Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Na www.valu.si se prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve in nato še Nadgradite svoj profil. Sledi postopek urejanja osebnih podatkov, pri čemer dopolnite manjkajoče ali popravite že vnesene podatke. Na koncu za dodatno identifikacijo izberite digitalno potrdilo. Prikazala se vam bodo digitalna potrdila, nameščena na vašem računalniku. Izberite tisto, ki ga želite uporabiti.

Nadgradnjo profila lahko opravite tudi osebno v Telekomovem centru. S seboj prinesite osebni dokument. Seznam Telekomovih centrov najdete tu.

 

Če želite opraviti videoidentifikacijo prek aplikacije in se videoklic ne vzpostavi, vas prosimo, da poskusite opraviti videoidentifikacijo na www.valu.si (prijavite se v Moj VALÚ in izberite možnost Nadgradi profil).

Svetujemo vam naslednje:

  • Preverite, ali je vaše digitalno potrdilo še veljavno.
  • Če imate digitalno potrdilo SIGEN-CA, obvezno uporabite brskalnik Internet Explorer ali Mozilla Firefox.
  • Če imate težave z digitalnim potrdilom NLB, je priporočljivo, da namestite tudi korensko potrdilo RootCA in potrdilo SubCA. Več preberite TUKAJ.
  • Preverite, ali se vaša davčna številka ujema z davčno številko, zapisano v certifikatu. To lahko preverite tudi na tej povezavi, kjer izberete certifikat, s katerim želite opraviti identifikacijo, v predvideno polje vpišite svojo davčno številko in potrdite gumb Preveri. Prejeli boste odgovor, ali lahko nadgradnjo profila opravite s tem certifikatom ali ne.
  • Če postopka nadgradnje profila še vedno ne morete izvesti, nam pošljite zajem strani, ki se prikaže na strani za nadgradnjo profila, na info@valu.si ali nas pokličite na +386 41 440 880.
Registrirate se prek mobilne aplikacije VALÚ. V postopku registracije vnesite svojo mobilno številko in jo potrdite s kodo, ki jo prejmete prek brezplačnega SMS-a. Nato vpišite svoj e-naslov, s katerim boste dostopali do sklopa Moj VALÚ na www.valu.si in na katerega boste prejemali obvestila. Za konec si nastavite še vstopno kodo za dostop do aplikacije ali pa uporabite prijavo s prstnim odtisom.
Če ste več kot 5-krat napačno vnesli enkratno kodo, ki ste jo prejeli v brezplačnem SMS-u, je registracija nadaljnjih 24 ur onemogočena. Nato poskusite ponovno. V primeru težav pokličite +386 41 440 880.
Potrebujete pametni mobilni telefon, ki podpira operacijski sistem Android (od verzije 5 naprej) ali iOS. Za delovanje aplikacije potrebujete še internetno povezavo, torej WiFi ali mobilni prenos podatkov.
Ob sami registraciji ne boste imeli nobenih stroškov. Katere transakcije imajo predvideno provizijo, lahko preverite v veljavnem ceniku storitev.
Ne. VALÚ deluje neodvisno od vaše banke in vašega transakcijskega računa. Vnos TRR-ja je obvezen samo v primeru, če želite opraviti izplačilo sredstev na svoj TRR.
Mobilna številka je vaše identifikacijsko sredstvo. Z vnosom svoje mobilne številke sprejmete splošne pogoje in pravila uporabe . Če tega ne storite, aplikacije VALÚ ne morete uporabljati.
Vstopna koda je varnostna koda, ki jo nastavite ob registraciji. Z njo dostopate do aplikacije in do občutljivih podatkov. Vnos vstopne kode je obvezen.
V aplikaciji pojdite v Nastavitve, kjer nato izberete možnost Uporabi prstni odtis (Uporabi TouchID).

Dostop do aplikacije je zavrnjen na vašo zahtevo ali ker ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo. Dostop lahko znova pridobite tako, da se prijavite v Moj VALÚ na www.valu.si, izberete sklop Nastavitve, nato pa v sklopu Varnost še možnost Omogoči dostop do aplikacije. Če ste pozabili svojo vstopno kodo, morate za nastavitev nove vstopna kode najprej potrditi telefonsko številko, nato pa odgovoriti na varnostno vprašanje, kakšen je vaš VALÚ ID (informacijo najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve). Nato si nastavite novo vstopno kodo in ponovno boste lahko dostopali do aplikacije VALÚ.

V aplikaciji VALÚ pojdite v Nastavitve, kjer nato v sklopu Varnost izberete Spremeni vstopno kodo.

Prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si. Desno zgoraj, kjer je izpisano vaše ime, kliknite na puščico za dodatne informacije. Tam boste našli svoj VALÚ ID (10-mestna številka).

Na strani za vnos vstopne kode izberite povezavo Pozabljena vstopna koda in vnesite svoj VALÚ ID. Svoj VALÚ ID najdete na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve.
Če še nimate svojega uporabniškega računa VALÚ, se najprej prijavite v mobilno aplikacijo VALÚ. Na vnesen e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova. Ko potrdite e-naslov, morate še na prijavni strani Moj VALÚ izbrati »Se prvič prijavljate?«. Ko vnesete e-naslov, s katerim ste se registrirali v aplikacijo VALÚ, prejmete e-sporočilo, v katerem je gumb za nastavitev gesla za Moj VALÚ. S tem geslom in e-naslovom oz. telefonsko številko (v obliki 386xxxxxxxx) si zagotovite dostop do sklopa Moj VALÚ. Če se ne spomnite, kateri e-naslov ste vnesli v aplikacijo, preverite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
Ja. Račun ostane aktiven in ga lahko uporabljate na www.valu.si.
Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo.

Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. Če prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.

Če izgubite mobitel ali vam ga ukradejo, na www.valu.si (v sklopu Moj VALÚ > Nastavitve > Varnost) takoj onemogočite dostop do svoje mobilne aplikacije VALÚ ali pokličite +386 41 440 880. Za obvarovanje svojega mobilnega računa pa takoj obvestite tudi svojega mobilnega operaterja. Vaš uporabniški račun VALÚ bo na spletni strani www.valu.si še vedno aktiven. Če uporabljate VALÚ Moneto, pokličite svojega mobilnega operaterja, saj je z onemogočenjem aplikacije VALÚ onemogočeno le plačilo z VALÚ-jem, ne pa tudi plačilo z VALÚ Moneto (klic na 180, plačilo z ukaznim nizom).

Ne. Zaradi varnosti se aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklene, če je ne uporabljate.

Aplikacija je zavarovana z vstopno kodo, ki je znana samo vam. Namesto vstopne kode pa lahko uporabite tudi prstni odtis (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
Občutljivi podatki so:
  • VALÚ PIN,
  • vstopna koda,
  • geslo za prijavo v Moj VALÚ na www.valu.si.
  • Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici EU ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.

    Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

    Svoje osebne podatke lahko spremenite tako v aplikaciji kot tudi na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ. Če imate napredni profil, lahko spremenite le ime, priimek in naslov. Za potrditev sprememb morate opraviti identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, z videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru (s seboj prinesite veljaven osebni dokument).

    Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.

    Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ ali na www.valu.si (sklop Moj VALU) znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
    Na fizičnih prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma s skeniranjem QR-kode.

    Plačilo na POS-terminalu:
    Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb gumb_VALÚ in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android).

    Plačilo s kodo:
    Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR-koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ, nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
    Z VALÚ-jem lahko plačujete na številnih prodajnih mestih (v trgovinah, barih, restavracijah, bencinskih servisih, avtomatih, spletnih straneh …). Seznam plačilnih mest najdete TUKAJ.
    V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ , nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila, ki ga potrdite z gumbom Plačaj. Počakajte, dokler se na strani spletne trgovine ne izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu. Uporabniki z osnovnim profilom lahko na spletu opravite le plačila, ki ne presegajo 50 €.
    Če želite opraviti nakup na avtomatu,  v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb gumb_VALÚ nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek. Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
    Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
    Za registrirane uporabnike VALÚ-ja je na splošno omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če njihov ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata.
    Provizije za posamezne transakcije so navedene v Ceniku storitev.
    Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila. Prav tako lahko vse opravljene transakcije preverite na www.valu.si, v sklopu Moj VALÚ > Transakcije.
    Če zamenjate mobilno številko, morate zapreti svoj račun VALÚ. Postopek zapiranja računa VALÚ zahteva, da se le-ta izprazni. Stroški zapiranja računa so objavljeni v ceniku.

    Uporabite lahko enega izmed naslednjih digitalnih potrdil:

    • SIGEN-CA (izdajatelj Ministrstvo za javno upravo),
    • Pošta®CA (izdajatelj Pošta Slovenija) in
    • Halcom CA (izdajatelj Halcom).
    VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1. Uporabnik VALÚ Moneto aktivira na posamezni mobilni telefonski številki s prvo uporabo storitve VALÚ Moneta. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
  • na Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
  • na portalu A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki BOB VALÚ Moneto vključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919.
  • VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

    Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
  • s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
  • z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
  • v Mojem Telekomu

  • Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
  • na portalu Moj A1,
  • s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
  • na prodajnih mestih A1.

  • Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
  • s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919,
  • na portalu Moj BOB.
  • s klicem na številko 068 680 680.
  • Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
    Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v Mojem Telekomu.
    VALÚ Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.

    Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom *134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .

    Spremembo PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
  • Moj Telekom
  • Moj A1
  • Moj BOB
  • Page 4 of 5 [4]