Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Ste pozabili svoj VALÚ PIN?
Svojo kodo VALÚ PIN lahko preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve. Za dostop do kode VALÚ PIN morate najprej vpisati svojo vstopno kodo.
Kaj storiti v primeru onemogočenega dostopa do aplikacije?
Dostop do aplikacije je zavrnjen na vašo zahtevo ali ker ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo ali VALÚ PIN. Dostop lahko znova pridobite tako, da se prijavite v Moj VALÚ na www.valu.si, izberete sklop Nastavitve, nato pa v sklopu Varnost izberete možnost Omogoči dostop do aplikacije. Če ste pozabili svojo vstopno kodo, morate za nastavitev nove vstopna kode najprej potrditi telefonsko številko, nato pa odgovoriti na varnostno vprašanje, kakšen je vaš VALÚ ID (informacijo najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve). Nato si nastavite novo vstopno kodo in ponovno boste lahko dostopali do aplikacije VALÚ.
Kje najdem svoj VALÚ ID?

Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

Prevečkrat sem napačno vnesel vstopno kodo. Kaj sedaj?
Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
Koliko poskusov imam za vnos vstopne kode?
Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. V primeru, da prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.
Kaj storiti v primeru, če izgubim mobitel?
Če izgubite mobitel ali vam ga ukradejo, na www.valu.si(v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve > Varnost) takoj onemogočite dostop do svoje mobilne aplikacije VALÚ ali pokličite +386 41 440 880. Za obvarovanje svojega mobilnega računa pa takoj obvestite tudi svojega mobilnega operaterja. Vaš uporabniški račun VALÚ bo na spletni strani www.valu.si še vedno aktiven.
Ali lahko podaljšam čas, po katerem se aplikacija samodejno zaklene?
Ne. Vstopna koda je nastavljena na 30 sekund, kar pomeni, da se bo aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklenila, če je ne boste uporabljali.
Kateri so občutljivi podatki v VALÚ-ju?
Občutljivi podatki so:
  • VALÚ PIN,
  • vstopna koda,
  • geslo za prijavo v Moj VALÚ na www.valu.si.
  • Kako je poskrbljeno za varnost aplikacije?
    Aplikacijo lahko zavarujete z vstopno kodo, ki je znana samo vam, oziroma s svojim prstnim odtisom (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
    Kdo je politično izpostavljena oseba?
    Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.
    Kako je poskrbljeno za varnost osebnih podatkov?
    Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880