Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč za ponudnike


Nazaj na teme pomoči
 

Vpeljava plačil z VALÚ-jem

Kaj moram storiti, če želim kupcem ponuditi možnost plačila z VALÚ-jem?
Pokličite nas ali pošljite povpraševanje na prodaja@valu.si, da vas kontaktiramo glede konkretne ponudbe. Ko skupaj z vami izberemo plačilno metodo, prilagojeno vašemu prodajnemu mestu, se dogovorimo za provizijo in podpišemo pogodbo o sodelovanju. Nato vam pomagamo pri prilagoditvi prodajnega mesta in poskrbimo za oznake na prodajnem mestu.
Ali je mogoče terminal uporabljati tudi na terenu?
Terminal lahko uporabljate tudi na terenu. Če pa je terminal povezan z vašim fizičnim prodajnim mestom (s kablom), potem ga ni mogoče prenašati.
Kakšne so provizije za ponudnika?
Provizije so prilagojene ponudnikom glede na vrsto poslovanja.
Ali bom imel z vpeljavo novega načina plačila kakšne stroške?
Najprej je treba izbrati plačilno metodo, ki je najboljša za vaše prodajno mesto. Stroški lahko nastanejo pri prilagoditvi blagajniškega programa ali pri dodajanju plačilne metode na spletno stran. Stroški so odvisni tudi od vašega vzdrževalca prodajnega mesta. Aplikacija, ki vam omogoča sprejemanje plačil z VALÚ-jem, je brezplačna.