Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Spletni vmesnik

Spletni vmesnik se integrira v spletno stran, tako da lahko kupec plača z VALÚ-jem brez vpisovanja dodatnih podatkov.

Navodila za izvedbo plačila VALÚ

 
  1. Kupec na spletni strani pri načinih plačila izbere VALÚ.

  2. V aplikaciji VALÚ izbere ikono in nato izbere plačilo s kodo .
    Če celoten nakup na spletni strani opravlja z mobitelom, le potrdi gumb Plačaj.

  3. Na zaslonu prodajnega mesta skenira QR-kodo ali prepiše 6-mestno kodo.

  4. V aplikaciji VALÚ se izpišejo podrobnosti plačila. Kupec pritisne gumb .

     

 

Koristno

  • Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije, A1 ali BOB, ki še ne uporabljajo aplikacije VALÚ, za plačilo v mobitel vtipkajo *180*6-mestna koda*PIN# in potrdijo s tipko za klic.
    PIN je varnostna koda za plačilo. Vključijo jo tako, da v mobitel vtipkajo *134*želeni PIN# in potrdijo s tipko za klic.

  • Na uporabniških straneh za ponudnike pregledujete transakcije in izdane račune.

Navodila za stornacijo plačila VALÚ

Na uporabniških straneh za ponudnike oddate zahtevek za delno ali polno stornacijo računa. Zahtevek za stornacijo računa odobri VALÚ. Vi nato potrdite kreiranje storno računa z naslednjimi koraki:

 
  1. Odprete uporabniške strani za ponudnike  in izberete zavihek RAČUNI.

  2. Poiščete račun, ki ga želite stornirati, kliknete rdeč križec za stornacijo in izberete delno ali polno stornacijo računa.

  3. Ekipa VALÚ preveri in odobri zahtevek za stornacijo računa. Izda se storno račun.
    Po odobritvi zahtevka s strani ekipe VALÚ ste o tem obveščeni po e-pošti.

     

Koristno

  • Stornacija plačila bo izvedena pri kreiranju storno računa, razvidna pa bo pri naslednjem obračunu transakcij.

  • Podrobnejša navodila za stornacijo najdete v dokumentu Spletni vmesnik VALÚ – priročnik za ponudnike vsebin, ki ste ga dobili hkrati s tehnično specifikacijo. Če dokumenta ne najdete, nam lahko pišete na podpora@valu.si in vam ga ponovno pošljemo.