Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Osebi, od katere želite prejeti denar, pošljite zahtevek. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, nato vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite prejemnika (ali več prejemnikov). Prejemnik bo dobil sporočilo, da ga čaka vaš zahtevek.
Za pošiljanje denarja morate imeti napredni profil. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik bo dobil sporočilo, da ste mu nakazali denar. Če prejemnik še ni registriran uporabnik VALÚ-ja, bo prejel SMS s povabilom, naj se registrira, če želi prejeti denar.
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
Seveda. Ta oseba bo prejela SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. V primeru, da tega ne stori v 48 urah, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.
To je odvisno od vašega profila in omejitev za ta profil. Če boste vnesli previsok znesek, se vam bo izpisalo opozorilno besedilo.
Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (NFC ali klic) in mobitel prislonite k terminalu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Da. Če želite račun razdeliti na več zneskov, v aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite več prejemnikov. V naslednjem koraku preverite ali popravite vrednosti razdeljenega zneska in označene prejemnike ter potrdite. Prejemniki bodo dobili sporočilo, da jih čaka vaš zahtevek.
Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
Denar, ki ga imate na računu VALÚ, lahko nakažete na svoj TRR (prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si in kliknite gumb Izplačaj na TRR) ali pa ga dvignite v najbližjem Telekomovem centru. Nakazila so trenutno omogočena le na slovenske TRR-je.
Najvišji znesek za dvig gotovine je 100 €.
V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.
Da, svoj račun VALÚ lahko kadarkoli dodatno napolnite prek VALÚ Monete.
Ne. Zahtevki so v aplikaciji VALÚ (v sklopu Transakcije) vidni, dokler jih ne poravnate ali zavrnete.
Ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ se vam začne zaračunavati članarina Standard. Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Pri izbranem prejemniku preverite, ali je morda prekoračil vrednost mesečnih transakcij. Če se težave še naprej pojavljajo, pokličite +386 41 440 880.
Da, pri polnitvah se obračunava provizija. Več informacij najdete v ceniku.
Page 3 of 3 [3] NextLast