Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Nakup je lahko neuspešen iz več razlogov:
  • če imate osnovni profil VALÚ,
  • če na računu VALÚ nimate dovolj denarja,
  • če ste na računu VALÚ presegli mesečni ali letni promet,
  • če imate v VALÚ-ju vključeno samodejno polnitev z VALÚ Moneto, preverite, ali imate še dovolj sredstev oziroma ali ste morda dosegli mesečni limit VALÚ Monete,
  • če vaša internetna povezava ne deluje (WiFi ali mobilni prenos podatkov),
  • v primeru tehničnih težav.
  • V VALÚ Marketu lahko kartico paysafecard kupite vsi, ki imate napredni profil VALÚ. Uporabnikom z osnovnim profilom VALÚ smo morali onemogočiti nakup kartic paysafecard zaradi usklajevanja z Zakonom o preprečevanju pranja denarja, ki prepoveduje polnjenje plačilnih instrumentov, kot je paysafecard, z anonimnim elektronskim denarjem. Vsem uporabnikom z osnovnim profilom VALÚ, ki v roku 7 dni po neuspešnem poskusu nakupa nadgradijo profil v naprednega, podarimo 1 € dobroimetja za nakup kartice paysafecard.
    S paysafecard lahko uporabniki plačujete v več tisoč spletnih trgovinah – brez posredovanja podatkov bančnega računa ali kreditne kartice. Paysafecard je mogoče uporabiti za plačilo različnih igric, na portalih z igrami na srečo (poker ipd.), na portalih za zmenke, na družbenih omrežjih, za telefonske pogovore in sporočila, za glasbo, film in zabavo.  Vsa mesta, kjer sprejemajo paysafecard - paysafecard.com
    Paysafecard je predplačniška vrednostna kartica, ki jo lahko uporabite za nakup na različnih plačilnih mestih. Sistem paysafecard je eden izmed vodilnih na svetovnem trgu na področju spletnih predplačniških plačilnih sredstev in del skupine Paysafe. Več: https://www.paysafecard.com/sl-si/.
    V Marketu pod Aktivnosti v gorah izberite smučišče. Nato izberete vrsto vozovnice in potrdite svoj izbor. V naslednjem koraku izberite dodatno vozovnico ali nadaljujte z nakupom (gumb Naslednji korak). Nato izberite način prevzema smučarske karte, pri čemer imate dve možnosti:
  • naloži na kartico s čipom ali
  • vavčer.
    Če želite smučarsko vozovnico naložiti na kartico s čipom, morate vnesti 23-mestno kodo, ki jo najdete v kotu kartice s čipom.
    Če izberete vavčer, se vam bo dodatno obračunala kavcija kartice s čipom, ki jo prevzamete na smučišču (na kartomatu ali na blagajni).
    Izbiro dodajte v košarico in nadaljujte na blagajno. Pri nakupu karte v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali pa vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
    Izbirate lahko med smučišči: Krvavec, Rogla, Soriška planina in Golte.
  • Vozovnica ni vezana na točno določen dan. Priporočamo, da jo porabite v isti zimski sezoni. Pogoje uporabe v naslednji zimski sezoni določa posamezno smučišče.
    Nakup družinske vozovnice v VALÚ Marketu ni mogoč. Lahko pa kupite več vozovnic naenkrat.
    Na eni kartici s čipom je lahko naenkrat naložena ena vozovnica.  Ko jo porabite, lahko naložite novo.
    Sledite postopku nakupa. Kupljena vozovnica in kartica s čipom se povežeta na podlagi vpisane 23-mestne kode med nakupom. Obisk blagajn ni potreben. Po opravljenem nakupu se lahko takoj odpravite do prve gondole ali sedežnice.
    Kartico lahko dobite v Telekomovem centru v Kranju, Ljubljani (Citypark) in Velenju. Lahko nam tudi pišete na info@valu.si in se dogovorimo, kje bi jo lahko prevzeli. Predlagamo, do dopišete še svoje ime in priimek, telefonsko številko in kraj bivanja, da se bomo lažje uskladili. Kartico s čipom vam izdajo tudi na blagajni smučišč, če ste izbrali nakup z vavčerjem. Nekatera smučišča imajo tudi avtomate za izdajo kartic s čipom. Uporabite lahko katerokoli kartico s čipom iz sistema SkiData.
    Vozovnico lahko naložite na katerokoli kartico s čipom iz sistema SkiData. Primer: če imate kartico s čipom, ki ste jo uporabili na smučišču Krvavec, jo lahko ponovno uporabite za smučanje na Soriški planini.
    Ob vstopu na prireditveni prostor pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market > Moje QRte.
    V VALÚ Marketu lahko kupite vrednostnice mobilnih operaterjev:
  • Telekom Slovenije,
  • IZI,
  • Telemach,
  • A1,
  • BOB.
  • Vrednostnica predstavlja sredstvo za polnjenje predplačniške številke. V VALÚ Marketu je vrednostnica virtualna, kar pomeni, da ne dobite listka. 16-mestna koda se vam po nakupu shrani v sklop Moje QRte. V VALÚ Marketu vrednostnico kupite, postopek polnjenja pa določa vaš mobilni operater. Vrednostnica omogoča polnitev s klicem v klicni center mobilnega operaterja, z ukaznim nizom ali prek spleta. Kratek postopek polnjenja je napisan tudi na posamezni vrednostnici.
    V sklopu Moje QRte boste imeli vse aktivne vrednostnice shranjene v sklopu Aktualne, podatek o veljavnosti pa je izpisan na vrednostnici zgoraj levo. Ko posamezno vrednostnico uporabite, priporočamo, da jo sami prestavite med Porabljene, ko pa bo potekla, pa se bo samodejno prestavila med Pretečene.
    Veljavnost je izpisana na sami vrednostnici, ki jo najdete v sklopu Moje QRte.
    V VALÚ Marketu lahko kupujejo le uporabniki aplikacije VALÚ. Če še nimate aplikacije VALÚ, predlagamo, da si jo naložite iz trgovine za aplikacije na vašem telefonu (AppStore, Google Play, Huawei App Gallery) in se vanjo registrirate. Po opravljeni registraciji lahko vrednostnico kupite v aplikaciji VALÚ ali prek spleta. V obeh primerih obiščete sklop Market, izberete Vrednostnice in sledite postopku nakupa. Predlagamo vam, da si v aplikaciji VALÚ vključite samodejno polnjenje z VALÚ Moneto. Tako se bo vaša pametna denarnica VALÚ kar sama napolnila s sredstvi VALÚ Monete.
    Vrednostnice žal ni mogoče menjati.
    Vrednostnico najdete v sklopu Moje QRte. Ob kliku na vrednostnico se prikaže 16-mestna koda, ki jo kopirate oz. uporabite, kot je zapisano na vrednostnici (odvisno od operaterja). Kodo lahko tudi pošljete drugi osebi. Za podrobnejša navodila koriščenja vrednostnice se obrnite na svojega mobilnega operaterja.
    Nakup v aplikaciji VALÚ
  • Odprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice.
  • Sledite postopku nakupa.
  • Kupljena predplačniška vrednostnica se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
  • Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.

  • Nakup na spletu (www.valu.si/market)
  • Obiščite sklop Market in izberite Vrednostnice.
  • Sledite postopku nakupa.
  • Kupljena predplačniška vrednostnica se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
  • Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
  • Kartico VALÚ Mastercard lahko kadarkoli sami blokirate v mobilni aplikaciji VALÚ ali na spletni strani Moj VALÚ.
    V aplikaciji to storite v treh korakih:
  • vstopite v mobilno denarnico VALÚ,

  • podrsajte levo, da pridete do sklopa VALÚ Mastercard,

  • izberite možnost Onemogoči.

  • V primeru izgube, kraje ali zlorabe svojo kartico čim prej blokirajte oziroma pokličite službo za pomoč uporabnikom VALÚ na brezplačno telefonsko številko 041 440 880.
    Postopek oddaje reklamacije je sledeč:
  • s spletne strani Pomoč si prenesite reklamacijski obrazec;
  • izpolnite reklamacijski obrazec, ga natisnite in podpišite;
  • podpisan reklamacijski obrazec skupaj z vsemi zahtevanimi prilogami pošljite na info@valu.si.
  • Po potrebi vas bodo kontaktirali sodelavci ekipe VALÚ, ki bodo na podlagi opravljene identifikacije pridobili dodatne podatke, potrebne za razrešitev reklamacije. V primeru reklamacije nam podajte čim več informacij:
  • datum transakcije;
  • znesek transakcije;
  • prodajno mesto ali lokacija bankomata;
  • vrsta transakcije (bankomat, POS, splet);
  • opis težave (čim bolj podroben opis, zaslonske slike, potrdilo, besedilo, ki se je izpisalo na POS-terminalu/zaslonu, pisna komunikacija s prodajnim mestom itd.).
  • Če je bila spletna transakcija uspešna in je težava nastala pri dostavi blaga/storitve ali ustreznosti/poškodovanosti artikla, najprej kontaktirajte trgovca in poskušajte z njim rešiti težavo. V primeru, da zadeve ne boste mogli urediti s trgovcem, nam posredujte dokazila (dopisovanje s trgovcem).
    Kartica VALÚ Mastercard je debetna kartica, kar pomeni, da se razpoložljivo stanje denarja v mobilni denarnici VALÚ zmanjša v trenutku avtorizacije, in sicer za celoten znesek transakcije in morebitno zaračunane provizije. Provizija se zaračuna 1,5 % od zneska pri dvigu gotovine na bankomatu ali 3 % od zneska pri transakcijah s kartico VALÚ Mastercard, ki vključujejo nakup potovalnih čekov, kriptovalut, tuje gotovine, loterijskih listkov, srečk, igralnih žetonov, dobroimetja, vavčerjev, ki so zamenljivi za gotovino, plačilo različnih stav, prenos sredstev ipd. Če skupni zaračunani znesek (transakcije in provizije) presega razpoložljivo stanje v vaši mobilni denarnici VALÚ, bo transakcija ob preverjanju plačila zavrnjena. Koliko denarja imate na računu VALÚ, lahko kadarkoli preverite v mobilni denarnici VALÚ. Ne morete pa tega preveriti na bankomatu (pregled stanja ni omogočen). Uporabniku, ki ima v mobilni denarnici VALÚ vključeno samodejno polnitev računa z VALÚ Moneto, se ob avtorizaciji plačila razlika med skupnim zaračunanim zneskom in razpoložljivim stanjem denarja v mobilni denarnici VALÚ najprej napolni z VALÚ Moneto, če ima na VALÚ Moneti dovolj limita.
    Možni razlogi za zavrnitev plačila so:
  • pred prvo uporabo kartice VALÚ Mastercard niste izvedli aktivacije v mobilni denarnici VALÚ;

  • želeli ste izvesti brezstično plačilo, vendar pred tem niste opravili plačila na POS-terminalu;

  • v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj dobroimetja za izvedbo plačila;

  • znesek za plačilo presega znesek dnevnih limitov, ki jih imate nastavljene v mobilni denarnici VALÚ;

  • presegli ste mesečne ali letne omejitve prometa;

  • v aplikaciji VALÚ ali v Mojem VALÚ-ju ste onemogočili uporabo kartice;

  • za tujino v aplikaciji še niste aktivirali možnosti »Omogoči plačevanje v tujini«;

  • poskusili ste opraviti nakup, ki ni dovoljen;

  • nepravilno ste vpisali številko PIN (številko PIN lahko preverite v mobilni aplikaciji VALÚ).

  • Predpogoj za aktivacijo brezstičnih plačil je predhodna izvedba plačila tako, da kartico vstavite v POS-terminal ali bankomat, odtipkate številko PIN in transakcijo uspešno zaključite. S tem se namreč na vaši kartici VALÚ Mastercard aktivira čip NFC. Možnosti za zavrnitev nakupa so seveda tudi druge. Morda prihaja do težav na trgovčevi strani, morda je presežena dnevna/mesečna omejitev dovoljenih nakupov s kartico VALÚ Mastercard, morda imate na računu VALÚ prenizko stanje dobroimetja za plačilo računa ali pa imate nastavljene prenizke limite, ki ne omogočajo tega plačila.
    Pri plačevanju s kartico se pred odobritvijo transakcije vedno preveri stanje v denarnici uporabnika. Včasih pa se zgodi, da se zaradi tehničnih razlogov ali pa specifik določenih vrst transakcij predhodna avtorizacija ne more izvesti ali pa pride do spremembe zneska predhodno avtorizirane transakcije zaradi tečajnih razlik. Če v mobilni denarnici VALÚ nimate dovolj sredstev, lahko pride do neporavnanih obveznosti. Za nadaljnjo nemoteno uporabo mobilne denarnice VALÚ in kartice VALÚ Mastercard, si čim prej napolnite račun VALÚ. V primeru nezadostnega stanja, vas o tem obvestimo prek e-pošte, SMS-a in potisnih sporočil. Če v 8 dneh v mobilni denarnici VALÚ ne poravnate negativnega stanja, se v skladu s pogoji poslovanja kartico VALÚ Mastercard ukine, o čemer vas obvestimo.
    Uporabniki kartice VALÚ Mastercard vsa izvedena plačila vidite neposredno v svoji mobilni denarnici VALÚ, v sklopu Transakcije. Transakcije, ki so še v postopku avtorizacije (prejemnik sredstev jih še ni dokončno potrdil), so izpisane z rožnato barvo, dokončno potrjene transakcije pa s črno barvo. Vse avtorizirane transakcije znižujejo vaša razpoložljiva sredstva, potrjene transakcije pa stanje na vašem računu VALÚ.
    V Sloveniji pri brezstičnem plačevanju nakupov do 25 evrov vnos številke PIN ni potreben, nakupe nad 25 evrov pa boste še vedno morali potrditi s številko PIN. Če boste nakupe opravljali na prodajnem mestu, ki ne omogoča brezstičnega plačevanja, boste vsak nakup morali potrditi s številko PIN ali podpisom. Višina zneska, pri katerem ni potrebna potrditev z vnosom številke PIN, se uravnava na nacionalnem nivoju vsake države in se lahko med državami razlikuje.

    Uporabniki kartice VALÚ Mastercard lahko svoje lastne dnevne limite za plačevanje s kartico nastavite v aplikaciji VALÚ – podrsajte v levo in izberite Dnevni limiti. Najvišji dnevni limiti:

    • spletna prodajna mesta: do 1000 EUR,
    • fizična prodajna mesta: do 1000 EUR,
    • dvig na bankomatu: do 500 EUR.

    Določene omejitve pa so iz varnostnih razlogov in v skladu s pravili mednarodne kartične sheme Mastercard nastavljene neposredno v avtorizacijskem sistemu izdajatelja. Pri plačevanju s kartico VALÚ Mastercard poleg dnevnih limitov porabe veljajo enake omejitve kot za transakcije s pametno denarnico VALÚ (mesečne omejitve, omejitve stanja in druge omejitve), ki veljajo za napredne uporabnike pametne denarnice VALÚ.

    Da, s kartico se lahko izvaja tudi začasne predavtorizacije, vendar je treba pred izvedbo zagotoviti dovolj finančnih sredstev v mobilni denarnici VALÚ (znesek dobroimetja v mobilni denarnici VALÚ mora biti enak ali višji od zneska predavtorizacije).
    Da, s kartico VALÚ Mastercard se lahko izvaja tudi neavtorizirana plačila na prodajnih mestih brez povezave z internetom (na primer pri plačilu avtocest in parkirnin). V takšnem primeru prejmete obvestilo o uspešno opravljenem nakupu običajno čez nekaj dni.
    Če na POS-terminalu za plačilo blaga ali storitev izberete možnost plačila v lokalni valuti, se bo preračun v evre izvedel po tečaju mednarodnih kartičnih sistemov. Če boste izbrali možnost plačila s konverzijo, bo preračun izveden po tečaju lokalne banke – lastnice prodajnega mesta. Svetujemo izbiro plačila v lokalni valuti (brez konverzije). 
    Pred potrditvijo transakcije na bankomatu vedno skrbno preberite vsa obvestila in navodila, ki se prikažejo na bankomatu. Če bankomat ne ponuja jezika, ki ga poznate, ga ne uporabite.  Bankomat v tujini pred dvigom gotovine lahko ponudi dve možnosti, in sicer dvig s konverzijo ali dvig gotovine v lokalni valuti. V primeru, da izberete dvig s konverzijo, bo pri preračunu v evre uporabljen tečaj lokalne banke, ki je lastnica bankomata. V primeru, da izberete dvig v lokalni valuti, bo preračun v evre izveden po tečajih mednarodnih kartičnih sistemov, ki so ugodnejši kot tečaji lokalnih bank. Imetnikom kartic svetujemo, da izberete dvig v lokalni valuti brez konverzije. Določeni bankomati lahko zahtevajo plačilo dodatnih stroškov, ki jih zaračuna banka lastnica bankomata in na katere izdajatelj nima vpliva. Obvestilo o višini teh stroškov se mora pred potrditvijo transakcije obvezno izpisati na zaslonu bankomata. Če se ne strinjate z dodatnimi stroški, prekinite transakcijo in poiščite drug bankomat. 
    Da, kartica VALÚ Mastercard podpira varno spletno plačevanje prek sistema 3-D Secure. V praksi to pomeni, da spletne nakupe s kartico potrdite v mobilni denarnici VALÚ. Za potrditev posameznega plačila vstopite v aplikacijo VALÚ, kjer se vam na zaslonu prikaže sporočilo, ki ga morate v naslednjih 5 minutah potrditi.

    Na določenih spletnih prodajnih mestih je še vedno omogočeno tudi potrjevanje spletnih nakupov s kartico prek SMS-sporočila. To poteka tako, da morate za potrditev posameznega spletnega plačila v pojavnih oknih potrditi pravilnost svoje mobilne številke in vnesti enkratno geslo, ki ga prejmete prek SMS-sporočila. Podatki se po medmrežju pošiljajo varno, v šifrirani obliki, tako da nepooblaščene osebe do njih ne morejo dostopati.
    Številka PIN je vidna v mobilni denarnici VALÚ. Preverite jo tako, da podrsate v levo do sklopa VALÚ Mastercard, izberete gumb PIN in vnesete vstopno kodo. Če želite številko PIN svoje kartice spremeniti, lahko to storite na kateremkoli bankomatu, ki omogoča to storitev. Po uspešno izvedeni spremembi se bo podatek o številki PIN v mobilni denarnici VALÚ samodejno posodobil. Vpogled v številko PIN je mogoče izvesti 5-krat v istem dnevu, nato dostop do številke PIN tisti dan ni več mogoč.
    Če ste ob uporabi kartice na POS-terminalu zaklenili številko PIN (trije nepravilni vnosi), si lahko le-to odklenete na bankomatu z avtorizirano transakcijo (dvig gotovine). Z vnosom pravilne številke PIN se le-ta odblokira. To lahko storite tako na bankomatih v Sloveniji kot tudi v tujini.
    Kartico VALÚ Mastercard lahko uporabljate povsod po svetu, kjer sprejemajo plačila z debetno kartico Mastercard kartico. Če želite kartico uporabljati izven Slovenije, jo morate aktivirati v mobilni denarnici VALÚ. To storite v treh korakih:
  • vstopite v mobilno denarnico VALÚ,

  • podrsajte levo, da pridete do sklopa VALÚ Mastercard,

  • izberite možnost Omogoči poslovanje v tujini.

  • Priporočamo, da po opravljenem plačilu možnost »Omogoči poslovanje v tujini« v izogib zlorabam ponovno izključite.
    Na kartici so ob aktivaciji privzeto nastavljene višine dnevnih limitov porabe, ki jih lahko sami spreminjate. V mobilni denarnici VALÚ lahko zvišate ali znižate dnevne limite poslovanja s kartico VALÚ Mastercard na spletnih prodajnih mestih, fizičnih prodajnih mestih oziroma pri dvigu na bankomatih. Ob aktivaciji kartice je dnevni limit poslovanja na spletnih prodajnih mestih nastavljen na 0 €. Do nastavitev dnevnih limitov dostopate tako, da podrsate v levo do sklopa VALÚ Mastercard in izberete možnost Dnevni limiti. Pokažejo se vam prednastavljene in maksimalne vrednosti. Pri plačevanju s kartico VALÚ Mastercard poleg dnevnih limitov porabe veljajo enake omejitve kot za transakcije s pametno denarnico VALÚ (mesečne omejitve, omejitve stanja in druge omejitve), ki veljajo za napredne uporabnike mobilne denarnice VALÚ.
    Kartico VALÚ Mastercard lahko naročite uporabniki pametne denarnice VALÚ, ki imate napredni profil. Kartico naročite v štirih korakih:
  • vstopite v mobilno denarnico VALÚ,
  • podrsajte levo, da pridete do sklopa VALÚ Mastercard,
  • preberite in potrdite Pogoje uporabe kartice VALÚ Mastercard
  • potrdite naročilo kartice.
    Kartica bo poslana na vaš stalni naslov po običajni pošti. Po prejemu kartico aktivirate v mobilni denarnici VALÚ tako, da s kartice prepišete zadnje štiri številke kartice.
  • V mobilni denarnici VALÚ podrsajte v levo do sklopa VALÚ Mastercard in izberite možnost Ukinitev kartice. Nato vpišite vstopno kodo, označite strinjanje z ukinitvijo in potrdite oddajo zahteve. Če v mobilni denarnici VALÚ po ukinitvi kartice VALÚ nastanejo dodatni stroški ali poraba, vezana na že opravljene avtorizirane transakcije ali provizije iz tega naslova, je uporabnik dolžan poplačati vse zneske, povezane s porabo denarja iz mobilne denarnice VALÚ.
    Strošek izdaje kartice VALÚ Mastercard se obračuna  ob naročilu kartice v skladu z veljavnim cenikom. Za uporabo kartice se zaračunava tudi mesečno nadomestilo. Aktualen cenik izdaje in uporabe kartice VALÚ Mastercard lahko preverite tukaj.
    Kartico VALÚ Mastercard prejmete na naslov, ki ste ga v aplikaciji VALÚ navedli ob nadgradnji profila.
    Od naročila do dostave kartice lahko traja do 10 dni. Ali je bilo naročilo kartice uspešno, lahko kadarkoli preverite v mobilni denarnici VALÚ. Če ste kartico uspešno naročili, bo na zaslonu prikazana možnost aktivacije kartice. Aktivacijo lahko opravite po prejemu kartice tako, da s kartice v mobilno aplikacijo VALÚ prepišete zadnje štiri številke kartice.
    Najprej preverite, ali je bilo vaše naročilo kartice uspešno. To storite v mobilni denarnici VALÚ, v sklopu VALÚ Mastercard. Če ste kartico uspešno naročili, bo na zaslonu prikazana možnost aktivacije kartice. Če ste kartico uspešno naročili in je minilo že več kot 10 dni, nam to sporočite na info@valu.si ali nas pokličite na 041 440 880.
    Kartico po prejemu aktivirate v mobilni denarnici VALÚ. Potrdite gumb AKTIVIRAJ in nato s kartice prepišete zadnje štiri številke. Pred prvim brezstičnim nakupom morate opraviti plačilo na POS-terminalu, in sicer tako, da kartico vstavite v POS-terminal, odtipkate številko PIN in zaključite nakup. S tem na kartici VALÚ Mastercard aktivirate brezstični čip NFC.
    Tudi v tem primeru lahko še vedno plačujete z VALÚ Moneto (torej na način, kot ste bili vajeni do sedaj). Edini pogoj pa je, da morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Tako boste lahko brezskrbno plačevali tako z aplikacijo VALÚ kot tudi na način, kot ste ga vajeni od prej.
    Na prodajnih mestih VALÚ lahko še naprej plačujete, kot ste navajeni, torej z VALÚ Moneto. Tehnologija na večini prodajnih mest to omogoča, izjema so le nekateri avtomati.

    Ko boste naložili aplikacijo VALÚ in se registrirali, se bodo vaša plačila začela izvajati v sistemu VALÚ.

    Posledično morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto.
    Osnovni nabor podatkov, ki jih pri posamezni vrsti identifikacije zahteva in obdeluje Telekom Slovenije, je odvisen od izbrane vrste postopka identifikacije, izbranega obsega poslovanja in prepoznanih tveganj poslovanja. Oblikovan je v skladu z zakonskimi omejitvami, kot jih predpisuje ZPPDFT-1, ter glede na ukrepe za preprečevanje pranja denarja, ki jih izvaja Telekom Slovenije.
    Osnovni uporabniki
    Obvezni podatki ob registraciji:
    mobilna številka, e-naslov
    Uporabniku se kreira in dodeli identifikacijska številka VALÚ ID in SPP številka.
    Neobvezni podatki
    Podatki, ki jih uporabnik vnese, če želi (uporabnik s tem še ne pridobi statusa pregledanega uporabnika): ime, priimek, spol, naslov, datum rojstva, kraj rojstva, državljanstvo, TRR-račun, davčna številka
    Registriran uporabnik, ne glede na to ali njegov osebni profil uporabnika vsebuje le obvezne ali tudi neobvezne podatke, lahko uporablja storitve VALÚ na svojem uporabniškem računu v skladu z omejitvami za uporabnike, ki niso pregledani v skladu s ZPPDFT-1 (osnovni profil).
    Za uporabo storitve VALÚ brez omejitev, ki veljajo za osnovni profil, mora uporabnik opraviti pregled stranke, kjer posreduje oziroma dovoli pridobitev, pregled in obdelavo dodatnih podatkov.
    Če imate napredni profil, lahko TRR spremenite v aplikaciji v sklopu Nastavitve > Moji podatki > TRR-račun. Če pa imate osnovni profil, lahko TRR spremenite v aplikaciji v sklopu Uredi podatke ali pa prek spleta v sklopu Moj VALÚ.
    Da. Račun VALÚ lahko 24 ur po zaprtju ponovno odprete z istimi podatki, kot ste jih že imeli.
    Page 2 of 5 [2]