Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete Spremeni vstopno kodo.

Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova. Ko potrdite e-naslov, morate še na prijavni strani Moj VALÚ izbrati »Se prvič prijavljate?«. Ko vnesete e-naslov, s katerim ste se registrirali v aplikacijo VALÚ, prejmete e-sporočilo, v katerem je gumb za nastavitev gesla za Moj VALÚ. S tem geslom in e-naslovom oz. telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx) si zagotovite dostop do sklopa Moj VALÚ. Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Ja. Račun ostane aktiven in ga lahko uporabljate na www.valu.si.
Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo.

Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. Če prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.

Če izgubite mobitel ali vam ga ukradejo, na www.valu.si (v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve > Varnost) takoj onemogočite dostop do svoje mobilne aplikacije VALÚ ali pokličite +386 41 440 880. Za obvarovanje svojega mobilnega računa pa takoj obvestite tudi svojega mobilnega operaterja. Vaš uporabniški račun VALÚ bo na spletni strani www.valu.si še vedno aktiven. Če uporabljate VALÚ Moneto, pokličite svojega mobilnega operaterja, saj je z onemogočenjem aplikacije VALÚ onemogočeno le plačilo z VALÚ-jem, ne pa tudi plačilo z VALÚ Moneto (klic na 180, plačilo z ukaznim nizom).

Ne. Zaradi varnosti se aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklene, če je ne uporabljate.

Aplikacija je zavarovana z vstopno kodo, ki je znana samo vam. Namesto vstopne kode pa lahko uporabite tudi prstni odtis (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
Občutljivi podatki so:
  • VALÚ PIN,
  • vstopna koda,
  • geslo za prijavo v Moj VALÚ na www.valu.si.
  • Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici EU ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.

    Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

    Svoje osebne podatke lahko spremenite tako v aplikaciji kot tudi na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ. Če imate napredni profil, lahko spremenite le ime, priimek in naslov. Za potrditev sprememb morate opraviti identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, z videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru (s seboj prinesite veljaven osebni dokument).

    Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.

    Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si (sklop Moj VALU) znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
    Na fizičnih prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma s skeniranjem QR-kode.

    Plačilo na POS-terminalu:
    Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb gumb_VALÚ in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android).

    Plačilo s kodo:
    Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR-koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ, nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
    Z VALÚ-jem lahko plačujete na številnih prodajnih mestih (v trgovinah, barih, restavracijah, bencinskih servisih, avtomatih, spletnih straneh …). Seznam plačilnih mest najdete TUKAJ.
    V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ , nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila, ki ga potrdite z gumbom Plačaj. Počakajte, dokler se na strani spletne trgovine ne izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu. Uporabniki z osnovnim profilom lahko na spletu opravite le plačila, ki ne presegajo 50 €.
    Če želite opraviti nakup na avtomatu,  v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek. Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
    Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
    Za registrirane uporabnike VALÚ-ja je na splošno omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če njihov ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata.
    Provizije za posamezne transakcije so navedene v Ceniku storitev.
    Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila. Prav tako lahko vse opravljene transakcije preverite na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Transakcije.
    Če zamenjate mobilno številko, morate zapreti svoj račun VALÚ. Postopek zapiranja računa VALÚ zahteva, da se le-ta izprazni. Stroški zapiranja računa so objavljeni v ceniku.

    Uporabite lahko enega izmed naslednjih digitalnih potrdil:

    • SIGEN-CA (izdajatelj Ministrstvo za javno upravo),
    • Pošta®CA (izdajatelj Pošta Slovenija) in
    • Halcom CA (izdajatelj Halcom).
    VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1. Uporabnik VALÚ Moneto aktivira na posamezni mobilni telefonski številki s prvo uporabo storitve VALÚ Moneta. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • na Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki BOB VALÚ Moneto vključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919.
  • VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
  • na portalu Moj A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB.
  • s klicem na številko 068 680 680.
  • Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .

    Spremembo PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Ponastavitev PIN-a lahko uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določeni znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.

    Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA XX (pri čemer XX pomeni znesek) na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
  • v Mojem Telekomu.
  • Alarm lahko izključite na več načinov:
  • prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA NE na številko 1919,
  • z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
  • v Mojem Telekomu.
  • Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
    Za nove naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni osnovni mesečni limit 80 EUR, po osmih mesecih pa osnovni mesečni limit znaša največ do 160 EUR v odvisnosti od segmentacije naročnika skladno s Politiko zasebnosti Telekoma Slovenije pri obvladovanju tveganj. Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
    Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
  • v Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih,
  • z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev

  • Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj A1,
  • osebno na prodajnih mestih.

  • Naročniki storitev BOB lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj BOB.
  • Članarino lahko kadarkoli spremenite.

    Naročniki storitev Telekoma Slovenije:
  • za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918,
  • za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

  • Lahko tudi obiščite Moj Telekom ali prodajno mesto Telekoma Slovenije.
    Naročniki storitev A1 in BOB:
  • za članarino Napredna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA NAPREDNA na 1919,
  • za spremembo članarine Napredna v članarino Osnovna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA na številko 1919.

  • Lahko tudi obiščete Moj A1 oz. Moj BOB ali prodajno mesto A1.

    Če članarino zamenjate sredi meseca, se obračuna sorazmeren del članarine (npr. če 15. v mesecu vključite članarino Standard, nato pa 20. v mesecu vključite članarino Plus, se vam obračuna 5 dni članarine Standard in 10 dni članarine Plus).
    Če članarino vključite in izključite isti dan, se vam ta dan članarina ne obračuna.
    Račun lahko napolnite prek:
  • VALÚ Monete ali
  • TRR-ja ali
  • plačilne kartice ali
  • s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov.
  • Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
    Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto.

    Mesečni promet računa VALÚ določa najvišji skupni znesek vplačil in izplačil, ki ga lahko dosežete v posameznem mesecu.

    Skladno z zakonodajo se v mesečni promet računa VALÚ štejejo tako polnitve računa VALÚ kot tudi vsa plačila.

    Primer: Račun ste napolnili za 5 EUR, nato pa ste plačali račun v znesku 5 EUR. To pomeni, da ste porabili 10 EUR mesečnega prometa. Stanje mesečnega prometa lahko spremljate na prvem zaslonu aplikacije VALÚ.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Osebi, od katere želite prejeti denar, pošljite zahtevek. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, nato vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite prejemnika (ali več prejemnikov). Prejemnik bo dobil sporočilo, da ga čaka vaš zahtevek.
    Za pošiljanje denarja morate imeti napredni profil. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik bo dobil sporočilo, da ste mu nakazali denar. Če prejemnik še ni registriran uporabnik VALÚ-ja, bo prejel SMS s povabilom, naj se registrira, če želi prejeti denar.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
    Seveda. Ta oseba bo prejela SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. V primeru, da tega ne stori v 48 urah, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.
    Page 4 of 5 [4]