Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Kaj omogoča VALÚ?

  • PLAČAJ

    Plačujte na številnih prodajnih mestih, avtomatih in v spletnih trgovinah.

  • POŠLJI DENAR

    Varno pošljite denar svojim prijateljem, znancem ali sorodnikom.

  • PREJMI DENAR

    Enostavno sporočite prijateljem, naj vam vrnejo znesek, ki so si ga izposodili.

  • RAZDELI RAČUN

    S prijatelji si razdelite račun za večerjo ali skupinsko darilo.

  • DVIGNI DENAR

    Denar z računa VALÚ lahko dvignete v Telekomovih centrih ali si ga naložite na TRR.

  • NAPOLNI RAČUN VALÚ

    Račun VALÚ enostavno napolnite z VALÚ Moneto, prek TRR-ja ali s plačilno kartico.

Kaj potrebujete za uporabo pametne denarnice VALÚ?

  1. Na mobitel si naložite aplikacijo VALÚ.
  2. Registrirajte se s svojo mobilno številko in e-naslovom.
  3. Po zaključeni registraciji pridobite osnovni profil.
  4. Za več možnosti uporabe si aktivirajte napredni profil.
 

 

Uporabniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije in A1 imate vključeno VALÚ Moneto (prej Moneta), s katero enostavno napolnite svoj račun VALÚ, strošek pa se obračuna kasneje na mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.

Kaj vam omogočajo različni profili VALÚ-ja?

 

Osnovni profil vam omogoča:

  • do 150 EUR stanja na računu,
  • do 150 EUR mesečnih transakcij (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 1500 EUR letno,
  • prejemanje sredstev.

 

Napredni profil vam omogoča:

  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 15.000 EUR letno,
  • prejemanje in pošiljanje denarja ter
  • delitev računa.

Kako nadgradite svoj profil?

 

V aplikaciji VALÚ

Svoj profil nadgradite v Nastavitvah, lahko pa to uredite kar v sklopu Transakcije (Nadgradi profil).

 

Na www.valu.si 

Prijavite se v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko opravite na več načinov:

  • z  VALU Moneto (če imate samo eno mobilno naročniško številko in VALÚ Moneto pri Telekomu Slovenije) ali
  • z Mojim Telekomom (če imate profil v Mojem Telekomu) ali
  • z videoidentifikacijo ali
  • osebno v Telekomovem centru ali
  • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku.

 

Kako pridobiti napredni profil z VALÚ Moneto?
Kako pridobiti napredni profil z Mojim Telekomom?

 

Certifikat za sistem vodenja ISO/IEC 27001:2013

.pdf 1,40 MB