Preizkusi mobilno aplikacijo VALÚ!

Pomoč in podpora


 

Nazaj na teme pomoči
 

Rezultati iskanja

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:
  • v Mojem Telekomu,
  • osebno na prodajnih mestih,
  • z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev

  • Naročniki storitev A1 lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj A1,
  • osebno na prodajnih mestih.

  • Naročniki storitev BOB lahko limit spremenite:
  • na portalu Moj BOB.
  • Da, za uporabo VALÚ Monete plačujete mesečno članarino. Ob prvem plačilu z VALÚ Moneto se vam samodejno vključi nižja članarina.

    Na voljo sta dve članarini:
  • članarina Standard oziroma Osnovna, ki se začne zaračunavati po prvem uspešnem nakupu z VALÚ Moneto;
  • članarina Plus oziroma Napredna, ki jo svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

  • Mesečna članarina za naročnike storitev Telekoma Slovenije:
  • članarina Standard: 0,99 EUR,
  • članarine Plus: 1,19 EUR.

  • Mesečna članarina za naročnike A1 in BOB:
  • članarina Osnovna: 0,79 EUR.
  • članarina Napredna: 1,45 EUR.
  • Članarino lahko kadarkoli spremenite.

    Naročniki storitev Telekoma Slovenije:
  • za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918,
  • za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

  • Lahko tudi obiščite Moj Telekom ali prodajno mesto Telekoma Slovenije.
    Naročniki storitev A1 in BOB:
  • za članarino Napredna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA NAPREDNA na 1919,
  • za spremembo članarine Napredna v članarino Osnovna pošljite SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA na številko 1919.

  • Lahko tudi obiščete Moj A1 oz. Moj BOB ali prodajno mesto A1.

    Če članarino zamenjate sredi meseca, se obračuna sorazmeren del članarine (npr. če 15. v mesecu vključite članarino Standard, nato pa 20. v mesecu vključite članarino Plus, se vam obračuna 5 dni članarine Standard in 10 dni članarine Plus).
    Če članarino vključite in izključite isti dan, se vam ta dan članarina ne obračuna.
    Račun lahko napolnite prek:
  • VALÚ Monete ali
  • TRR-ja ali
  • plačilne kartice ali
  • s pologom gotovine v enem izmed Telekomovih centrov.
  • Hkrati pa lahko prejemate denarna sredstva od drugih oseb (s poslanim zahtevkom ali pa vam nakažejo sami).
    Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za polnitve računa VALÚ z VALÚ Moneto.

    Mesečni promet računa VALÚ določa najvišji skupni znesek vplačil in izplačil, ki ga lahko dosežete v posameznem mesecu.

    Skladno z zakonodajo se v mesečni promet računa VALÚ štejejo tako polnitve računa VALÚ kot tudi vsa plačila.

    Primer: Račun ste napolnili za 5 EUR, nato pa ste plačali račun v znesku 5 EUR. To pomeni, da ste porabili 10 EUR mesečnega prometa. Stanje mesečnega prometa lahko spremljate na prvem zaslonu aplikacije VALÚ.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite VALÚ Moneto. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Osebi, od katere želite prejeti denar, pošljite zahtevek. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, nato vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite prejemnika (ali več prejemnikov). Prejemnik bo dobil sporočilo, da ga čaka vaš zahtevek.
    Za pošiljanje denarja morate imeti napredni profil. V aplikaciji VALÚ izberite možnost Pošlji, vnesite znesek in izberite prejemnika. Prejemnik bo dobil sporočilo, da ste mu nakazali denar. Če prejemnik še ni registriran uporabnik VALÚ-ja, bo prejel SMS s povabilom, naj se registrira, če želi prejeti denar.
    V aplikaciji VALÚ izberite možnost Napolni, vnesite znesek in izberite nakazilo prek TRR-ja. Na zaslonu se izpišejo podatki, ki jih je treba vnesti v UPN-obrazec, lahko pa skenirate QR-kodo, ki je prikazana na istem zaslonu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna čez nekaj dni (1–3 delovne dni), tako na računu kot tudi med vašimi transakcijami v sklopu Promet. Polnitev lahko opravite s kateregakoli TRR-ja. Bodite pozorni na pravilen sklic.
    Seveda. Ta oseba bo prejela SMS s povabilom k namestitvi aplikacije. V primeru, da tega ne stori v 48 urah, bo denar nakazan nazaj na vaš račun.
    To je odvisno od vašega profila in omejitev za ta profil. Če boste vnesli previsok znesek, se vam bo izpisalo opozorilno besedilo.
    Račun VALÚ lahko napolnite s karticami MasterCard, Visa in Maestro. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Polog gotovine na račun VALÚ je mogoč v Telekomovih centrih. Prodajalcu povejte, da želite napolniti račun VALÚ, in navedite znesek polnitve, nato pa v aplikaciji VALÚ izberite gumb za plačilo (NFC ali klic) in mobitel prislonite k terminalu. Polnitev bo v aplikaciji VALÚ vidna med vašimi transakcijami v sklopu Promet.
    Da. Če želite račun razdeliti na več zneskov, v aplikaciji VALÚ izberite možnost Prejmi, vnesite znesek, po želji napišite sporočilo in izberite več prejemnikov. V naslednjem koraku preverite ali popravite vrednosti razdeljenega zneska in označene prejemnike ter potrdite. Prejemniki bodo dobili sporočilo, da jih čaka vaš zahtevek.
    Če uporabljate VALÚ Moneto, si lahko nastavite samodejno polnitev računa VALÚ. Tako vam nikoli ne bo zmanjkalo denarja za plačilo z VALÚ-jem. Na primer: če je vaše stanje na računu VALÚ 10 €, storitev pa stane 12 €, se bo opravila samodejna polnitev vašega računa v višini razlike, se pravi za 2 €.
    Denar, ki ga imate na računu VALÚ, lahko nakažete na svoj TRR (prijavite se v Moj VALÚ na www.valu.si in kliknite gumb Izplačaj na TRR) ali pa ga dvignite v najbližjem Telekomovem centru. Nakazila so trenutno omogočena le na slovenske TRR-je.
    Najnižji znesek pologa in dviga gotovine je 10 €, najvišji znesek pa 50 € pri osnovnem profilu in 100 € pri naprednem profilu oziroma odvisno od doseženih limitov uporabnika VALÚ.
    V aplikaciji VALÚ obiščite Nastavitve, kjer imate možnost vklopa in izklopa samodejne polnitve računa.
    Da, svoj račun VALÚ lahko kadarkoli dodatno napolnite prek VALÚ Monete.
    Ne. Zahtevki so v aplikaciji VALÚ (v sklopu Transakcije) vidni, dokler jih ne poravnate ali zavrnete.
    Ob prvi samodejni ali ročni polnitvi računa VALÚ se vam začne zaračunavati članarina Standard. Samodejno polnitev računa VALÚ si lahko vključite v aplikaciji VALÚ, v sklopu Nastavitve.
    Pri izbranem prejemniku preverite, ali je morda prekoračil vrednost mesečnih transakcij. Če se težave še naprej pojavljajo, pokličite +386 41 440 880.
    Da, pri polnitvah se obračunava provizija. Več informacij najdete v ceniku.
    Page 5 of 5 [5] NextLast