Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Da, vendar morate prodajalcu povedati, da ste član VALÚ KLUBA.
Trenutno lahko prejmete dodatne VALÚ točke, če pridobite napredni profil VALÚ.
VALÚ točke za napredni profil VALÚ prejmete člani VALÚ KLUBA, ki ste od 1. 10. 2020 uspešno nadgradili profil VALÚ v naprednega. VALÚ točke se dodelijo ob uspešno opravljeni nadgradnji oziroma takrat, ko se včlanite v VALÚ KLUB. Člani VALÚ KLUBA lahko VALÚ točke iz tega naslova pridobite le enkrat, ne glede na to, ali registracijo opravite večkrat. VALÚ točke za napredni profil VALÚ prejmete vsi, ki ste fizične osebe, saj samostojni podjetniki svojega računa VALÚ ne morejo nadgraditi v napredni profil.
Da, razen v primeru, če ste VALÚ točke prejeli za opravljen nakup v E-trgovini Telekoma Slovenije. Te VALÚ točke bodo prvih 15 dni rezervirane, po tem času pa jih boste lahko unovčili. Ostale pridobljene VALÚ točke lahko unovčite takoj po prejetju.
VALÚ točke, ki jih prejmete za plačilo, običajno prejmete takoj po nakupu.
Svoje stanje VALÚ točk lahko preverite v aplikaciji VALÚ v sklopu VALÚ KLUB ali pa na www.valu.si v sklopu Moj VALÚ.
Zgodovino VALÚ točk si lahko pogledate v aplikaciji VALÚ v sklopu VALÚ KLUB ali pa na www.valu.si v sklopu Moj VALU -> VALÚ KLUB.
Da. VALÚ točke imajo veljavnost 1 leto od izdaje.
Da. Če ne želite več biti član VALÚ KLUBA, pošljite izstopno izjavo na klub@valu.si ali po navadni pošti na naslov Telekom Slovenije, d.d., VALÚ KLUB, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
V trenutku prenehanja članstva se neporabljene VALÚ točke in druge ugodnosti izbrišejo. V primeru, če član zapre tudi VALÚ račun in je hkrati naročnik oz. uporabnik storitev Telekoma Slovenije in ima povezan račun, član obdrži svoje točke in uporablja VALÚ KLUB brez uporabe mobilne aplikacije VALÚ.
Da. Člani VALÚ KLUBA so lahko le uporabniki mobilne denarnice VALÚ. Izjema so člani, ki so naročniki oz. uporabniki storitev Telekoma Slovenije in imajo povezan račun, ki lahko uporabljajo VALÚ KLUB tudi brez uporabe mobilne aplikacije VALÚ.
 Ne. Ko enkrat izstopite iz VALÚ KLUBA, se vaše VALÚ točke izbrišejo. Lahko pa se v VALÚ KLUB ponovno prijavite in pričnete z zbiranjem in unovčevanjem VALÚ točk. Izjema so člani, ki so naročniki oz. uporabniki storitev Telekoma Slovenije in imajo povezan račun. V tem primeru se članom ob zaprtju VALÚ računa točke ne izbrišejo in lahko uporabljajo VALÚ KLUB tudi brez uporabe mobilne aplikacije VALÚ. Ob ponovni vključitvi v mobilno aplikacijo VALÚ KLUB in ponovni povezavi računov, lahko takšni člani uporabljajo točke tudi v mobilni aplikaciji VALÚ KLUB.
Vse karte, ki jih kupite v VALÚ Marketu, se shranijo v sklop Moje QRte v obliki QR-kode. Ko želite karto uporabiti, jo enostavno poiščete v sklopu Moje QRte.
Menjalne tečaje za pretvorbo transakcij iz tuje v domačo valuto in pribitke na referenčni tečaj Evropske centralne banke (ECB), ki velja za kartična plačila in dvige na bankomatih v tujini, opravljene s kartico VALÚ Mastercard, si lahko pogledate na spletni strani Delavske hranilnice: https://www.delavska-hranilnica.si/tecajne-liste/menjalniski-tecaj-pri-placilih-s-karticami. Uporabnikom, ki izvedejo kartično transakcijo na bankomatu ali prodajnem mestu, kjer se izvaja valutna konverzija v katerikoli valuti držav EGP, ki ni euro, se po vsaki izvedeni transakciji pošlje tudi posebno sporočilo SMS, ki bo vsebovalo obvestilo o pribitku na referenčni tečaj Evropske centralne banke (ECB).
Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Bodite pozorni na to, da je kartica namenjena tudi spletnemu nakupovanju. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa je odvisen od vašega profila. Če imate osnovni profil, je najvišji znesek polnjenja 125,00 €, če imate napredni profil, pa 1.000,00 € (odvisno pa tudi od vašega doseženega prometa). V naslednjem koraku vpišite podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.  Za dodatna pojasnila o polnitvi poglejte tudi v odgovoru na vprašanje "Zakaj polnitev računa VALÚ s kartico ni bila uspešna?".

Polnitev je lahko neuspešna zaradi več razlogov, zato bodite pozorni na sledeče:

  • Preverite, ali vaša kartica omogoča spletno plačevanje. Če ne veste, v svoji spletni banki preverite, ali kartica to omogoča ali ne in kakšne omejitve imate nastavljene za spletno nakupovanje. Če teh podatkov ne najdete, kontaktirajte svojo banko in se dogovorite, naj vam omogoči spletno nakupovanje.
  • V aplikacijo VALÚ pravilno vnesite podatke s kartice (izberite vrsto kartice, vpišite številko kartice, veljavnost kartice in CSV-kodo). Če na kartici ne najdete CSV-kode (trimestna številka), vpišite 000 (velja predvsem za kartice Maestro).

  • Po vpisu podatkov s kartice v aplikacijo boste preusmerjeni na stran (po vsej verjetnosti - odvisno od banke izdajateljice kartice), kamor boste vpisali kodo, ki vam jo bo prek SMS-a ali potisnega sporočila posredovala vaša banka. Kodo vpišite v za to namenjeno polje in zahtevo potrdite ali pa samo potrdite (odvisno od vaše banke).

    Če so izpolnjeni vsi pogoji (omogočeno spletno nakupovanje s kartico, pravilno vpisani podatki o kartici, pravilno vpisana koda, zadostno stanje sredstev na računu, poslovanje VALÚ-ja v okviru mesečnih omejitev prometa) boste dobili obvestilo o uspešno opravljeni polnitvi.

    Če v kateremkoli koraku polnitve pritisnete puščico nazaj, se postopek polnitve prekine in izpiše se obvestilo, da je bila polnitev s kartico neuspešna.  

    Plačilo je lahko neuspešno iz več razlogov:
  • na računu VALÚ nimate dovolj denarja,
  • na računu VALÚ ste presegli mesečni ali letni promet,
  • imate osnovni profil in želite plačati na spletu oziroma opraviti SMS-nakup ali nakup v telefonski prodaji, kjer je omejitev plačila 50 €,
  • spletno stran s prikazom QR-kode in 6-mestne kode ste zaprli, preden se je plačilo izvedlo do konca,
  • na VALÚ Moneti nimate dovolj sredstev oziroma ste dosegli mesečni limit (tudi v primeru, da imate vključeno samodejno polnitev z VALÚ Moneto),
  • vaša VALÚ Moneta ni aktivna (obrnite se na svojega operaterja),
  • vaš operater je nedosegljiv,
  • v primeru tehničnih težav.
  • Opis postopka nakupa v VALÚ Marketu najdete tukaj.
    Pri polnitvi računa VALÚ prek TRR-ja morate biti pozorni, da v UPN-obrazec vpišete pravilen sklic.
    Če želite napolniti račun prek banke N26, morate v polje Sporočilo (Message) vnesti sklic v pravilni obliki:
  • pravilno: SI03 108-66044-91XXXXXXXX.
  • napačno: SI031086604491XXXXXXXX.
  • Za unovčenje nakupa pokažite vstopnico, ki je shranjena v aplikaciji VALÚ v sklopu Market - Moje QRte. Nekateri ponudniki pošljejo vstopnico na vaš e-naslov.
    Kupite lahko več vstopnic za isti dogodek, ne morete pa v enem nakupu izbrati vstopnic za različne dogodke.
    Postopek nakupa vozovnice, če že imate kartico s čipom:
    • V aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si obiščite Market.
    • Kliknite sklop Aktivnosti v gorah.
    • Sledite postopku izbire vozovnice.
    • Izberite možnost Naloži na kartico s čipom. Vnesite 23-mestno kodo, ki jo najdete na spodnjem levem robu kartice s čipom.
    • Nakup potrdite z gumbom Plačaj.
    • S tem je plačilo zaključeno. Kartica s čipom je pripravljena za uporabo.
    Vozovnico ste shranili na kartico s čipom, vidna pa je tudi v sklopu Moje QRte
    Pri nakupu izberite možnost prevzema vavčerja. Vavčer se shrani v sklopu Moje QRte in ga pokažete na blagajni smučišča ali na kartomatu. Pri tem morate dodatno plačali kavcijo za kartico s čipom, ki jo nato ob vračilu kartice s čipom dobite nazaj.
    V VALÚ Marketu kliknite gumb Kupi vstopnice, v naslednjem koraku pa potrdite, da se strinjate s posredovanjem svojega e-naslova ponudniku storitve Programski atelje A&Z, d.o.o. (Moje karte). Nato izberite ali poiščite dogodek, vstopnico dodajte v košarico, po potrebi izberite sedež ter potrdite gumb K BLAGAJNI. V pregledu košarice potrdite izbiro z gumbom POTRDI. Nato izbrano vstopnico še plačajte − pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirajte prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi s potisnim sporočilom. Izbrano vstopnico najdete v sklopu Moje QRte, hkrati pa jo prejmete na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji v VALÚ.
    Ne, uporabnik ima lahko le en napredni profil (en napredni profil z eno davčno številko).
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite polnitev s plačilnimi karticami. Najnižji znesek polnjenja je 10,00 €, najvišji pa 1.000,00 € (odvisno od doseženih limitov izbranega profila uporabnika VALÚ). V naslednjem koraku vpišete podatke s plačilne kartice. Po potrditvi gumba KUPI bo polnitev računa VALÚ opravljena takoj. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    V dokumentu Politika zasebnosti preverite, kako Telekom Slovenije uporabnikom zagotavlja informacije o obdelavi osebnih podatkov v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov
    V tem primeru pokličite +386 41 440 880, kjer se boste identificirali, nato pa boste lahko nastavili novo vstopno kodo.
    Kupite lahko vozovnice za vožnjo z vlaki Slovenskih železnic, vstopnice za dogodke ponudnika Programski atelje A&Z, d.o.o. (Moje karte), vrednostnice za predplačniške račune, kartico paysafecard in smučarske vozovnice.
    Za dostop do Marketa na svoj mobitel najprej namestite aplikacijo VALÚ in se registrirajte. Nakup lahko nato opravite v aplikaciji ali na www.valu.si v sklopu Market. Če želite opraviti nakup na www.valu.si, se najprej prijavite v Moj VALÚ.
    V VALÚ Marketu lahko plačujete z VALÚ-jem. Postopek nakupa znotraj posameznega sklopa v VALÚ Marketu najdete v temah pomoči pod imenom posameznega sklopa. Primer: postopek nakupa vrednostnice najdete v Pomoč > Market > Vrednostnice za predplačniške račune.
    Način plačila preverite pri posameznem ponudniku oz sledite navodilom pri postopku plačila.
    V Marketu kliknite gumb Kupi E-vozovnico, nato izberite vrsto vozovnice in relacijo (vstopno in izstopno postajo). Prikažejo se rezultati, med katerimi izberete želeno vozovnico in jo dodate v košarico. V košarici se izpišejo podatki o vozovnici. Če ste se pri izbiri zmotili, se s puščico nazaj enostavno vrnite v Market ter ponovite postopek nakupa. Nakup nadaljujte z gumbom NAPREJ in v naslednjem koraku svojo izbiro potrdite z gumbom PLAČAJ.
    Pri nakupu vozovnice v aplikaciji se izvede samodejno plačilo z VALÚ-jem, pri nakupu na www.valu.si pa z aplikacijo VALÚ skenirate prikazano QR-kodo ali vnesite 6-mestno kodo. Po uspešno opravljenem plačilu se na zaslonu prikaže obvestilo, hkrati pa ste o uspešnem plačilu obveščeni tudi prek potisnega sporočila.
    Da.
    Kupljene vozovnice so vidne v sklopu Market > Moje QRte.
    V sklopu Zgodovina nakupov so vidni vsi vaši nakupi, ki ste jih opravili v Marketu.
    Rezervacija sedeža je potrebna le ob nakupu vozovnice za vlak ICS. Rezervacijo sedeža opravite na postaji ali na vlaku.

    V aplikaciji VALÚ svoj profil nadgradite takoj po registraciji ali pa naknadno v Nastavitvah. Identifikacijo za pridobitev naprednega profila v aplikaciji VALÚ lahko opravite na več načinov:

    • z videoidentifikacijo ali
    • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
    • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na mobilni napravi, ali
    • osebno v Telekomovih centrih ali
    • s podatki za VALÚ Moneto.

    Profil lahko nadgradite tudi na www.valu.si, kjer se prijavite v Moj VALÚ. Izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil.
    Identifikacijo za pridobitev naprednega profila lahko v Mojem VALÚ-ju opravite na več načinov:

    • z videoidentifikacijo ali
    • s prijavnimi podatki za Moj Telekom ali
    • z digitalnim potrdilom, ki ga imate na osebnem računalniku, ali
    • osebno v Telekomovih centrih.
    Ob vstopu na vlak morate imeti ob sebi mobitel z aplikacijo VALÚ, saj je vaša vozovnica shranjena v sklopu Market > Moje QRte. Ko kliknete na želeno vozovnico, se prikaže QR-koda, ki jo pokažete sprevodniku na vlaku.
    Če vaš mobitel to omogoča, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve in izberite možnost Uporabi prepoznavo obraza (Face ID).

    Osnovni profil vam omogoča:

    • do 150 EUR stanja na računu in
    • do 150 EUR mesečnih transakcij (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 1.500 EUR letno,
    • do 50 EUR na transakcijo pri plačilih na daljavo,
    • prejemanje sredstev s strani drugih uporabnikov.

    Ko pri osnovnem profilu dosežete limit, vam svetujemo, da ga brezplačno nadgradite v naprednega.

    Napredni profil vam omogoča:

    • do 5.000 EUR stanja na računu,
    • do 3.000 EUR mesečnih transakcij oziroma pretoka denarnih sredstev (vplačil in izplačil), vendar ne več kot 15.000 EUR letno,
    • posamična plačilna transakcija je omejena na največ 1.000 EUR,
    • prejemanje in prenos sredstev (pošiljanje sredstev drugim),
    • delitev računa,
    • možnost pridobitve kartice VALÚ Mastercard.
    Da, vozovnica za isto vrsto vlaka in za isto relacijo je veljavna do konca tekočega dneva.

    V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo izberite Moj Telekom. Vpišite e-naslov in geslo, ki ju uporabljate za dostop do Mojega Telekoma. V primeru težav z identifikacijo pokličite +386 41 440 880.

    Vozovnica je shranjena v vaši aplikaciji VALÚ v sklopu Market in je ne morete poslati drugemu uporabniku.

    Če izpolnjujete pogoje, v aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, izberite Nadgradite svoj profil, nato pa za identifikacijo še videoidentifikacijo. Vnesite osebne podatke, potrdite strinjanje s pogoji, zatem pa se vzpostavi videoklic. Svetovalcu pokažite osebni dokument s fotografijo (podatke ste že prej vnesli v obrazec) in bančno kartico, s katere je razviden TRR, s katerim ste napolnili račun VALÚ oziroma s katerim boste napolnili račun v roku 7 dni od videoidentifikikacije. Videoidentifikacija je na voljo od ponedeljka do petka od 8. do 20. ure in ob sobotah od 8. do 16. ure (razen ob praznikih).

    Za videoidentifikacijo morate biti polnoletni. V obrazec vnesite podatek o svojem TRR, s katerim ste napolnili račun oziroma s katerim boste napolnili račun v roku 7 dni od videoidentifikacije, in podatke s svojega osebnega dokumenta (potni list ali osebna izkaznica), s katerim se boste identificirali in ki ga morate med postopkom pokazati svetovalcu.
    Pri videoidentifikaciji morate podati soglasje, s katerim dovoljujete izvedbo celotnega postopka videoidentifikacije in hranjenje zajetih posnetkov.
    Za videoidentifikacijo potrebujete računalnik ali mobilno napravo s kamero in mikrofonom.
    Podprta je uporaba naslednjih naprav in programske opreme:

    • računalnik z operacijskim sistemom Windows OS in brskalnikom Chrome,
    • računalnik z operacijskim sistemom MacOS in brskalnikom Safari ali Chrome,
    • mobitel ali tablica z operacijskim sistemom Android OS in brskalnikom Chrome,
    • mobitel ali tablica z operacijskim sistemom Apple IOS in brskalnikom Safari. Priporočljivo je, da ste med postopkom videoidentifikacije v dovolj tihem in svetlem prostoru ter da vir svetlobe ni tik za vami ali nad vami (da ne sveti v kamero računalnika ali mobitela).

    Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Sledi postopek urejanja osebnih podatkov, pri čemer dopolnite manjkajoče ali popravite že vnesene podatke. Na koncu za dodatno identifikacijo izberite digitalno potrdilo. Prikazala se vam bodo digitalna potrdila, nameščena na vašem računalniku. Izberite tisto, ki ga želite uporabiti.

    Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.

     

    Če želite opraviti videoidentifikacijo prek aplikacije in se videoklic ne vzpostavi, vas prosimo, da poskusite opraviti videoidentifikacijo na www.valu.si (prijavite se v Moj VALÚ in izberite možnost Nadgradi profil).

    Svetujemo vam naslednje:

    • Preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
    • Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozilla Firefox.
    • Če imate težave z digitalnim potrdilom NLB, je priporočljivo, da namestite tudi korensko potrdilo RootCA in potrdilo SubCA. Več preberite TUKAJ.
    • Preverite, ali se vaša davčna številka ujema z davčno številko, zapisano v certifikatu. To lahko preverite tudi na tej povezavi, kjer izberete certifikat, s katerim želite opraviti identifikacijo, v predvideno polje vpišite svojo davčno številko in potrdite gumb Preveri. Prejeli boste odgovor, ali lahko nadgradnjo profila opravite s tem certifikatom ali ne.
    • Če postopka nadgradnje profila še vedno ne morete izvesti, nam pošljite zajem strani, ki se prikaže na strani za nadgradnjo profila, na info@valu.si ali nas pokličite na +386 41 440 880.
    Page 3 of 5 [3]