Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Sem uporabnik VALÚ Monete, vendar ne poznam svoje kode VALÚ Moneta PIN. Kaj naj storim?

Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije lahko najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).

Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.

Če je koda PIN blokirana, se bo samodejno deblokirala v 24 urah.

Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.

Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: