Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Če ste e-pošto, v kateri bi morali potrditi svoj e-naslov, pomotoma izbrisali oziroma je niste prejeli, imate v aplikaciji VALÚ možnost, da ponovno naročite potrditveno sporočilo. Za ponovno pošiljanje e-pošte za potrditev e-naslova:
  • Odprite aplikacijo VALÚ in desno zgoraj izberite Nastavitve.
  • Nato izberite Moji podatki in sklop E-naslov.
  • Tam vnesite drug e-naslov oz. izberite možnost Ponovno pošlji potrditveno sporočilo.
  • V primeru, ko imate med transakcijami v aplikaciji VALÚ zabeležen uspešen nakup paysafecarda, PIN-kode za paysafecard pa nimate prikazane v sklopu Moje QRte, pišite na info@edenar.net, pri tem pa sporočite svojo telefonsko številko in čas nakupa. Ekipa eDenar bo preverila transakcijo, nato pa vam bo poslala nadaljnja navodila oz. stornirala nakup, če pridobitev PIN-kode za paysafecard ne bo mogoča. V primeru stornacije boste sredstva prejeli nazaj na svoj račun.
    Če potrebujete višji mesečni oz. letni limit, kot ga omogoča napredni profil VALÚ, lahko oddate vlogo za individualno zvišanje limita. Vlogo lahko oddate:
  • osebno v Telekomovih centrih ali pri posrednikih ali
  • na daljavo, pri čemer v nastavitvah aplikacije pregledate svoje podatke in jih še enkrat potrdite, se identificirate z videoklicem ali z digitalnim certifikatom, nato pa na e-naslov info@valu.si sporočite dodatne zahtevane podatke:
  • začasni naslov (če ga imate) in
  • informacijo, od kod izvirajo sredstva, s katerimi boste polnili račun VALÚ.


  • Vaš promet lahko zvišamo, kot sledi:
  • letni promet do 50.000 EUR,
  • mesečni promet do 10.000 EUR.
  • Da, za uporabo VALÚ Monete plačujete mesečno članarino. Ob prvem plačilu z VALÚ Moneto se vam samodejno vključi nižja članarina.

    Na voljo sta dve članarini:
  • članarina Standard oziroma Osnovna, ki se začne zaračunavati po prvem uspešnem nakupu z VALÚ Moneto;
  • članarina Plus oziroma Napredna, ki jo svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

  • Mesečna članarina za naročnike storitev Telekoma Slovenije:
  • članarina Standard: 1,49 EUR,
  • članarine Plus: 1,79 EUR.

  • Mesečna članarina za naročnike A1 in BOB:
  • članarina Osnovna: 0,79 EUR.
  • članarina Napredna: 1,45 EUR.
  • Najvišji dnevni limit za nakupe na fizičnih in spletnih prodajnih mestih je 1000 EUR. To pomeni, da lahko v enem dnevu na fizičnih prodajnih mestih plačate največ za 1000 EUR in na spletnih prodajnih mestih še 1000 EUR, če imate na računu VALÚ dovolj sredstev. Dnevni limit lahko v aplikaciji VALÚ tudi spremenite – podrsajte v levo in izberite Dnevni limiti. Najvišji možni znesek nakupa je odvisen tudi od stanja na računu VALÚ in vašega profila VALÚ.
    Omejitev je odvisna od stanja sredstev, ki jih imate na računu VALÚ, in mesečnega oz. letnega prometa, ki ga imate na svojem profilu VALÚ.
    Na bankomatu lahko s kartico VALÚ Mastercard dvignete največ 500 EUR na dan. Dnevni limit do zneska 500 EUR nastavite v aplikaciji VALÚ – podrsajte v levo in kliknite na Dnevni limiti.

    Da, storitev VALÚ Moneta je omogočena mladoletnim osebam od 15. leta starosti.

    Identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom lahko opravite uporabniki, ki imate račun Moj Telekom in z njim povezano mobilno številko, s katero imate povezan tudi račun VALÚ.

    Pri preverjanju porabe VALÚ Monete lahko pride do 20-minutnega zamika, saj lahko traja do 20 minut, da se povsod zabeleži, da je transakcija zaključena. V vmesnem času so sredstva rezervirana in zato še niso zabeležena v porabi.

    Identifikacijo s podatki VALÚ Monete lahko opravite uporabniki Telekoma Slovenije, ki imate na svojem naročniškem razmerju eno mobilno številko. Če imate na svojem naročniškem razmerju več mobilnih številk, izberite druge načine identifikacije.

    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite VALÚ Moneta. Vpišite svojo davčno številko, rojstni datum in rojstni kraj.  Sistem preveri, ali se podatki ujemajo s podatki v sistemu/bazi Telekoma Slovenija. V nadaljevanju se opredelite o svoji političnosti izpostavljenosti in, če želite, vpišite še TRR. Nato vam aplikacija prikaže podatke, da jih lahko preverite in potrdite. Sledi obvestilo, da ste uspešno nadgradili profil.

    V primeru težav z identifikacijo pokličite 041 440 880.

    Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:
    Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ.


    Navodila za uporabnike VALÚ Monete:
    Pri plačilih s kodo (v spletni trgovini, na mobilni napravi ponudnika in fizičnih plačilnih mestih) v mobitel vtipkajte ukazni niz *180*xxxxxx*PIN#.Pri plačilih s klicem (na Urbanomatu in fizičnih plačilnih mestih, ki imajo POS-terminal) pokličite številko 180 in mobitel prislonite k POS-terminalu, nato v POS-terminal vpišite PIN. Pri plačilu prek sporočil SMS pri potrditvi plačila uporabite PIN. Za potrditev plačila v mobitel vtipkajte ukazni niz *188*PIN# in potrdite s tipko za klic.

    Veljavnost identifikacije za nadgrajeni profil traja 5 let. Če ste identifikacijo opravili osebno v Telekomovem centru ali prek videoklica, se upošteva datum veljavnosti osebnega dokumenta oz. obdobje 5 let – kar se zgodi prej. Če ste opravili identifikacijo z digitalnim potrdilom, se upošteva veljavnost digitalnega potrdila oz. obdobje 5 let – kar se zgodi prej.

    Identifikacijo za nadgradnjo profila je treba obnavljati po zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma.

    Za izplačilo na TRR morate v obrazec, ki je na portalu Moj VALÚ (Pregled/Izplačaj na TRR), vnesti svoj TRR in znesek. Izplačilo je možno le, če je stanje na vašem računu višje od 1 EUR. Pogoj za izplačilo na TRR je vpis davčne številke.

    Med vzpostavljenim klicem mora imeti internetno povezavo, in sicer:
    • vključen WiFi ali
    • vključene mobilne podatke 3G oz. LTE/4G z vključeno storitvijo VoLTE.
  • VALÚ Moneta je najboljši in najenostavnejši način polnjenja računa VALÚ, ki vam omogoča, da stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta deluje tudi samostojno, kot brezgotovinsko plačevanje z mobitelom, ki vam omogoča odloženo plačilo. Stroške poravnate naslednji mesec, s plačilom računa za telekomunikacijske storitve.
  • VALÚ Moneta je na voljo uporabnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije, naročnikom A1 in BOB.
  • Na voljo je za fizične in pravne osebe ter pravne osebe z ločenim računom za zasebno rabo.
  • Omogoča plačevanje z mobitelom na plačilnih mestih z oznako VALÚ.
  • VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije.. VALÚ Moneto na posamezni mobilni številki aktivirate ob prvi uporabi storitve. Takrat se vam začne obračunavati mesečna članarina. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu Moj A1,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto vključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB,
  • s klicem na številko 068 680 680.

  • Cenik  uporabe storitve VALÚ Moneta
    Kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in jo potrdite s tipko za klic. VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

    Vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kartico VALÚ Mastercard ponovno naročite v aplikaciji VALÚ, tako da podrsate v levo in kliknete gumb Naročilo nove kartice. V nadaljevanju izberete razlog za menjavo ter označite, da se strinjate z zneskom ponovne izdaje kartice, ki je 8 EUR. Nato pritisnete gumb Naroči. Obstoječa kartica se po naročilu nove prekliče in je ni več mogoče uporabljati. Od naročila do dostave kartice lahko traja do 10 dni.

    Kartica bo poslana na vaš stalni naslov po običajni pošti. Po prejemu kartico aktivirate v mobilni denarnici VALÚ, tako da s kartice prepišete zadnje štiri številke.

    Glavne razlike med VALÚ Moneto in aplikacijo VALÚ lahko preverite v tabeli.

    Pri nakupu paysafecarda prek SMS-a lahko izberete znesek 10, 25, 50 ali 100 EUR. 

    Pri nakupu kartice paysafe direct ali paysafecasha najvišji dovoljeni znesek nakupa znaša 1000 EUR.

    Za opravljanje nakupov v VALÚ Marketu si naložite aplikacijo VALÚ.

    Če imate napredni profil VALÚ, lahko pri nakupu prek SMS-a ali v VALÚ Marketu pri paysafecardu izberete znesek 10, 25, 50 ali 100 EUR. Najvišji dovoljeni znesek nakupa kartice paysafe direct ali paysafecasha pa znaša 1000 EUR.

    Če imate osnovni profil VALÚ in ne uporabljate VALÚ Monete, kartic paysafecard ne morete kupiti. Za nakup kartic paysafe direct ali paysafecash prek SMS-a ali VALÚ Marketa pa je najvišji možen znesek nakupa 49 EUR.

    Če želite kupiti kartico paysafecard ali si zagotoviti višje zneske za nakup kartic paysafe direct in paysafecash, si v aplikaciji nadgradite profil VALÚ.

    Uporabniki VALÚ Monete plačilo potrdite z vnosom ukaznega niza *188*PIN# v mobitel in pritiskom tipke za klic.

    Vklop kode PIN za uporabnike VALÚ Monete: Uporabniki VALÚ Monete kodo PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Uporabniki aplikacije VALÚ morate imeti vključen prenos podatkov (WiFi, mobilni podatki), da dobite na mobitel potisno obvestilo za potrditev plačila. Obvestilo pošlje aplikacija VALÚ. Po kliku na potisno obvestilo se vam odpre aplikacija VALÚ, kjer kliknete gumb Potrdi/Plačaj.

    Po treh napačnih vnosih kode PIN se uporaba storitve zaradi varnostnih razlogov onemogoči za 24 ur.

    Če ste pozabili svojo kodo PIN:

    Uporabniki aplikacije VALÚ: PIN je vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

    Uporabniki VALÚ Monete:  Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na njegovem spletnem mestu:

    Postopki plačil z aplikacijo VALÚ preverite tu: Kje lahko plačujem z VALÚ-jem?- Za uporabnike - VALÚ (valu.si)

    Če ste kodo VALÚ Moneta PIN pozabili, vam jo lahko izključijo v Telekomovih centrih. Za uspešno plačilo boste morali PIN ponovno vključiti z ukaznim nizom *134*PIN# in pritiskom tipke za klic.
    Kode PIN ne potrebujete pri:
  • plačilu na parkomatih;
  • pri plačilu vozovnic za avtobuse LPP s klicem na 1899 ali z aplikacijo Urbana;
  • pri polnjenju računov Mobi in IZI z ukaznim nizom,
  • pri polnjenju aplikacije VALÚ in aplikacije Urbana.
  • Uporabnikom aplikacije VALÚ pri postopku plačila ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije pa lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

    Najprej preverite, ali imate dovolj sredstev in limita za izvedbo plačila. Če ste se kdaj registrirali v aplikacijo VALÚ, za plačilo uporabite aplikacijo VALÚ.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj TelekomMoj A1 ali Moj BOB.

    Za več informacij lahko pokličete tudi na 041440880.

    Uporabniki VALÚ Monete pri Telekomu Slovenije lahko najprej preverite, ali imate kodo VALÚ Moneta PIN že vključeno. To storite z ukaznim nizom *134# in pritiskom tipke za klic. Na zaslonu mobitela se nato izpiše stanje kode PIN na vaši številki (izključena, vključena ali blokirana).

    Če je koda PIN izključena, jo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in pritiskom tipke za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

    Če je koda PIN vključena, a je ne poznate, jo lahko spremenite na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja ali z obiskom prodajnega mesta svojega mobilnega operaterja.

    Če je koda PIN blokirana, se bo samodejno deblokirala v 24 urah.

    Uporabniki VALÚ Monete pri A1 in BOB kodo PIN nastavite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN lahko kadarkoli spremenite z ukaznim nizom *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# , ki ga potrdite s tipko za klic.

    Spremembo in ponastavitev ali vklop PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:

    Koda PIN je varnostna koda, ki jo morate uporabljati za dodatne zavarovanje vaših plačil.

    Navodila za uporabnike aplikacije VALÚ:

    Uporabnikom aplikacije VALÚ pri večini postopkov plačil ni treba vpisati kode PIN, saj pred začetkom plačila aplikacijo odklenete z uporabo varnostnih elementov (4-mestna številčna koda, prstni odtis, prepoznava obraza). V primeru nedelovanja internetne povezave ali aplikacije lahko plačilo izvedete tudi brez aplikacije. V tem primeru je PIN vaša vstopna koda za aplikacijo VALÚ. Če se je ne spomnite, odprite aplikacijo VALÚ in kliknite povezavo Pozabljena vstopna koda.

     

    Navodila za uporabnike VALÚ Monete:

    Uporabniki VALÚ Monete za kodo PIN uporabite VALÚ Moneta PIN. Kodo vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN# in potrdite s tipko za klic. PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveno sporočilo SMS. Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja: Moj Telekom, Moj A1 ali Moj BOB.

    Pregledan uporabnik, ne glede na to ali njegov osebni profil uporabnika vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, lahko uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, so pregledani v skladu s ZPPDFT-1 (napredni profil).
    Če Telekom Slovenije uporabniku omogoči uporabo storitve VALÚ v večjem obsegu je pogoj za to lahko ponovni osebni pregled stranke, kjer posreduje dodatne podatke:
  • začasni naslov (če obstaja)
  • državljanstvo
  • podatek o osebnem dokumentu (naziv dokumenta, številka dokumenta, datum veljavnosti dokumenta in naziv izdajatelja)
  • podatki o predvidenem namenu/obsegu uporabe oziroma izvoru sredstev
    Dodatni podatki se zahtevajo tudi v primeru, če ima stranka stalno/začasno bivališče izven EU.
  • Nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbrane vrste postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT, in glede na ukrepe za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.

    Pri pregledanem uporabniku se obvezno zbirajo naslednji podatki: ime, priimek, spol, naslov, datum rojstva, kraj rojstva, državljanstvo, davčna številka, podatek o politični izpostavljenosti.
    Glede na izbrani način identifikacije se dodatno zbirajo še:

    Identifikacija – Moj Telekom: šifra SPP in uporabniški račun Moj Telekom, pri čemer se preveri, ali ima uporabnik mobilno številko, s katero se je registriral v VALÚ, povezano z uporabniškim računom Moj Telekom.

    Identifikacija – s podatki VALÚ Monete: šifra SPP, sistem preveri, ali ima uporabnik samo eno mobilno številko pri Telekomu Slovenije in ali se podatki ujemajo.

    Identifikacija – digitalno potrdilo: številka digitalnega potrdila, veljavnost digitalnega potrdila.

    Videoidentifikacija: podatek o osebnem dokumentu (naziv dokumenta, številka dokumenta, datum veljavnosti dokumenta in naziv izdajatelja), fotografija sprednje in zadnje strani osebnega dokumenta, fotografija uporabnika med postopkom videoidentifikacije, zvočni posnetek postopka videoidentifikacije.

    Osebna identifikacija (v Telekomovem centru oziroma drugje ob osebni prisotnosti): državljanstvo, država rojstva, izjava politično izpostavljene osebe o premoženju in izvoru sredstev.
    Stanje na kartici VALÚ Mastercard je enako stanju na računu VALÚ, ki ga lahko preverite v mobilni aplikaciji VALÚ. Na bankomatih stanja na kartici VALÚ Mastercard ni možno preveriti.
    Vozovnica ni predmet vračila. Po opravljenem neželenem nakupu se lahko obrnete na podpora@marprom.si.
    Voznica, ki jo kupite v VALÚ Marketu, je veljavna 30 dni od nakupa. Ko jo uporabite prvič, je vozovnica veljavna še eno uro od prvega skeniranja oziroma aktivacije. Ko odprete vozovnico, se izpiše, ali je še neuporabljena oziroma koliko časa je še veljavna. Svetujemo vam, da uporabljeno vozovnico sami prestavite v sklop Porabljen, ko pa preteče od nakupa 30 dni, se vozovnica samodejno prestavi v sklop Pretečene.
    Vozovnico, ki jo najdete v sklopu Moje QRte, odprite z izbiro gumba v obliki QR-kode. Prikazala se bo vozovnica s QR-kodo, ki jo skenirate pri voznikovem terminalu na avtobusu.
    V VALÚ Marketu lahko kupite največ 10 vozovnic.
    Na voljo je samo ena vrsta vozovnic, in sicer enkratne vozovnice, ki veljajo na linijah mestnega prometa Marprom v Mariboru. Več informacij najdete na spletni strani Marproma.
    Kupljena vozovnica se bo v VALÚ Marketu shranila v sklop Moje QRte, do nje pa lahko dostopate tudi na prvi strani aplikacije VALÚ. Vozovnica je shranjena v obliki QR-kode.
    V VALÚ Marketu izberite Vozovnice za mestne avtobuse v Mariboru, izberite želeno količino, dodajte v košarico in nadaljujte do plačila: če opravljate nakup v mobilni aplikaciji, le še potrdite plačilo, če pa opravljate nakup na računalniku, z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo in potrdite plačilo. Vozovnica bo shranjena v sklopu Moje QRte.
    Informacije, kako uporabite paysafecard, najdete na https://www.paysafecard.com/sl-si/
    Kupljeni paysafecard se shrani v sklop Moje QRte. Ko odprete paysafecard, vidite na vrhu 16-mestno kodo za koriščenje, ki jo lahko tudi kopirate. Potrdilo o opravljenem nakupu prejmete na e-naslov.
    Postopek nakupa v aplikaciji VALÚ za uporabnika z naprednim profilom VALÚ:
  • Odprite aplikacijo VALÚ in izberite sklop Market.
  • Nato izberite sklop Paysafecard.
  • Izberite vrednost − 10, 25, 50 ali 100 EUR.
  • Izbrano potrdite z gumbom Naprej.
  • Potrdite plačilo.
  • Pokažejo se podatki o transakciji.
  • Ne, nakup več kartic hkrati ni mogoč.
    Na voljo imate 10, 25, 50 in 100 EUR.
    Obvestilo se lahko prikaže iz več razlogov.
    Predlagamo, da preverite:
  • ali imate napredni profil VALÚ,
  • ali imate na računu VALÚ dovolj denarja,
  • ali ste morda presegli mesečni ali letni promet na računu VALÚ,
  • ali imate na VALÚ Moneti še dovolj sredstev, če pri plačevanju uporabljate samodejno polnitev z VALÚ Moneto,
  • ali deluje internetna povezava (WiFi ali mobilni prenos podatkov).
    Če ste na vse zgornje odgovorili pritrdilno, vas prosimo, da poskusite ponovno. Če se obvestilo še vedno prikazuje, nam pišite na info@valu.si in dopišite podatke o plačilu (telefonska številka, e-naslov, čas nakupa, podrobnejše informacije, kaj se je zgodilo), lahko pa nas tudi pokličete na 041440880.
  • Nakup je lahko neuspešen iz več razlogov:
  • če imate osnovni profil VALÚ,
  • če na računu VALÚ nimate dovolj denarja,
  • če ste na računu VALÚ presegli mesečni ali letni promet,
  • če imate v VALÚ-ju vključeno samodejno polnitev z VALÚ Moneto, preverite, ali imate še dovolj sredstev oziroma ali ste morda dosegli mesečni limit VALÚ Monete,
  • če vaša internetna povezava ne deluje (WiFi ali mobilni prenos podatkov),
  • v primeru tehničnih težav.
  • Page 1 of 5 FirstPrevious [1]