Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Vmesnik za enkratna ali periodična plačila prek SMS-a

Vmesnik za enkratna in vmesnik za periodična plačila omogočata enostaven nakup na daljavo.

Navodila za plačilo

  1. Kupec pošlje SMS z ustrezno ključno besedo na vašo izbrano številko za nakup VALÚ.

  2. Na mobitel dobi potisno obvestilo, ki ga pošlje aplikacija VALÚ. Klikne na potisno obvestilo in nato v aplikaciji VALÚ pritisne gumb Plačaj.

  3. Na mobitel prejme potrditveni SMS.

 

 

Koristno

  • Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije, A1 ali BOB, ki še ne uporabljajo aplikacije VALÚ, za plačilo v mobitel vtipkajo *180*6-mestna koda*PIN# in potrdijo s tipko za klic. PIN je varnostna koda za plačilo. Vključijo jo tako, da v mobitel vtipkajo *134*želeni PIN# in potrdijo s tipko za klic.

  • Vmesnik za enkratna in vmesnik za periodična plačila se lahko uporabljata tudi v obliki integracije plačila na spletno stran. V tem primeru kupec na spletni strani izbere želeni izdelek in nato za potrditev nakupa dobi potisno obvestilo aplikacije VALÚ.

Navodila za stornacijo plačila

Na uporabniških straneh za ponudnike oddate zahtevek za delno ali polno stornacijo računa. Zahtevek za stornacijo računa odobri VALÚ. Vi nato potrdite kreiranje storno računa v naslednjih korakih:

  1. Odprete uporabniške strani za ponudnike in izberete zavihek RAČUNI.

  2. Poiščete račun, ki ga želite stornirati, kliknete rdeč križec za stornacijo in izberete delno ali polno stornacijo računa.

  3. Ekipa VALÚ preveri in odobri zahtevek za stornacijo računa. Izda se storno račun.
    Po odobritvi zahtevka s strani ekipe VALÚ ste o tem obveščeni po e-pošti.

 

Koristno

  • Stornacija plačila bo izvedena pri kreiranju storno računa, razvidna pa bo pri naslednjem obračunu transakcij.

  • Podrobnejša navodila za stornacijo najdete v dokumentu Telefonska prodaja VALÚ – navodila za ponudnike, ki ste ga dobili hkrati s tehnično specifikacijo. Če dokumenta ne najdete, nam lahko pišete na podpora@valu.si in vam ga ponovno pošljemo.