Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


Kako pri plačilu uporabim kodo PIN?

Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:
Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.


Navodila za uporabnike VALÚ Monete:
Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika in fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkajte ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu in fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličite številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato vpišite PIN v POS-terminal.Pri plačilu prek sporočil SMS pri potrditvi plačila uporabite PIN. Za potrditev plačila vtipkajte v mobitel ukazni niz *188*PIN# in potrdite tipko za klic.

Prevečkrat sem vnesel napačen PIN. Kaj zdaj?

Po treh napačnih vnosih kode PIN se uporaba storitve zaradi varnostnih razlogov onemogoči za 24 ur.

Če ste pozabili svojo kodo PIN:

Uporabniki aplikacije VALÚ: PIN je vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

Uporabniki VALÚ Monete:  Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na njegovem spletnem mestu:

Kako kodo PIN uporabim pri plačilu?

Navodila za uporabnike aplikacije VALU:
Uporabnikom aplikacije VALÚ v samem postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza).


Navodila za uporabnike Valu Monete:
Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika, na fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkate ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.

Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu, na fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličete številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato vpišite PIN v POS-terminal.

Pri plačilu prek sporočil SMS uporabite PIN pri potrditvi plačila. Za potrditev plačila vtipkate v mobitel ukazni niz *188*PIN# in potrdite tipko za klic.

Sem uporabnik aplikacije VALÚ, vendar ne poznam svoje kode PIN. Kaj naj storim?

Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije pa lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

Sem uporabnik VALÚ Monete, vendar ne poznam svoje kode VALÚ Moneta PIN. Kaj naj storim?

Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije lahko najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).

Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.

Če je koda PIN blokirana, se bo samodejno deblokirala v 24 urah.

Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.

Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

Kateri osebni podatki se zbirajo pri uporabnikih, ki imajo stranka stalno/začasno bivališče izven EU ali ob zahtevajo višji limit?
Pregledan uporabnik, ne glede na to ali njegov osebni profil uporabnika vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, lahko uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, so pregledani v skladu s ZPPDFT-1 (napredni profil).
Če Telekom Slovenije uporabniku omogoči uporabo storitve VALÚ v večjem obsegu je pogoj za to lahko ponovni osebni pregled stranke, kjer posreduje dodatne podatke:
  • začasni naslov (če obstaja)
  • državljanstvo
  • podatek o osebnem dokumentu (naziv dokumenta, številka dokumenta, datum veljavnosti dokumenta in naziv izdajatelja)
  • podatki o predvidenem namenu/obsegu uporabe oziroma izvoru sredstev
    Dodatni podatki se zahtevajo tudi v primeru, če ima stranka stalno/začasno bivališče izven EU.
  • Kateri osebni podatki se zbirajo pri naprednem, pregledanem uporabniku?
    Nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbrane vrste postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT-1, in glede na ukrepe za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.

    Pri pregledanem uporabniku se obvezno zbirajo naslednji podatki: ime, priimek, spol, naslov, datum rojstva, kraj rojstva, državljanstvo, davčna številka, podatek o politični izpostavljenosti.
    Glede na izbrani način identifikacije se dodatno zbirajo še:

    Identifikacija – Moj Telekom: šifra SPP in uporabniški račun Moj Telekom, pri čemer se preveri, ali ima uporabnik mobilno številko, s katero se je registriral v VALÚ, povezano z uporabniškim računom Moj Telekom.

    Identifikacija – s podatki VALÚ Monete: šifra SPP, sistem preveri, ali ima uporabnik samo eno mobilno številko pri Telekomu Slovenije in ali se podatki ujemajo.

    Identifikacija – digitalno potrdilo: številka digitalnega potrdila, veljavnost digitalnega potrdila.

    Videoidentifikacija: TRR-račun, podatek o osebnem dokumentu (naziv dokumenta, številka dokumenta, datum veljavnosti dokumenta in naziv izdajatelja), fotografija sprednje in zadnje strani osebnega dokumenta, fotografija uporabnika med postopkom videoidentifikacije, zvočni posnetek postopka videoidentifikacije in TRR-račun, s katerega mora uporabnik pred pričetkom videoidentifikacije oz. najpozneje v 7 dneh po videoidentifikaciji napolniti račun VALÚ, s čimer izkaže, da ta TRR-račun res uporablja.

    Osebna identifikacija (v Telekomovem centru oziroma drugje ob osebni prisotnosti): državljanstvo, država rojstva, izjava politično izpostavljene osebe o premoženju in izvoru sredstev.
    Kateri osebni podatki se zbirajo pri osnovnem uporabniku?
    Osnovni nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbrane vrste postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT-1, ter glede na ukrepe za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.
    Osnovni uporabniki
    Obvezni podatki ob registraciji:
    mobilna številka, e-naslov
    Uporabniku se kreira in dodeli identifikacijska številka VALÚ ID in SPP številka.
    Neobvezni podatki
    Podatki, ki jih uporabnik vnese, če želi (uporabnik s tem še ne pridobi statusa pregledanega uporabnika): ime, priimek, spol, naslov, datum rojstva, kraj rojstva, državljanstvo, TRR-račun, davčna številka
    Registriran uporabnik, ne glede na to ali njegov osebni profil uporabnika vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, lahko uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, ki niso pregledani v skladu s ZPPDFT-1 (osnovni profil).
    Za uporabo storitve VALÚ brez omejitev, ki veljajo za osnovni profil, mora uporabnik opraviti pregled stranke, kjer posreduje oziroma dovoli pridobitev, pregled in obdelavo dodatnih podatkov.
    Kako je poskrbljeno za politiko zasebnosti?
    V dokumentu Politika zasebnosti preverite, kako Telekom Slovenije uporabnikom zagotavlja informacije o obdelavi osebnih podatkov v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov
    Kje lahko nastavim prijavo s prepoznavo obraza (Face ID)?
    Če vaš mobitel to omogoča, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve in izberite možnost Uporabi prepoznavo obraza (Face ID).
    Kaj storiti v primeru onemogočenega dostopa do aplikacije?

    Dostop do aplikacije je zavrnjen na vašo zahtevo ali ker ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo. Dostop lahko znova pridobite tako, da se prijavite v Moj VALÚ na www.valu.si, izberete sklop Nastavitve, nato pa v sklopu Varnost še možnost Omogoči dostop do aplikacije. Če ste pozabili svojo vstopno kodo, morate za nastavitev nove vstopna kode najprej potrditi telefonsko številko, nato pa odgovoriti na varnostno vprašanje, kakšen je vaš VALÚ ID (informacijo najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve). Nato si nastavite novo vstopno kodo in ponovno boste lahko dostopali do aplikacije VALÚ.

    Kje najdem svoj VALÚ ID?

    Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

    Prevečkrat sem napačno vnesel vstopno kodo. Kaj zdaj?
    Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
    Koliko poskusov imam za vnos vstopne kode?

    Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. Če prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.

    Kaj storiti v primeru, če izgubim mobitel?
    Če izgubite mobitel ali vam ga ukradejo, na www.valu.si (v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve > Varnost) takoj onemogočite dostop do svoje mobilne aplikacije VALÚ ali pokličite +386 41 440 880. Za obvarovanje svojega mobilnega računa pa takoj obvestite tudi svojega mobilnega operaterja. Vaš uporabniški račun VALÚ bo na spletni strani www.valu.si še vedno aktiven. Če uporabljate VALÚ Moneto, pokličite svojega mobilnega operaterja, saj je z onemogočenjem aplikacije VALÚ onemogočeno le plačilo z VALÚ-jem, ne pa tudi plačilo z VALÚ Moneto (klic na 180, plačilo z ukaznim nizom).
    Ali lahko podaljšam čas, po katerem se aplikacija samodejno zaklene?

    Ne. Zaradi varnosti se aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklene, če je ne uporabljate.

    Kateri so občutljivi podatki v VALÚ-ju?
    Občutljivi podatki so:
  • VALÚ PIN,
  • vstopna koda,
  • geslo za prijavo v Moj VALÚ na www.valu.si.
  • Kako je poskrbljeno za varnost aplikacije?
    Aplikacija je zavarovana z vstopno kodo, ki je znana samo vam. Namesto vstopne kode pa lahko uporabite tudi prstni odtis (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
    Kdo je politično izpostavljena oseba?

    Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici EU ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.

    Kako je poskrbljeno za varnost osebnih podatkov?

    Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

    Niste našli, kar vas zanima? Kontaktirajte nas.

    Pišite nam info@valu.si
    Pokličite nas +386 41 440 880