Odkar sem si naložil aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Zakaj?
    Tudi v tem primeru lahko še vedno plačujete z VALÚ Moneto (torej na način, kot ste bili vajeni do sedaj). Edini pogoj pa je, da morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Tako boste lahko brezskrbno plačevali tako z aplikacijo VALÚ kot tudi na način, kot ste ga vajeni od prej.
    Kako izključim VALÚ Moneto?
    VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
  • na portalu Moj A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB.
  • s klicem na številko 068 680 680.
  • Kako preverim porabo VALÚ Monete?
    Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    Kaj je koda VALÚ Moneta PIN?
    VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kako spremenim kodo VALÚ Moneta PIN?
    Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .

    Spremembo PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Pozabil sem svojo kodo VALÚ Moneta PIN. Kaj lahko storim?
    Ponastavitev PIN-a lahko uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kako vključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določeni znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.

    Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA XX (pri čemer XX pomeni znesek) na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
  • v Mojem Telekomu.
  • Kako izključim alarm VALÚ Moneta?
    Alarm lahko izključite na več načinov:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA NE na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
  • v Mojem Telekomu.
  • Kaj je limit VALÚ Moneta?
    Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
    Za nove naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni osnovni mesečni limit 80 EUR, po osmih mesecih pa osnovni mesečni limit znaša največ do 160 EUR v odvisnosti od segmentacije naročnika skladno s Politiko zasebnosti Telekoma Slovenije pri obvladovanju tveganj. Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
    Kako spremenim limit VALÚ Moneta?
    Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
  • v Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih,
  • z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev

  • Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj A1,
  • osebno na prodajnih mestih.

  • Naročniki storitev BOB lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj BOB.
  • Kako spremenim članarino VALÚ Monete?
    Članarino lahko kadarkoli spremenite.

    Naročniki storitev Telekoma Slovenije:
  • za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918,
  • za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

  • Lahko tudi obiščite Moj Telekom ali prodajno mesto Telekoma Slovenije.
    Naročniki storitev A1 in BOB:
  • za članarino Napredna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA NAPREDNA na 1919,
  • za spremembo članarine Napredna v članarino Osnovna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA na številko 1919.

  • Lahko tudi obiščete Moj A1 oz. Moj BOB ali prodajno mesto A1.

    Če članarino zamenjate sredi meseca, se obračuna sorazmeren del članarine (npr. če 15. v mesecu vključite članarino Standard, nato pa 20. v mesecu vključite članarino Plus, se vam obračuna 5 dni članarine Standard in 10 dni članarine Plus).
    Če članarino vključite in izključite isti dan, se vam ta dan članarina ne obračuna.
    Kakšna je razlika med limitom VALÚ Monete in mesečnim prometom računa VALÚ?
    Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto.

    Mesečni promet računa VALÚ določa najvišji skupni znesek vplačil in izplačil, ki ga lahko dosežete v posameznem mesecu.

    Skladno z zakonodajo se v mesečni promet računa VALÚ štejejo tako polnitve računa VALÚ kot tudi vsa plačila.

    Primer: Račun ste napolnili za 5 EUR, nato pa ste plačali račun v znesku 5 EUR. To pomeni, da ste porabili 10 EUR mesečnega prometa. Stanje mesečnega prometa lahko spremljate na prvem zaslonu aplikacije VALÚ.

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880