Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Aktualno

17. november 2023

Sprememba pri Programu zvestobe VALÚ KLUB

Obveščamo vas, da se bo Program zvestobe VALÚ KLUB s 1. 1. 2024 preoblikoval v Program zvestobe Telekoma Slovenije.
Sprememba pri Programu zvestobe VALÚ KLUB

S tem datumom bodo začeli veljati novi Pogoji Programa zvestobe Telekoma Slovenije in Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk.

Program zvestobe Telekoma Slovenije je na voljo le naročnikom Telekoma Slovenije in registriranim predplačnikom Mobi. Člani Programa zvestobe VALÚ KLUB, ki ste se vanj včlanili v mobilni aplikaciji VALÚ in članstva niste povezali z naročniškim računom Telekoma Slovenije, lahko svoje točke porabite do vključno 31. 12. 2023.

Svoje članstvo v Programu zvestobe Telekoma Slovenije lahko po 1. 1. 2024 nadaljujete tako, da si kot naročnik Telekoma Slovenije aktivirate program zvestobe v Mojem Telekomu in svoj profil VALÚ nadgradite v naprednega (če ga še niste). V nasprotnem primeru vam bo članstvo v prenehalo, neporabljene točke pa vam bodo zapadle. S 1. 1. 2024 se bo Program zvestobe VALÚ KLUB umaknil iz mobilne aplikacije VALÚ in spletnega mesta valu.si. Z aplikacijo VALÚ pa boste še naprej lahko nemoteno plačevali na plačilnih mestih VALÚ.

Svoje stanje točk boste lahko preverili v Mojem Telekomu, na računu, na Telekomovih prodajnih mestih, s klicem na 080 8000 ali s poslanim SMS-sporočilom PZ TOCKE na 1919 (sporočilo pošljete s svoje nosilne mobilne številke).

Spremenili bomo tudi veljavnost točk: točke bodo po novem veljale od 1. 1. tekočega leta do 31. 3. prihodnjega leta. Primer: točke, pridobljene med 1. 1. in 31. 12. 2024, bodo imele rok zapadlosti 31. 3. 2025. Izjema so točke, pridobljene od 1. 1. do 31. 12. 2023, ki pa bodo zapadale kot do sedaj, zadnji dan v mesecu, v katerem so bile pridobljene pred enim letom.

Obveščamo vas tudi, da bomo razširili načine pridobivanja in unovčevanja točk. Ker bomo te sproti dopolnjevali, vas vabimo, da spremljate telekom.si.

Če se z navedenimi spremembami ne strinjate, imate možnost izčlanitve iz programa zvestobe.

Dodatne informacije o spremembi so na voljo na telekom.si in na brezplačni številki 080 8000.