Če zamenjate mobilnega operaterja, mobilna številka pa ostane ista, si morate aplikacijo ponovno naložiti, vaš račun pa bo še vedno aktiven.
V tem primeru morate zapreti račun VALÚ, ki je vezan na vašo staro mobilno številko, in na novi mobilni številki registrirati nov račun VALÚ.
Aplikacija je vezana na vašo mobilno številko. Ob menjavi mobitela morate aplikacijo ponovno namestiti in opraviti skrajšan postopek registracije.
Če ste prevečkrat napačno vnesli vstopno kodo, imate onemogočen dostop do mobilne aplikacije VALÚ. Na
www.valu.sise prijavite v Moj VALÚ, izberite sklop Nastavitve, nato pa si v sklopu Varnost ponovno omogočite dostop do aplikacije VALÚ.
Če e-naslova niste potrdili v roku 24 ur, v aplikaciji VALÚ obiščite sklop Nastavitve > Moji podatki > E-naslov. Na naveden e-naslov še enkrat pošljite potrditveno sporočilo.
Mobilne številke, ki ste jo vnesli v postopku registracije, ne morete spremeniti. E-naslov pa lahko v aplikaciji spremenite v sklopu Nastavitve, kjer izberete gumb Moji podatki. Pred spremembo e-naslova morate vnesti vstopno kodo.
Za vnos vstopne kode imate 5 poskusov. Če prevečkrat napačno vnesete vstopno kodo, se dostop do mobilne aplikacije onemogoči.
Ne. Zaradi varnosti se aplikacija po 30 sekundah samodejno zaklene, če je ne uporabljate.
Aplikacija je zavarovana z vstopno kodo, ki je znana samo vam. Namesto vstopne kode pa lahko uporabite tudi prstni odtis (Touch ID) ali prepoznavo obraza (Face ID).
Občutljiva podatka sta VALÚ PIN in vstopna koda.
Politično izpostavljena oseba je vsaka fizična oseba, ki deluje ali je v zadnjem letu delovala na vidnem javnem položaju v državi članici EU ali tretji državi, vključno z njenimi ožjimi družinskimi člani in ožjimi sodelavci. Več o politično izpostavljeni osebi si preberite TUKAJ.
Osebne podatke varujemo v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Svoje osebne podatke lahko spremenite v aplikaciji. Če imate napredni profil, lahko spremenite le ime, priimek in naslov. Za potrditev sprememb morate opraviti identifikacijo s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, z videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru (s seboj prinesite veljaven osebni dokument).
Naprednega profila ne morete povrniti v osnovni profil. Napredni profil se samodejno povrne v osnovni profil po poteku identifikacije.
Če želite podaljšati napredni profil, morate v aplikaciji VALÚ znova opraviti identifikacijo. Pojdite v Nastavitve > Moj profil, kjer znova preverite svoje podatke in jih na koncu potrdite oziroma identificirate (s prijavnimi podatki za Moj Telekom, videoidentifikacijo ali osebno v Telekomovem centru).
Na fizičnih prodajnih mestih lahko plačujete na več načinov: prek POS-terminala ali z vnosom 6-mestne kode oziroma s skeniranjem QR-kode.
Plačilo na POS-terminalu: Odprite mobilno aplikacijo VALÚ, pritisnite gumb

in izberite način plačila (klic ali NFC; plačilo z NFC-jem je omogočeno le pri mobitelih Android).
Plačilo s kodo:
Na zaslonu prodajnega mesta se vam bosta izpisali 6-mestna koda ali QR-koda. V aplikaciji VALÚ pritisnite gumb

, nato izberite način plačila s kodo, nato pa prepišite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo.
Z VALÚ-jem lahko plačujete na številnih prodajnih mestih (v trgovinah, barih, restavracijah, bencinskih servisih, avtomatih, spletnih straneh …). Seznam plačilnih mest najdete
TUKAJ.
V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb

, nato izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila, ki ga potrdite z gumbom Plačaj. Počakajte, dokler se na strani spletne trgovine ne izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu.
Uporabniki z osnovnim profilom lahko na spletu opravite le plačila, ki ne presegajo 50 €.
Če želite opraviti nakup na avtomatu, v mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb

nato izberite plačilo s kodo in z mobitelom skenirajte QR-kodo na avtomatu. V aplikacije potrdite, da želite opraviti nakup, in izberite izdelek.
Nekateri avtomati namesto plačila s QR-kodo omogočajo plačilo z VALÚ-jem prek klica na 189. V mobitel vtipkajte 189 in želen znesek plačila (npr. 18960 za 0,60 EUR ali 189350 za 3,50 EUR). Mobitel prislonite k avtomatu. Ko zasveti zelena luč in zaslišite zvočni signal, je plačilo uspešno opravljeno.
Če želite opraviti nakup na avtomatu, morate imeti na računu VALÚ toliko denarja, kolikor stane najdražji izdelek na avtomatu. Zato se vam v aplikaciji prikaže obvestilo, da morate imeti na računu več denarja, kot pa je cena izdelka, ki ga želite kupiti. Vendar ne skrbite, po izbiri želenega izdelka se vam obračuna dejanski znesek izbranega izdelka.
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik nato dobi obvestilo, da ste mu nakazali denar. Denar lahko prevzame le uporabnik, ki že ima odprt račun VALÚ. Če uporabnik, ki mu želimo poslati denar, še ni registriran v VALÚ, prejme SMS s povabilom k registraciji. V primeru, da se ne registrira v roku 48 ur, se poslan denar vrne na vaš račun.
Za registrirane uporabnike VALÚ-ja je na splošno omogočeno tudi plačevanje brez aplikacije VALÚ, če njihov ponudnik mobilnih storitev in tehnologija na samem plačilnem mestu to omogočata.
Zgodovino transakcij v zadnjem mesecu lahko v aplikaciji VALÚ preverite v sklopu Transakcije. Omejitev stanja in transakcij je odvisna od vašega profila.
Če zamenjate mobilno številko, morate zapreti svoj račun VALÚ. Postopek zapiranja računa VALÚ zahteva, da se le-ta izprazni. Stroški zapiranja računa so objavljeni v ceniku.
VALÚ Moneto imate samodejno in brezplačno vključeno vsi uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1. Uporabnik VALÚ Moneto aktivira na posamezni mobilni telefonski številki s prvo uporabo storitve VALÚ Moneta. VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.
Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto vključite:
na Mojem Telekomu,
osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.
Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto vključite:
na portalu A1,
s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
na prodajnih mestih A1.
Uporabniki BOB VALÚ Moneto vključite:
s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919.
VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.
Uporabniki storitev Telekoma Slovenije VALÚ Moneto izključite:
osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,
s klicem na brezplačno številko 041 700 700,
z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev , ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si.
v Mojem Telekomu
Uporabniki storitev A1 VALÚ Moneto izključite:
na portalu Moj A1,
s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40,
na prodajnih mestih A1.
Uporabniki storitev BOB VALÚ Moneto izključite:
s sporočilom SMS z vsebino VALU MONETA STOP na številko 1919,
na portalu Moj BOB.
s klicem na številko 068 680 680.
Pošljite SMS s ključno besedo
VALU MONETA na
1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.
Uporabniki Telekoma Slovenije lahko porabo preverite tudi v
Mojem Telekomu.
VALÚ
Moneta PIN je 4-mestna varnostna koda, s katero dodatno zavarujete plačila z
VALÚ Moneto. Te kode ne posredujte nikomur.
Vklop, spremembo ali ponastavitev PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Moj Telekom
Moj A1
Moj BOB
Kodo VALÚ Moneta PIN lahko spremenite z ukaznim nizom
*134*stari PIN*novi PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic. Sprememba je veljavna takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a .
Spremembo PIN-a lahko uredite tudi osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Moj Telekom
Moj A1
Moj BOB
Ponastavitev PIN-a lahko uredite osebno na prodajnem mestu svojega mobilnega operaterja ali na spletnem mestu svojega mobilnega operaterja:
Moj Telekom
Moj A1
Moj BOB
Alarm VALÚ Moneta si lahko vključite uporabniki Telekoma Slovenije. Alarm vas opozori, ko dosežete določeni znesek nakupov. Po prejetju SMS-a o doseženem znesku lahko še naprej nakupujete do limita, ki ga imate nastavljenega pri VALÚ Moneti.
Znesek, ob katerem želite biti obveščeni, lahko kadarkoli spremenite:
prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA XX (pri čemer XX pomeni znesek) na številko 1919,
z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
v Mojem Telekomu.
Alarm lahko izključite na več načinov:
prek SMS-a: pošljite SMS z vsebino ALARM VALU MONETA NE na številko 1919,
z obrazcem Vklop/sprememba storitev Moneta Alarm, Monitor Alarm in Monitor Alarm – zakupljene količine, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana ali na e-naslov info@telekom.si,
v Mojem Telekomu.
Limit VALÚ Moneta določa najvišji znesek, ki vam je na voljo z nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije in A1 že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate).
Za nove naročnike storitev Telekoma Slovenije je začetni osnovni mesečni limit 80 EUR, po osmih mesecih pa osnovni mesečni limit znaša največ do 160 EUR v odvisnosti od segmentacije naročnika skladno s Politiko zasebnosti Telekoma Slovenije pri obvladovanju tveganj. Za naročnike storitev A1 je začetni limit 55 EUR.
Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
- na portalu Moj A1,
- osebno na prodajnih mestih.
Naročniki storitev BOB lahko limit spremenite:
Račun lahko napolnite prek:
VALÚ Monete aliTRR-ja aliplačilne kartice ali s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov. Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto.
Mesečni promet računa VALÚ določa najvišji skupni znesek vplačil in izplačil, ki ga lahko dosežete v posameznem mesecu.
Skladno z zakonodajo se v mesečni promet računa VALÚ štejejo tako polnitve računa VALÚ kot tudi vsa plačila.
Primer: Račun ste napolnili za 5 EUR, nato pa ste plačali račun v znesku 5 EUR. To pomeni, da ste porabili 10 EUR mesečnega prometa. Stanje mesečnega prometa lahko spremljate na prvem zaslonu aplikacije VALÚ.
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Osebi, od katere želite prejeti denar, pošljite zahtevek. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, nato vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite prejemnika (ali več prejemnikov). Prejemnik bo dobil sporočilo, da ga čaka vaš zahtevek.
Za pošiljanje denarja morate imeti napredni profil. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik bo dobil sporočilo, da ste mu nakazali denar. Če prejemnik še ni registriran uporabnik VALÚ-ja, bo prejel SMS s povabilom, naj se registrira, če želi prejeti denar.
V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
Seveda. Ta oseba bo prejela SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. V primeru, da tega ne stori v 48 urah, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.
To je odvisno od vašega profila in omejitev za ta profil. Če boste vnesli previsok znesek, se vam bo izpisalo opozorilno besedilo.
Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (koda) in vpišite 6-mestno kodo, ki vam jo pove svetovalec. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
Da. Če želite račun razdeliti na več zneskov, v aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite več prejemnikov. V naslednjem koraku preverite ali popravite vrednosti razdeljenega zneska in označene prejemnike ter potrdite. Prejemniki bodo dobili sporočilo, da jih čaka vaš zahtevek.
Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
Denar, ki ga imate na računu VALÚ, lahko nakažete na svoj TRR (v nastavitvah aplikacije) ali pa ga dvignete v najbližjem
Telekomovem centru. Nakazila so trenutno omogočena le na slovenske TRR-je.
Najvišji posamezni znesek dviga ali pologa gotovine v Telekomovih centrih je pri osnovnem profilu 50 € in pri naprednem profilu 100 € oz. odvisno od doseženih limitov uporabnika VALÚ.
V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.