Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa 1.000,00 € (odvisno od doseženih limitov izbranega profila uporabnika VALÚ). V naslednjem koraku vpišete podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
V dokumentu Politika zasebnosti preverite, kako Telekom Slovenije uporabnikom zagotavlja informacije o obdelavi osebnih podatkov v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov?
Če ste si naložili aplikacijo VALÚ in želite plačati z VALÚ Moneto (z ukaznim nizom), morate imeti dovolj stanja na računu VALÚ. Rešitev je, da si vključite samodejno polnitev računa VALÚ z VALÚ Moneto:
1. obiščite sklop Nastavitve v desnem zgornjem kotu aplikacije,
2. izberite samodejno polnitev računa.
V tem primeru pokličite +386 41 440 880, kjer se boste identificirali in nato boste lahko nastavili novo vstopno kodo.
Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic.
Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup lahko nato opravite v aplikaciji ali na www.valu.si v sklopu Market. Če želite opraviti nakup na www.valu.si, se najprej prijavite v Moj VALÚ.
V Marketu lahko plačujete z VALU-jem.
Način plačila preverite pri posameznem ponudniku oz sledite navodilom pri postopku plačila.
V Marketu izberite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in izberite relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali pa vnesete 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
Da.
Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje karte.
V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.
Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.
V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite v Nastavitvah, lahko pa to uredite kar v sklopu Transakcije (Nadgradi profil).
Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil.
Identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko opravite na več načinov:
  • z videoidentifikacijo ali
  • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
  • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku ali
  • osebno v Telekomovih centrih.
  • Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje karte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
    Če vaš mobitel to omogoča, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve in izberite možnost Uporabi prepoznavo obraza (Face ID).
    Osnovni profil vam omogoča:
  • do 500 EUR stanja na računu,
  • do 250 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil) in
  • prejemanje sredstev.

    Napredni profil vam omogoča:
  • do 5.000 EUR stanja na računu,
  • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil) ter
  • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim).
  • Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.
    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite Moj Telekom. Vpišite e-naslov in geslo, ki ju uporabljate za dostop do Mojega Telekoma. Če se vaši podatki v VALÚ-ju ujemajo s podatki v Mojem Telekomu, je identifikacija uspešno opravljena. V primeru, da imate težave z identifikacijo, pokličite +386 41 440 880.
    Vozovnica je shranjena v vaši aplikaciji VALÚ v sklopu Market in je ne morete poslati komu drugemu.
    Če izpolnjujete pogoje, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite videoidentifikacijo. Vnesite osebne podatke, potrdite strinjanje s pogoji, nato pa se sproži videoklic. Svetovalcu pokažite osebni dokument s fotografijo (podatke ste že prej vnesli v obrazec) in bančno kartico, s katere je razviden TRR, s katerim ste napolniti račun VALÚ. Videoidentifikacija je omogočena od ponedeljka do sobote od 8. do 20. ure (razen ob praznikih).
    Za videoidentifikacijo morate biti polnoletni, hkrati pa mora biti izpolnjen pogoj, da ste prek svojega TRR-ja že napolnili račun VALÚ. V obrazec vnesite podatke s svojega osebnega dokumenta, s katerim se boste identificirali in ki ga morate med postopkom pokazati svetovalcu.
    Pri videoidentifikaciji morate podati soglasje, s katerim dovoljujete izvedbo celotnega postopka videoidentifikacije in hranjenje zajetih posnetkov.
    Za videoidentifikacijo potrebujete računalnik ali mobilno napravo s kamero in mikrofonom.
    Priporočljivo je, da ste med postopkom videoidentifikacije v dovolj tihem in svetlem prostoru ter da vir svetlobe ni tik za vami ali nad vami (da ne sveti v kamero računalnika ali mobitela).
    Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Sledi postopek urejanja osebnih podatkov, kjer dopolnite manjkajoče podatke ali popravite že vnesene podatke. Na koncu za dodatno identifikacijo izberite digitalno potrdilo. Prikazala se vam bodo digitalna potrdila, nameščena na vašem računalniku. Izberite tistega, ki ga želite uporabiti.
    Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.
    Če želite opraviti videoidentifikacijo prek aplikacije in se videoklic ne vzpostavi, vas prosimo, da poskusite opraviti videoidentifikacijo na www.valu.si (prijavite se v Moj VALÚ in izberite možnost Nadgradi profil).
    Najprej preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
    Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozzila Firefox.
    V primeru, da se težava kljub temu še vedno pojavlja, pokličite +386 41 440 880.
    VALÚ Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobitelom, hkrati pa uporabnikom storitev Telekoma Slovenije in A1 omogoča tudi polnitev računa VALÚ. Prednost VALÚ Monete je odloženo plačilo, saj se vsa plačila obračunajo enkrat mesečno prek računa za telekomunikacijske storitve.
    Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Nato vpišite svoj e-naslov, s katerim boste dostopali do sklopa Moj VALÚ na www.valu.si in na katerega boste prejemali obvestila. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
    Če ste več kot 5-krat napačno vnesli enkratno kodo, ki ste jo prejeli v brezplačnem SMS-u, je registracija nadaljnjih 24 ur onemogočena. Nato poskusite ponovno. V primeru težav pokličite +386 41 440 880.
    Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
    Ob sami registraciji ne boste imeli nobenih stroškov. Katere transakcije imajo predvideno provizijo, lahko preverite v veljavnem Ceniku storitev.
    Ne. VALÚ deluje neodvisno od vaše banke in vašega transakcijskega računa. Vnos TRR-ja je obvezen samo v primeru, če želite opraviti izplačilo sredstev na svoj TRR ali če želite svoj profil nadgraditi prek videoidentifikacije.
    Mobilna številka je vaše identifikacijsko sredstvo. Z vnosom svoje mobilne številke sprejmete splošne pogoje in pravila uporabe . Če tega ne storite, aplikacije VALÚ ne morete uporabljati.
    Vstopna koda je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov.
    VALÚ PIN pa je koda, ki jo vnesete ob plačilih zaradi zagotavljanja večje varnosti. VALÚ PIN je treba vnesti pri plačilih nad 25 EUR, prav tako ga morate vnesti, če ste že izvedli 5 plačil oz. če bi znesek vaših nakupov presegel 50 EUR (na primer: če bi s tretjim plačilom presegli skupni znesek plačil 50 EUR, morate PIN vnesti že pri tretjem plačilu).
    V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete VALÚ PIN. Po vnosu vstopne kode boste lahko spremenili VALÚ PIN.
    Svojo kodo VALÚ PIN lahko preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve. Za dostop do kode VALÚ PIN morate najprej vpisati svojo vstopno kodo.
    V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato izberete možnost Uporabi prstni odtis (Uporabi TouchID).
    Dostop do aplikacije je zavrnjen na vašo zahtevo ali ker ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo ali VALÚ PIN. Dostop lahko znova pridobite tako, da se prijavite v Moj VALÚ na www.valu.si, izberete sklop Nastavitve, nato pa v sklopu Varnost izberete možnost Omogoči dostop do aplikacije. Če ste pozabili svojo vstopno kodo, morate za nastavitev nove vstopna kode najprej potrditi telefonsko številko, nato pa odgovoriti na varnostno vprašanje, kakšen je vaš VALÚ ID (informacijo najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve). Nato si nastavite novo vstopno kodo in ponovno boste lahko dostopali do aplikacije VALÚ.
    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete Spremeni vstopno kodo.

    Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

    Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
    Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova in določitev gesla za prijavo v Moj VALÚ. V Moj VALÚ se prijavite s potrjenim e-naslovom ali s svojo telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx). Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
    Ja. Račun ostane aktiven in ga lahko uporabljate na www.valu.si.
    Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
    V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
    Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
    Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
    Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
    Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo
    Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. V primeru, da prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.
    Page 1 of 3 FirstPrevious [1]